Skocz do zawartości

Dying Light 2


Figuś

Rekomendowane odpowiedzi

10 minut temu, Faka napisał:

Co robicie jak całkowicie zanika wam dźwięk? Bo ja to muszę wyłączyć i włączyć grę.

Raz mi się zdarzyło, jeszcze w prologu, ale dźwięk nie znikł tylko słuchać było donośne jednostajne buczenie wydobywające się z głośników i tylko wyłączenie oraz ponowne włączenie gry pomogło.

 

Edytowane przez Dalhi
Odnośnik do komentarza

Czasem łapię się na tym, że stoję sobie na wysokim dachu i podziwiam widoki; szczególnie przy zachodzącym słońcu przy ciepłych, jesiennych barwach brązu i czerwieni. Mam wtedy wrażenie, że ta gra jest protestem twórców: niemym, ale dosadnym krzykiem na obecną sytuację na Świecie. 

Może któregoś dnia niektórzy z nas też będą z względnie bezpiecznego dachu rozpadającego się wieżowca podziwiać widoki upadającego miasta i wspominać w duchu czasy, kiedy zombiaki to się tłukło na ekranie telewizora. 

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza

Obejrzałem sobie chwilkę jakiś gameplay na YT i....poczułem się, jakbym widział rozgrywkę z 1 Horizona. Nie macie też takiego odczucia? Chodzi o znaczniki misji i HUD. Serio, ktoś tu od kogoś skopiował te rozwiązania?;)

No i te kilka minut wystarczyło do oceny, że muszę w to zagrać :banderas:

Kojarzycie też, jak nazywa się ten aktor, który podkłada głos głównego bohatera w polskim dubbingu? Pamiętam go z roli Owena z TLoU2.

Odnośnik do komentarza

Po paru godzinkach nadal zajebioza. Bieganie i walka sam miód. Graficznie mi sie bardzo podoba i te narzekania kompletnie nie u mnie. Dialogi i postacie słabe niestety ale nie spodziewałem się niczego odkrywczego i głębokiego. Już bardziej irytuje mnie to że na dachach są drzewa które ukorzeniły się w betonie xDDDD Ale poza tym to jest zajarany na maksa i warto było wywalić 260 PLN w dniu premiery. 

  • Lubię! 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

No gierka jest i wiele lepsza od jedynki.

Pamiętam że jedynka szybko mnie nudziła ,tutaj gram już parę godzin i kompletnie mi się nie nudzi.

Wszystkie aspekty poprawili gra i świat bardziej immersyjny,teraz można jak człowiek grać podczas nocy.

System lootu ,upgredow też bardziej logiczny.

Myślę że z 8 godzin przegrałem lekko a gra ciągle czymś zaskakuje.

Żadnych błędów nie uświadczyłem, jedynie ból mam że w 60 FPS tylko full hd.

 

Odnośnik do komentarza

Żeby nie narzekać, gra mnie wciąga i naprawdę podoba mi się wizualnie (np. sweter, ubranie, wyglądają nieziemsko, góry z oddali itp.),

ale z drugiej strony to leży pod wieloma względami. 

 

Kolejne bzdety: (ogrywam na PS4PRO)

 

- Drzewa na betonie,

 

- otwierasz skrzynkę ze znajdźką (gruba skrzynia) - w środku rośnie trawa (nie dość, że na betonie, to jeszcze przebiła się przez stalową czy inną skrzynię i wyrasta w środku)

 

- dialog jednego z NCPów podczas walki  "ZABIJĘ CIĘ NA ŚMIERĆ..."   - Po tym dialogu wymiękłem..... 

 

- Grafika - zobaczcie w windzie na stalowe liny, na których jest podwieszona owa winda - pamiętam grę z PS2 - Casper upiorne TRIO - liny stalowe wyglądały podobnie.

 

- Woda ? Pływanie wygląda bardzo kiepsko, nienaturalnie. Krople (odpryski wody) są straszne.

 

PS:
Odpaliłem grę również na PC (dobry sprzęt, Cyber pyka na ULTRA) - grafika niewiele lepsza. Podobne błędy co na PROsiaczku.

Oczywiście, że będę grał, bo mnie wciąga ten świat, ale jest sporo do poprawy.

Nie wiem jak na konsolach NEXT-GEN, więc oceniam wersję na PS4 PRO (ale również sprawdzałem na dobrym PC)

 

 

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza
4 godziny temu, addhoc napisał:

Fenomenalnie zoptymalizowana? :pawel:To jest przykład jak nie powinna działać gra, po 7 latach produkcji na karcie graficznej za 6 tysiaków, wyglądająca przy tym bardzo średnio.

