Skocz do zawartości

Star Wars Jedi: Fallen Order


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

No jasne, że tak. To w końcu mainstreamowy action-adventure, oparty na szkielecie souls-like, ale przecież nie aspirujący do stawania w szranki z tuzami gatunku.
Fajny popcorniak w uniwersum SW, z sympatycznym głównym bohaterem, super słitaśnym droidem i fabułką, która spełnia swoją rolę - przecież to Gwiezdne Wojny - tylko tyle i aż tyle.
Jedynie techniczne niedopracowanie (tu niestety wychodzi poganianie Respawnów przez EA) nie pozwala wystawić jakiejś wybitnie wysokiej noty, ale te minimum 7/10 się należy bezdyskusyjnie.

Odnośnik do komentarza

Level design serii Jedi Knight mocno się zestarzał. Szczerze to takiego np Jedi Outcast 2 nigdy nie skończyłem właśnie za to żmudne latanie i szukanie kluczy czy właściwego komputera na ścianie. Jasne system walki jaki wymyślili a potem dopracowali w sequelu to cymesik po dziś dzień ale po za tym czasy się jednak zmieniły.

Force Unleashed był ok, bardzo często wracałem do dema jedynki ale w pełniaku coś mi nie pasowało. Fajne były te wszystkie moce chociaż czasami nie zawsze postać robiła to co chcieliśmy. targeting przeciwników był taki se, było parę irytujących sekwencji i glitchy. Generalnie to też była gra w okolicach 7/10 w swoim czasie tak jak dzisiaj Fallen Order.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
W dniu 12.07.2020 o 17:03, Dr.Czekolada napisał:

Level design serii Jedi Knight mocno się zestarzał. Szczerze to takiego np Jedi Outcast 2 nigdy nie skończyłem właśnie za to żmudne latanie i szukanie kluczy czy właściwego komputera na ścianie. Jasne system walki jaki wymyślili a potem dopracowali w sequelu to cymesik po dziś dzień ale po za tym czasy się jednak zmieniły.

 

 

A ja się nie zgadzam, skończyłem niedawno Jedi Outcast 2 i stwierdziłem, że kiedyś jednak level design był lepszy, gra zmuszała gracza do myślenia, kombinowania, uważnej eksploracji, a nie tak jak dzisiaj - kompas z punktem orientacyjnym i przed siebie, a co chwila checkpoint.

Albo ja jestem już stary po prostu.

Odnośnik do komentarza

Spoko też lubię wracać do starych gierek, np pierwsze odsłony Thiefa zawsze w serduszku (poziomy były monstrualne a w niektórych można było się spokojnie zgubić). Akurat Jedi Knight 2 zapamiętałem, że mi nie podszedł gdyż często się zacinałem, bo trzeba było wyczaić, że na ścianie wśród tekstur był panel w jakimś nieokreślonym miejscu.

Nie ma co się kryć za ścianą "kiedyś to było" dużo dzisiejszych gierek też wymaga obserwacji wystarczy tylko nie grać w triple eje od gigakorporacji robiących taśmowo to samo.

Odnośnik do komentarza

Akurat Jedi Fallen to bardzo udana gierka. Raz, że fajnie łączy różne gatunki a dwa historia nie jest najgorsza. Mogłoby jej nie być bo praktycznie nie łączy się jakoś specjalnie ze starą trylogią  (podpięta pod rozkaz 66 no i pojawienie się wiadomo kogo to jedyne wspólne poszlaki) ale pomysły i lore zbudowane na potrzeby fabuły dają radę. No i najważniejsze, po prostu dobrze się w to gra.

Edytowane przez Nemesis
Odnośnik do komentarza
  • 3 miesiące temu...
3 godziny temu, balon napisał:


Dobra gierka, dla fana SW bardzo dobra. Teraz w sztywniutkich 60 k/s.

 

Nie dropi nic, a nic? Pewnie znowu przysiądę do gierki, najlepszy singiel w uniwersum SW, walka na miecze, których brakowało od czasów Jedi Academy. Mam nadzieję, że już się grzeje sequel w tych katakumbach Respawn.

Edytowane przez Faka
Odnośnik do komentarza
35 minut temu, Faka napisał:

 

Nie dropi nic, a nic? Pewnie znowu przysiądę do gierki, najlepszy singiel w uniwersum SW, walka na miecze, których brakowało od czasów Jedi Academy. Mam nadzieję, że już się grzeje sequel w tych katakumbach Respawn.


Nie wiem jak w całej grze ale sprawdziłem z pierwsze 30-40 min i mega różnica na plus. Sztywno płynno :)

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, Faka napisał:

 

Nie dropi nic, a nic? Pewnie znowu przysiądę do gierki, najlepszy singiel w uniwersum SW, walka na miecze, których brakowało od czasów Jedi Academy. Mam nadzieję, że już się grzeje sequel w tych katakumbach Respawn.

Nie no jedi academy ciągle niepokonane wg mnie. 

Nawet po latach grało mi się przyjemniej niż w fallen order. 

Edytowane przez lpcl
Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Faka napisał:

Żadnych otwartych światów, wypierdzielać.

 

1 minutę temu, Faka napisał:

Ma być backtracking, odblokowywanie umiejętności, co posuwa nam dalej fabułę, no po prostu metroidvania. 

 

To się wzajemnie wyklucza IMO.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Jeśli mieliby w sequelu zwiększyć skalę to wolałbym huby jak w RoTR albo GoW2018, zwłaszcza że w tym pierwszym całkiem sympatycznie wpleciono metroidvanię.

 

Oczywiście jeśli mieliby, mi pasuje liniowość jedynki.

  • WTF 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...