Skocz do zawartości

Star Wars Jedi: Fallen Order

Featured Replies

Opublikowano

No jasne, że tak. To w końcu mainstreamowy action-adventure, oparty na szkielecie souls-like, ale przecież nie aspirujący do stawania w szranki z tuzami gatunku.
Fajny popcorniak w uniwersum SW, z sympatycznym głównym bohaterem, super słitaśnym droidem i fabułką, która spełnia swoją rolę - przecież to Gwiezdne Wojny - tylko tyle i aż tyle.
Jedynie techniczne niedopracowanie (tu niestety wychodzi poganianie Respawnów przez EA) nie pozwala wystawić jakiejś wybitnie wysokiej noty, ale te minimum 7/10 się należy bezdyskusyjnie.

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Wyświetleń 104,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • @mate6 Dobry temat do rozmowy. I od razu przepraszam za  bardzo (za)długiego posta.   Co do zwrotu z inwestycji zgadzam się absolutnie, ale niestety cały system tak działa. Co do EA, by

  • a ty znowu chcesz dyktować co ludzie mogą robić, a co nie? Jeszcze rok temu sam o mało się nie posikałeś czekając na zapowiedź gry EA i każdy jakoś to znosił. Jeżeli nie podoba ci się że ktoś czeka na

  • No to chyba oglądamy inną grę, bo o ile czasami rzeczywiście jest nierówno, to ogólnie strona graficzna/artystyczna stoi na wysokim poziomie.   Pograłem 4 godziny więc czas na nieco wrażeń i

Opublikowano

Dla fanów SW to w końcu był dobry singlowy tytuł od X lat. Na gierki takie jak dawniej w tym uniwersum chyba nie ma co liczyć. 

Opublikowano

Level design serii Jedi Knight mocno się zestarzał. Szczerze to takiego np Jedi Outcast 2 nigdy nie skończyłem właśnie za to żmudne latanie i szukanie kluczy czy właściwego komputera na ścianie. Jasne system walki jaki wymyślili a potem dopracowali w sequelu to cymesik po dziś dzień ale po za tym czasy się jednak zmieniły.

Force Unleashed był ok, bardzo często wracałem do dema jedynki ale w pełniaku coś mi nie pasowało. Fajne były te wszystkie moce chociaż czasami nie zawsze postać robiła to co chcieliśmy. targeting przeciwników był taki se, było parę irytujących sekwencji i glitchy. Generalnie to też była gra w okolicach 7/10 w swoim czasie tak jak dzisiaj Fallen Order.

Opublikowano

Dokładnie tak :hi:
I to jedno z tych 7/10, które wspominam po dziś dzień - przeszedłem ją chyba z 7 razy, co w obecnych czasach już mi się nie zdarza z żadnym tytułem (jedynkę, bo dwójkę tylko raz zmęczyłem).

Opublikowano
W dniu 12.07.2020 o 17:03, Dr.Czekolada napisał:

Level design serii Jedi Knight mocno się zestarzał. Szczerze to takiego np Jedi Outcast 2 nigdy nie skończyłem właśnie za to żmudne latanie i szukanie kluczy czy właściwego komputera na ścianie. Jasne system walki jaki wymyślili a potem dopracowali w sequelu to cymesik po dziś dzień ale po za tym czasy się jednak zmieniły.

 

 

A ja się nie zgadzam, skończyłem niedawno Jedi Outcast 2 i stwierdziłem, że kiedyś jednak level design był lepszy, gra zmuszała gracza do myślenia, kombinowania, uważnej eksploracji, a nie tak jak dzisiaj - kompas z punktem orientacyjnym i przed siebie, a co chwila checkpoint.

Albo ja jestem już stary po prostu.

Opublikowano

Spoko też lubię wracać do starych gierek, np pierwsze odsłony Thiefa zawsze w serduszku (poziomy były monstrualne a w niektórych można było się spokojnie zgubić). Akurat Jedi Knight 2 zapamiętałem, że mi nie podszedł gdyż często się zacinałem, bo trzeba było wyczaić, że na ścianie wśród tekstur był panel w jakimś nieokreślonym miejscu.

Nie ma co się kryć za ścianą "kiedyś to było" dużo dzisiejszych gierek też wymaga obserwacji wystarczy tylko nie grać w triple eje od gigakorporacji robiących taśmowo to samo.

Opublikowano

Akurat Jedi Fallen to bardzo udana gierka. Raz, że fajnie łączy różne gatunki a dwa historia nie jest najgorsza. Mogłoby jej nie być bo praktycznie nie łączy się jakoś specjalnie ze starą trylogią  (podpięta pod rozkaz 66 no i pojawienie się wiadomo kogo to jedyne wspólne poszlaki) ale pomysły i lore zbudowane na potrzeby fabuły dają radę. No i najważniejsze, po prostu dobrze się w to gra.