Dokładnie. Uwielbiam jak ludzie piszą że jakaś gra jest dobrze zoptymalizowana bo wyciągają 70 fpsow na najmocniejszej karcie na rynku. :dry: (i to w 1440p...)

3 godziny temu, Malibu napisał:

Ten proc trochę Ci bottleneckuje kartę :(

Average bottleneck percentage: 0.64% (CPU bottleneck)

 

No trzeba zmieniać! XD

Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, StaryGraczPegasusa napisał:

Żeby nie narzekać, gra mnie wciąga i naprawdę podoba mi się wizualnie (np. sweter, ubranie, wyglądają nieziemsko, góry z oddali itp.),

ale z drugiej strony to leży pod wieloma względami. 

 

Kolejne bzdety: (ogrywam na PS4PRO)

 

- Drzewa na betonie,

 

- otwierasz skrzynkę ze znajdźką (gruba skrzynia) - w środku rośnie trawa (nie dość, że na betonie, to jeszcze przebiła się przez stalową czy inną skrzynię i wyrasta w środku)

 

- dialog jednego z NCPów podczas walki  "ZABIJĘ CIĘ NA ŚMIERĆ..."   - Po tym dialogu wymiękłem..... 

 

- Grafika - zobaczcie w windzie na stalowe liny, na których jest podwieszona owa winda - pamiętam grę z PS2 - Casper upiorne TRIO - liny stalowe wyglądały podobnie.

 

- Woda ? Pływanie wygląda bardzo kiepsko, nienaturalnie. Krople (odpryski wody) są straszne.

 

PS:
Odpaliłem grę również na PC (dobry sprzęt, Cyber pyka na ULTRA) - grafika niewiele lepsza. Podobne błędy co na PROsiaczku.

Oczywiście, że będę grał, bo mnie wciąga ten świat, ale jest sporo do poprawy.

Nie wiem jak na konsolach NEXT-GEN, więc oceniam wersję na PS4 PRO (ale również sprawdzałem na dobrym PC)

 

 

Cyberpunk na ultra? Nie wymyślili takiej karty jeszcze:). Chyba, ze 30 fps. Cyberpunk to najgorzej zooptymalizowana gra wszech czasów. :)

 

2 godziny temu, easye napisał:

Dokładnie. Uwielbiam jak ludzie piszą że jakaś gra jest dobrze zoptymalizowana bo wyciągają 70 fpsow na najmocniejszej karcie na rynku. :dry: (i to w 1440p...)

Average bottleneck percentage: 0.64% (CPU bottleneck)

 

No trzeba zmieniać! XD

Kurde, 0.64% xD mój R5 3600 idzie do Żyda:D. 

 

Tak, uważam, że 70 fps w pełnym RT w 1440p to jest dobra optymalizacja. Resident Evil 7 chodził gorzej, ledwie 60 fps z problemami (tam niby przez denuvo, a tutaj denuvo też jest, a jednak stutteringu nie ma, jest płynnie), CP2077 z RT to był taki, że trzeba było raczej wylaczyc ten suwak. A hitem już implementacji samego RT jest The Medium, tam to był po prostu dramat dali chyba rodzielność 8k do obić, zeby ladnie wygladalo na filmiku NVidii i zaczynało kompy jak świnie u lokalnego rzeźnika.

 

Bez RT 100+ fps, to znakomity wynik.

 

W ogole wydaje mi się, że skoro gra wyciąga tyle fps na 3080, to może mogliby się pokusić o tryb 1200-1400p 60 fps na konsolach, zamiast pójść na łatwiznę na PS5 i tym bardziej XSX. Pewnie będzie patchyk.

 

Jednak na next genach 1080p 60 fps troche chujowo wyglada :/ szkoda, że to już druga duża gra z tym trybem, oby inni developerzy nie poszli tą drogą, przy portach na konsole. Exy to exy, tam nagle można 1440p 60 fps I jeszcze RT xD czarodzieje z Insomniac, ND, Guirella i inne takie :). 

 

PS5 pro, XSXXL potrzebne od zaraz, skoro crossgeny mają już takie problemy...

Edytowane przez KrYcHu_89
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
W dniu 5.02.2022 o 19:31, aset napisał:

U was czasem się buguje zmysł przetrwania i przez chwilę nie działa mimo wciskania R3 (ps5)?

