Skocz do zawartości

Sekiro: Shadows Die Twice


Frantik

Rekomendowane odpowiedzi

13 minut temu, _Be_ napisał:

Pytanie z jakich powodów odbił się od Nioha, bo jeśli z poziomu trudności to faktycznie może i Sekiro nie jest dużo lepszym wyborem (ale nadal to mocno odmienna gra od Nioh) jeśli odbił się z powodu kiepskiego level designu to juz inna sprawa. 

Wedlug mnie Sekiro jest latwiejsze, ale sam prog wejscia jest na podobnym poziomie. Mozna sie tak samo szybko zniechecic. Juz nie chodzi nawet o jakies obycie w tego typu grach, ale trzeba byc troche zawzietym, przysiasc na spokojnie i nie odpuszczac.

Edytowane przez bebbop
Odnośnik do komentarza

Chodzi przede wszystkim o dobrze rozłożone checkpointy. Żeby nie było między nimi godziny gry na spinie, bo jesteś na 2 hity i znowu bedzie 40 minut gry w plecy. Nie mam czasu na powtarzanie tego samego kawałka rozgrywki 50 razy (nie licząc bossów) i tracenia czasu. Rozumiem też, że respawn mobów po sejwie też tutaj jest? 

Edytowane przez kiseki
Odnośnik do komentarza
32 minuty temu, kiseki napisał:

Chodzi przede wszystkim o dobrze rozłożone checkpointy. Żeby nie było między nimi godziny gry na spinie, bo jesteś na 2 hity i znowu bedzie 40 minut gry w plecy. Nie mam czasu na powtarzanie tego samego kawałka rozgrywki 50 razy (nie licząc bossów) i tracenia czasu. Rozumiem też, że respawn mobów po sejwie też tutaj jest? 

 

Oczywiście 

Odnośnik do komentarza
42 minuty temu, kiseki napisał:

Chodzi przede wszystkim o dobrze rozłożone checkpointy. Żeby nie było między nimi godziny gry na spinie, bo jesteś na 2 hity i znowu bedzie 40 minut gry w plecy. Nie mam czasu na powtarzanie tego samego kawałka rozgrywki 50 razy (nie licząc bossów) i tracenia czasu. Rozumiem też, że respawn mobów po sejwie też tutaj jest? 

Rozmieszczenie checkpointow w Sekiro wedlug mnie jest ok, ale w Niohu tez byly. Nie wiem zbytnio co Ci tam nie pasowalo, skoro znajdowaly sie praktycznie przed kazdym bossem.

Odnośnik do komentarza

 

Godzinę temu, kiseki napisał:

Chodzi przede wszystkim o dobrze rozłożone checkpointy. Żeby nie było między nimi godziny gry na spinie, bo jesteś na 2 hity i znowu bedzie 40 minut gry w plecy. Nie mam czasu na powtarzanie tego samego kawałka rozgrywki 50 razy (nie licząc bossów) i tracenia czasu. Rozumiem też, że respawn mobów po sejwie też tutaj jest? 

Checkpointów będziesz miał aż nadto. Mobki natomiast standardowo się respawnują, ale przy mobilności shinobi zobaczą tylko coś takiego:

giphy.gif

 

Odnośnik do komentarza
W dniu 31.07.2019 o 20:57, XM. napisał:

Grasz za dobrze i nooby mają ból doopy i wytykaja kłamstwo. Standard na tym forum.

 

Ja nie zarzucam mu, ze gra wyjatkowo dobrze, tylko ze ten run jest zbyt metodyczny i wyuczony, jak na 6 prob. Do tego dawanie argumentu w postaci genichiro z prologu, jako lekcji i czujesz ze cos jest nie halo. 

Nie wytykam klamstwa tylko poddaje watpliwoscia. Dzieki za "nooba", poczules sie lepiej ? 

 

 

Odnośnik do komentarza

Kazub czujesz, że coś jest nie halo, jesteś człowiekiem wątpiącym, Twoje prawo. Twój argument to, że nie pasuję do jakiegoś szablonu przejścia gry, który sobie stworzyłeś, Twoje prawo. 

Naprawdę mnie to nie uwiera, wrzucam co jakiś czas filmik z bossa, ostatni chyba z Midira, jak walka jest fajna. Komentarz o liczbie prób mogę sobie darować. 

I na koniec, mam ciekawsze rzeczy do roboty niż przechwałki na forum więc skończcie już ten wątek. 

 

Odnośnik do komentarza

Zawsze lubiłem tego typ statystyki, szkoda że tak rzadko mamy okazje przyjrzeć się dokładnie naszym poczynaniom. W Silent Hill 3 były podane czasy pokonania danego bossa - też bym chętnie sprawdził, ile się tłukłem z takim np małpiszonem (w San Andreas z kolei jest istny raj dla miłośników wszelkich statystyk).

Odnośnik do komentarza

Skonczylem i ja. 

Sword Saint poszedl zaskakujaco szybko, ze 20-30 prob na rozkminke i nastepne tyle na rozyebanie typa xd 

zrobilem oszukancze 3 zakonczenia z backupu save’a, ale mysle ze zrobie je tez uczciwie, bo po takiej przerwie od grania znowu wrocilo jaranko systemem walki. 

Ale poki co shura ending przede mna, pozniej farmienie mercury na apgrejdy broni i kolejne playthrough na zebranie lapis lazuli :banderas: jest moc

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...