Edytowane przez Nemesis

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Warto to ograc jesli sie nie jest fanem uniwersum? Wpadlo wlasnie do EA Play

Opublikowano
29 minut temu, baniek napisał:

Warto to ograc jesli sie nie jest fanem uniwersum? Wpadlo wlasnie do EA Play

Ujdzie, takie 7/10.

Opublikowano
3 godziny temu, baniek napisał:

Warto to ograc jesli sie nie jest fanem uniwersum? Wpadlo wlasnie do EA Play

 

8+/10, warto. Top 5 tej generacji. Jak jesteś fanem uniwersum to oczko wyżej.  Z subiektywnych plusów: PRZYJEMNY backtracking, przyjemne walki. Połączenie metroidvanii z soulsami, w filmowej otoczce.

Opublikowano



 
8+/10, warto. Top 5 tej generacji.

Jak 8+ jest u ciebie w top5 generacji to strasznie jestem ciekaw jak ta lista wg ciebie wygląda. Zdradzisz?
Opublikowano

Top 5 generacji :dynia: o chuiiiiii prawie jak 10-/10 dla Mordora

Opublikowano
W dniu 12.11.2020 o 15:49, baniek napisał:

Warto to ograc jesli sie nie jest fanem uniwersum? Wpadlo wlasnie do EA Play


Dobra gierka, dla fana SW bardzo dobra. Teraz w sztywniutkich 60 k/s.

Opublikowano
3 godziny temu, balon napisał:


Dobra gierka, dla fana SW bardzo dobra. Teraz w sztywniutkich 60 k/s.

 

Nie dropi nic, a nic? Pewnie znowu przysiądę do gierki, najlepszy singiel w uniwersum SW, walka na miecze, których brakowało od czasów Jedi Academy. Mam nadzieję, że już się grzeje sequel w tych katakumbach Respawn.

Edytowane przez Faka

Opublikowano
5 godzin temu, qraq_pk napisał:


 


Jak 8+ jest u ciebie w top5 generacji to strasznie jestem ciekaw jak ta lista wg ciebie wygląda. Zdradzisz?

Bo nie jest to ani idealna ani odkrywcza gra, a dała mi więcej przyjemności niż 95% gier tej generacji. I jestem fanem Starwarsów.

Opublikowano
35 minut temu, Faka napisał:

 

Nie dropi nic, a nic? Pewnie znowu przysiądę do gierki, najlepszy singiel w uniwersum SW, walka na miecze, których brakowało od czasów Jedi Academy. Mam nadzieję, że już się grzeje sequel w tych katakumbach Respawn.


Nie wiem jak w całej grze ale sprawdziłem z pierwsze 30-40 min i mega różnica na plus. Sztywno płynno :)

Opublikowano
2 godziny temu, Faka napisał:

 

Nie dropi nic, a nic? Pewnie znowu przysiądę do gierki, najlepszy singiel w uniwersum SW, walka na miecze, których brakowało od czasów Jedi Academy. Mam nadzieję, że już się grzeje sequel w tych katakumbach Respawn.

Nie no jedi academy ciągle niepokonane wg mnie. 

Nawet po latach grało mi się przyjemniej niż w fallen order. 

Edytowane przez lpcl

Opublikowano

Mnie gra tak znudziła ,że PS4 nie odpalałem od kilku miesięcy. Na początku gierka mega mi się podobała a po 10h miałem już dość tych samych lokacji. Widać ,że budżet był biedny bo recykling w tej gierce jest na pierwszym miejscu.

Opublikowano

Dlatego pewnie sequel dostanie więcej kasy i będzie dużo lepszy pod tym względem. 

 

Wiem, że zaraz spadną na mnie wrogie spojrzenia, ale chciałbym taką gierkę w otwartym świecie. :fsg:

Opublikowano

Żadnych otwartych światów, wypierdzielać. Wolę nowe, kolejne planety, właśnie w takiej formie jaki dostaliśmy. Ma być backtracking, odblokowywanie umiejętności, co posuwa nam dalej fabułę, no po prostu metroidvania. 

Opublikowano
1 minutę temu, Faka napisał:

Żadnych otwartych światów, wypierdzielać.

 

1 minutę temu, Faka napisał:

Ma być backtracking, odblokowywanie umiejętności, co posuwa nam dalej fabułę, no po prostu metroidvania. 

 

To się wzajemnie wyklucza IMO.

Opublikowano

Jeśli mieliby w sequelu zwiększyć skalę to wolałbym huby jak w RoTR albo GoW2018, zwłaszcza że w tym pierwszym całkiem sympatycznie wpleciono metroidvanię.

 

Oczywiście jeśli mieliby, mi pasuje liniowość jedynki.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.