Opublikowano 16 listopada 20195 l W jakich trybach mozna grac te nowe mapy (bodajze dwie) co wyszly kilka dni temu?
Opublikowano 16 listopada 20195 l 30 minut temu, popi_91 napisał: W jakich trybach mozna grac te nowe mapy (bodajze dwie) co wyszly kilka dni temu? Tdm i gw
Opublikowano 17 listopada 20195 l Nie tylko. Shot house czy jak jej tam, mozna wybrac z menu gry, tam gdzie szybka gra itp. A ta druga mapka chyba jest w wojnie naziemnej?
Opublikowano 17 listopada 20195 l Jeśli to się potwierdzi będzie to coś naprawdę wielkiego. W skrócie battle royale znalezione w plikach PC na 200 osob.
Opublikowano 18 listopada 20195 l Huh grubo by było faktycznie, nawet jeśli na konsolach obetną ilość graczy.
Opublikowano 19 listopada 20195 l Całkiem ok, ale VirtuallyVain lepszy. Szkoda tylko, że tak rzadko wrzuca filmiki.
Opublikowano 20 listopada 20195 l Więc w skrócie fajna giereczka ale nie dla mnie. Za dużo trzeba się czaić, kampić jak dla mnie... Dużo gry w budynkach, snajperów - mało latania. Żeby mieć w miarę dobry wynik to muszę więcej siedzieć niż latać a takie granie mnie męczy. TTK jest tak drastycznie mały, przy moim lataniu i z moim refleksem praktycznie 3/4 pojedynków przegrywam. WW2, BO3 jeszcze ogarniałem jako jako, że dawały mi przyjemność tutaj tego nie ma bo to zupełnie inna gra ; )
Opublikowano 20 listopada 20195 l Jakiś czas temu skończyłem singla. Normalnie tego nie robię, bo szkoda mi czasu ze względu na Multi, ale dla tej odsłony zrobiłem wyjątek, bo byłem zwyczajnie ciekawy jak prezentuje się szpila na nowym silniku. Muszę stwierdzić, że na koksie wygląda doprawdy imponująco pod każdym względem, moim skromnym zdaniem gra prezentuje się w ogólnym rozrachunku nawet lepiej od Gyrosów 5. Znakomita też jest mimika twarzy w scenkach przerywnikowych. Tyle plusów. Sama fabuła to jeden wielki rzyg. Wcale się nie dziwię Rosjanom, że sekują tego CoD-a, bo natłok amerykanizmów-debilizmów i zwyczajnej lękliwej rusofobii jest wręcz przerażający. Całe szczęście, że singiel jest dość intensywny i posiada największą z największych zalet: bardzo szybko się kończy. Co do Multi to gra mi się teraz o wiele lepiej niz na samym początku. Nawet ganione przeze mnie mapy tj St. Petrograd i Picadilly po bliższym poznaniu nadal są gówniane, ale sraka nie jest aż tak rzadka i fasolowa jak przy starcie gry. Na Picadilly przede wszystkim poprawiono spawnpointy, bo na samym początku przegrywająca drużyna odradzała się wciąż w jednym punkcie i była wybijana do nogi. Teraz jest lepiej. Odkryłem też parę fajnych punktów z których można prowadzić ogień. Polubiłem też mapę Ramazza. Nie zmienia to faktu, że dalej najlepszymi mapami są te z bety. Co do broni to najbardziej ulubioną jest FR 5,56. Dokonałem nią 1230 killi (to informacja, nie chwalipięctwo) i właśnie tyle potrzebowałem, aby zdobyć złoty kamuflaż do niej.Teraz będę ozłacał EBR-14, apotem zabiorę się za M1A1. W ogóle najfajniejsza zabawa teraz to właśnie rozwój broni i odblokowywanie kamuflaży tudzież wykonywanie specjalistycznych zadań do odblokowywania schematów do innych pukawek. Mam przy okazji pytanie: przy wyborze zielonych dodatkowych trzech specjalności kosztem nagród za serię zabójstw po kilku killach z rzędu otrzymuję komunikat spikera: odblokowano specjalistę. Co to dokładnie oznacza? Coś zyskuję dodatkowego?
Opublikowano 21 listopada 20195 l No pograłem trochę i szczerze powiedziawszy to po 6 misjach nie wiem skąd te zachwyty na temat kampanii. Owszem, misje w których pojawia się Price są bardzo klimatyczne ale te gdzie walczymy ze złym dyktatorem są co najwyżej średnie. Na pewno na duży plus bardziej realistyczne podejście gdzie przemierzając powoli ciemne korytarze (misja w domu w nocy) ma się wrażenie uczestniczenia w prawdziwej misji. Strzelanie też jakoś odstaje od tego co strzelałem w multiku, tak jakby do obu trybów model strzelania robiły dwie oddzielne firmy. Brutalność mnie ani nie szokuje ani nie wzdryga. Widziałem już tyle rzeczy w życiu czy to w filmach, grach czy na liveleaku (pozdro c0r ), że sceny strzelania do kobiety sięgającej po detonator nie powoduje ani sekundy zawahania. Graficznie jest bardzo ładnie, szczególnie twarze wyglądają świetnie chociaż momentami ich mimika wygląda dosyć dziwnie ale ogólnie wygląda to i tak świetnie. Zastanawiam się czy dalej ciągnąć kampanię czy po prostu od razu wskoczyć do multi i tam zostać próbując przy okazji misji specjalnych.