Da się jakoś też zrobić aby np. po całym ogarnięciu konwoju ewakuacyjnego lub osłuchania całej historii (znacznik książki) znikał po jej zrobieniu?

 

Na XSX też pojawia mi się ten błąd. Trochę denerwujący jak trzeba kogoś tropić... Znaczniki chyba nie znikają, bo wydaje mi się, że można tam wracać i znów jest aktywność do zrobienia, np. konwój.

 

Raz zniknął mi dźwięk i tylko restart gry pomógł. W kilku miejscach nie przetłumaczono napisów "open" na polski język. Oby wszystkie nowe gry miały tyle bugów co DL2 ;)

Wczoraj grałem do 5 nad ranem, od dawna żadna gra aż tak mnie nie wciągnęła. To mówi samo za siebie.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

@KrYcHu_89 Nie grałem w DL2 na PC (ogrywam XSX) ale Cyber na 3080/i9 9900k lata mi w 60-70fps ULTRA 1440p z RT i DLSS no i ta gra naprawde ładnie wygląda a jak patrze na DL2 to nie widzę tych wymagań , już pomijam fakt że na XSX grając w DL2 czuje jakbym ogrywał grę ze wstecznej . Przełączając się między DL2 a FC6 różnica jest ogromna , do tego wiele razy napotykam jakieś bugi pokroju zawieszania się postaci czy braku ich animacji jak w przypadku Cybera . Gra technicznie leży no ale feeling okładania umarlaków bardzo przyjemny , ogram fabułe i pewnie gra poleci z dysku bo już sam fakt że bronie( posiadające statystyki niczym w grach RPG) są nie do naprawienia co mnie strasznie frustruje.

Odnośnik do komentarza
17 minut temu, SpacierShark123 napisał:

@KrYcHu_89 Nie grałem w DL2 na PC (ogrywam XSX) ale Cyber na 3080/i9 9900k lata mi w 60-70fps ULTRA 1440p z RT i DLSS no i ta gra naprawde ładnie wygląda a jak patrze na DL2 to nie widzę tych wymagań , już pomijam fakt że na XSX grając w DL2 czuje jakbym ogrywał grę ze wstecznej . Przełączając się między DL2 a FC6 różnica jest ogromna , do tego wiele razy napotykam jakieś bugi pokroju zawieszania się postaci czy braku ich animacji jak w przypadku Cybera . Gra technicznie leży no ale feeling okładania umarlaków bardzo przyjemny , ogram fabułe i pewnie gra poleci z dysku bo już sam fakt że bronie( posiadające statystyki niczym w grach RPG) są nie do naprawienia co mnie strasznie frustruje.

DL2 na max + full RT wygląda na PC w porównaniu do konsol tak samo jak CP 2077 na PC vs konsole. W DL2 na PC masz RTGI, który całkowicie odmienia grę (nie mówiąc już o pozostałych opcjach RT, cienie, odbicia, AO, no i po za tym zasięg rysowania jest na konsolach bardzo okrojony w stosunku do PC). Także jak masz 3080 to nie wiem co Cię skłoniło, żeby kupić DL2 na XSX.

Plus na PC masz mody, np. to co Cię tak irytuje, czyli zużycie broni już mógłbyś sobie dzięki modom zmienić ;)

Edytowane przez tjery
Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, tjery napisał:

DL2 na max + full RT wygląda na PC w porównaniu do konsol tak samo jak CP 2077 na PC vs konsole. W DL2 na PC masz RTGI, który całkowicie odmienia grę (nie mówiąc już o pozostałych opcjach RT, cienie, odbicia, AO, no i po za tym zasięg rysowania jest na konsolach bardzo okrojony w stosunku do PC). Także jak masz 3080 to nie wiem co Cię skłoniło, żeby kupić DL2 na XSX.

RTGI to jest prawdziwy RT, do tej pory chyba tylko DL2 i Metro, wschód RT stoi xD.

Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, KrYcHu_89 napisał:

RTGI to jest prawdziwy RT, do tej pory chyba tylko DL2 i Metro, wschód RT stoi xD.

Dokładnie, aż w szoku jestem ile zmienia niby zwykła zmiana oświetlenia, zero poligonów więcej, zero efektów więcej, a gra zupełnie inna, RTGI to jest przyszłość, żeby tylko nowe karty lepiej ogarniały RT pod względem zasobożerności.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...