Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

Misje zmierzchu warto robić dla umbracytów, gdyż dzięki nim mamy dostęp do lepszych perków podczas budowania "idealnego" buildu. Natomiast jeśli ktoś ma w pomce buildy i lata w czym popadnie, to te misje może całkowicie olać.

  • Odpowiedzi 973
  • Wyświetleń 138 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • SunaGuidesPL
    SunaGuidesPL

    Udało mi się pokonać wszystkich boss(ów) w Nioh 2 bez obrażeń (poza dwoma z Bety - zrobiłem zresztą do nich poradniki i trochę bez sensu to powtarzać), bez Gnuśności, bez umiejętności Yokai czy bez wz

  • Skończyłem grę. Ostatnie 2 misje po prostu za(pipi)iste ( )   Widoki to jedno w jednej z tych misji ale wyzwanie i powrót starych znajomych perfect. Ja nie mam nic do recyklingu jeżel

  • Jest gameplay, wygląda jak dodatek do jedynki, ale i tak zapewne będzie grane.   

Opublikowano

A może to się inaczej nazywa [emoji848] tym zwykłym umbracytem nie wylosujesz tych lepszych perków, do tego potrzebny jest ten z misji zmierzchu i z niego można stworzyć u kowala jescze dwa lepsze, dające dostęp do tych najlepszych perków, nie pamiętam teraz ich nazw.

Opublikowano

Umbraciteów są 4 rodzaje, nie licząc fragmentów.

Opublikowano

Ostatnio oglądałem u ziomka te gierke, wytłumaczenie mi większości mechanik zajęło jakieś pół godziny XD Od razu zachciało mi się w to zagrać. Wiem, że pewnie szybko bym to pyerdolnął bo to nie szpil na moją cierpliwość, ale jestem pełen podziwu dla developerów, bo od strony mechaniki i spięcia tego wszystkiego do kupy to takie małe arcydzieło. No i dzięki stylistyce jest to jedyny soulslike z jakim chętnie bym się zmierzył (no dobra, mrok w Bloodborne też robi robote).

Opublikowano

Cholera, niby dostajemy dalszy rozwój mechanik znanych z jedynki ale to wszystko działa bardziej płynnie, ma ten końcowy szlif. Na razie jestem na samym początku ale tak cieszę się, że w Nioha 2 już gram :) 

 

Zapowiada się szpil jeszcze lepszy od poprzedniczki, miodzio! :)

Opublikowano

Dla osób które nie grały w jedynkę to serio sequel może być GOTY.

Opublikowano

Czekam na wersję PC-tową . Oprócz daty premiery RELEASE DATE Oct 31, 2020 są jakiekolwiek informacje na temat wymagań sprzętowych?

 

Opublikowano

Takie pytanie ziomeczki: ile zajmuje "zwykłe" przejście tej gry, a ile splatynowanie jej? Power pyx coś pisał o 100-200 godzinach grania. aż mi się nie chce wierzyć. Co tu zajmuje tyle czasu? Grind? 

Opublikowano

Zwykłe przejście z robieniem side misji, dokładnym zwiedzaniem lokacji i zabawą brońkami to 100h wydaje się całkiem możliwe patrząc po tym jak mi leci czas z grą.

Opublikowano

No to grubo. Pierwsza część nie zajmowała chyba nawet połowy z tego czasu. 

Opublikowano

Tak w ogóle, to ile jest wszytskich regionów, skoro potrzeba 100h? Obecnie jestem w trzecim. 

Opublikowano

Tzn ja się spodziewam że gdzieś tyle mi zejdzie na spokojnie, patrząc po temacie to w 50h też ludzie grę kończą. 

Opublikowano
10 godzin temu, Josh napisał:

Takie pytanie ziomeczki: ile zajmuje "zwykłe" przejście tej gry, a ile splatynowanie jej? Power pyx coś pisał o 100-200 godzinach grania. aż mi się nie chce wierzyć. Co tu zajmuje tyle czasu? Grind? 

Zależy jak grasz. W dwójce jest mnóstwo zadań tak jak w jedynce, ale spokojnie mogę powiedzieć, że główne są większe niż w części pierwszej. Potem oczywiście zależy to też od tego ile czasu spędzisz na bossach :)

 

Mój kumpel z platynowaniem N2 zmieścił się w 60 godzinach, gdzie jedynka wzięła mu blisko 100. Ja nie nastawiam się na czas poniżej 100 godzin, w samym kreatorze postaci spędziłem godzinę :D

Opublikowano

Miałem nadzieję że przy tak słabej/max przeciętnej grafice animacja nie będzie "chrupać" w trybie "akcji" na zwykłym PS4. Pierwsza lokacja i już rzucające się w oczy "dropy" 

Szkoda bo gra się naprawdę przyjemnie jak jest płynnie. 

Opublikowano

Lokacja po pokonaniu 1 "mini bossa" Enki przed save point (początek gry). Jest tam 4 przeciwników, nawet nie walcząc z nimi animacja przez chwilę rwie. Może część lokacji się wczytuje??? Dopiero zacząłem grać w N2 i mam nadzieję że dalej będzie w miarę płynnie.

 

Edytowane przez Alastor84

Opublikowano
17 godzin temu, Alastor84 napisał:

Lokacja po pokonaniu 1 "mini bossa" Enki przed save point (początek gry). Jest tam 4 przeciwników, nawet nie walcząc z nimi animacja przez chwilę rwie. Może część lokacji się wczytuje??? Dopiero zacząłem grać w N2 i mam nadzieję że dalej będzie w miarę płynnie.

 

 

Dziwne. Nigdy nie miałem problemów w tym miejscu, ani w kolejnych poziomach i mapach. Nic się nie przycinało, mało tego, to było jedno z moich ulubionych miejsc do farmienia expa i lootu na początkowych levelach postaci :)

Obecnie zrobiłem sobie przerwę od N2 bo kontynuuję inne tytuły (DA Inquisition, SnowRunner, B3, Shadow of TR i DaysGone) ale kiedyś wrócę, z nadzieją że gra nie wkoorvi mnie tak jak ostatnio :wallbash:

Opublikowano

Hmmm, dziwne. Mówiąc szczerze w jedynce miałem kilka dropów, ale w dwójce to na razie już żadnych. Co więcej, po Nioh brutalny jest powrót do takiego Bloodborne bo niesamowicie odczuwalna jest znacznie mniejsza płynność.

Opublikowano

Nioh-2202_qaqhsqx.jpg

 

 

Nioh-2202_qaqhsqn.jpg

 

 

4-5 sekund rwie, potem jest ok. Pamiętam że były podobne problemy w N1. Myślałem że będzie "betonowe" 60fps cały czas. Gram na "normalnym" PS4

Edytowane przez Alastor84

Opublikowano

Czemu? Taki powrót do przeszłości, ale dla tych którzy grali na premierę jedynki, dla kogoś kto leci dwa Niohy pod rząd, to może i nie bardzo ;)

Mi bardziej przeszkadzają niektórzy przeciwnicy z jedynki. Może trzecia część będzie już miała odpowiedni budżet i czas. 

Edytowane przez YETI

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.