Opublikowano 22 listopada 20195 l W dniu 20.11.2019 o 09:40, Czezare napisał: Mam przy okazji pytanie: przy wyborze zielonych dodatkowych trzech specjalności kosztem nagród za serię zabójstw po kilku killach z rzędu otrzymuję komunikat spikera: odblokowano specjalistę. Co to dokładnie oznacza? Coś zyskuję dodatkowego? Wszystkie perki oraz wszystkie atuty do bronii.
Opublikowano 23 listopada 20195 l A macie jakieś patenty na spec opsy ? Graliśmy ostatnio dwie pierwsze misje i było cholernie trudno. Przeciwnicy wychodzą w chorych ilościach i wydają się spawnować bez końca.
Opublikowano 23 listopada 20195 l 2 godziny temu, creatinfreak napisał: A macie jakieś patenty na spec opsy ? Graliśmy ostatnio dwie pierwsze misje i było cholernie trudno. Przeciwnicy wychodzą w chorych ilościach i wydają się spawnować bez końca. A ile jest wszystkich misji do przejscia w coopie? Poziom trudnosci jest do wyboru? Max mozna grac w czterech? Jezeli mialbym tylko jednego chetnego do gry to wtedy dwoma pozostalymi postaciami graja boty czy dwoch losowo znalezionych ludzi?
Opublikowano 23 listopada 20195 l W dniu 22.11.2019 o 00:47, suteq napisał: No pograłem trochę i szczerze powiedziawszy to po 6 misjach nie wiem skąd te zachwyty na temat kampanii. Owszem, misje w których pojawia się Price są bardzo klimatyczne ale te gdzie walczymy ze złym dyktatorem są co najwyżej średnie. Na pewno na duży plus bardziej realistyczne podejście gdzie przemierzając powoli ciemne korytarze (misja w domu w nocy) ma się wrażenie uczestniczenia w prawdziwej misji. Strzelanie też jakoś odstaje od tego co strzelałem w multiku, tak jakby do obu trybów model strzelania robiły dwie oddzielne firmy. Brutalność mnie ani nie szokuje ani nie wzdryga. Widziałem już tyle rzeczy w życiu czy to w filmach, grach czy na liveleaku (pozdro c0r ), że sceny strzelania do kobiety sięgającej po detonator nie powoduje ani sekundy zawahania. Graficznie jest bardzo ładnie, szczególnie twarze wyglądają świetnie chociaż momentami ich mimika wygląda dosyć dziwnie ale ogólnie wygląda to i tak świetnie. Zastanawiam się czy dalej ciągnąć kampanię czy po prostu od razu wskoczyć do multi i tam zostać próbując przy okazji misji specjalnych. Mówię Ci, singiel jest tak krótki, że możesz śmiało skończyć dla samej grafiki, bo fabułą zachwycony na pewno nie będziesz.
Opublikowano 23 listopada 20195 l CoD nigdy nie stał fabuła, ale wartką akcją której jak na razie próżno tutaj szukać. Trylogia MW to chyba moje ulubione odsłony i tam miałeś masę charyzmatycznych postaci, fantastyczne strzelanie, pierwszorzedny klimacik w każdej misji i masę pamietliwych momentów. W nowej części pamiętam jak na razie wąsa Price'a i nocną misje w domu. No tak słabo bym powiedział zwłaszcza po tych wszystkich spustach, że to najlepsza kampania od czasów trylogii MW.
Opublikowano 25 listopada 20195 l Teraz jest jakiś nowy system awansów na stopnie wojskowe, w każdym razie inny niż w ostatnich odsłonach. Zawsze, a w zasadzie przeważnie było tak, że ostatnim stopniem był 55-ty, po czym następowały prestiże. Teraz stopni jest aż 155, ale prestiży chyba (?) nie ma. Jak to jest dokładnie zaprojektowane w tej odsłonie? Prestiże są/będą?
Opublikowano 25 listopada 20195 l Nie ma prestiży, jest po prostu 155 level jako ostatni i tyle. Strasznie szybko się nabijają w tej odsłonie, ja mam już 104lvl
Opublikowano 25 listopada 20195 l 6 minut temu, MaZZeo napisał: Nie ma prestiży, jest po prostu 155 level jako ostatni i tyle. Strasznie szybko się nabijają w tej odsłonie, ja mam już 104lvl Ja tam coś niecoś słyszałem, że mają wprowadzić jakieś stopnie "sezonowe" cokolwiek miało by to oznaczać. Mi bardziej niż prestiży brakuje choćby następnego slota dla broni/wyposażenia. Pięć to trochę mało No te stopnie faktycznie szybko wchodzą. W Halo 5 spędziłem milion godzin, a ze stopniami to chyba do połowy dojechałem... Edytowane 25 listopada 20195 l przez Czezare
Opublikowano 25 listopada 20195 l 1 minutę temu, Czezare napisał: Ja tam coś niecoś słyszałem, że mają wprowadzić jakieś stopnie "sezonowe" cokolwiek miało by to oznaczać. Mi bardziej niż prestiży brakuje choćby następnego slota dla broni/wyposażenia. Pięć to trochę mało Jeżeli dobrze rozumiem i kojarzę, to właściwa ranga kończy się na 55 poziomie. Powyżej wbijasz rangi sezonowe, które będą resetowane po każdym sezonie.
Opublikowano 26 listopada 20195 l No i fajnie. Właśnie dla darmowego DLC kupiłem tego CoDa. Edytowane 26 listopada 20195 l przez MaZZeo
Opublikowano 27 listopada 20195 l nowy sezon, klasyczne mapki w multi, zobaczymy jak się na nich będzie grać po latach przerwy:) szkoda bo raczej nie dobije już do 155lvl
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.