Opublikowano 21 lutego 20241 r Leaki się sprawdziły, gra będzie wielkości 2/3 podstawki . Design bossów znowu mistrzowski, jak mawia klasyk, oni znowu to zrobil:).
Opublikowano 21 lutego 20241 r Jakby mi ktos napisał, ze to był trailer z podstawki to bym uwierzył xd Dziwna decyzja wydawac dlc do 2.5 letniej gierki (w momencie wydania dlc). Myslalem, ze moze wydadza jako standalone. Ja rezygnuje. Edytowane 21 lutego 20241 r przez Beelzeboss
Opublikowano 21 lutego 20241 r Design nowych rzezimieszków słaby, jakby już naprawdę nie mieli pomysłów. Bez hajpu.
Opublikowano 21 lutego 20241 r Podoba mi się z tego co widziałem. Ten bossik na końcu bardzo fajny design, lew też spoko chociaż widać już tutaj recykling movesetów z innych ich gier. No to czekamy, termin uważam że spoko chyba nic innego wtedy nie powinno kolidować z tym dodatkiem.
Opublikowano 21 lutego 20241 r Komu jeszcze zaświtało o powrót do Lands between po obejrzeniu trailerka
Opublikowano 21 lutego 20241 r https://www.eurogamer.net/elden-ring-shadow-of-the-erdtree-is-fromsoftwares-largest-expansion-ever
Opublikowano 21 lutego 20241 r Wróci się na pare dni przed dlc bo i tak trzeba sobie przypomnieć jak się w to grało.
Opublikowano 21 lutego 20241 r Ciekawe, co to za dodatkowy system progresji wymyślą (wspominali w wywiadzie o systemie progresji unikalnym dla DLC, ale bez szczegółów). ---- Wejście do DLC bedzie dostępne po pokonaniu Morga i Radaana. To kto wchodzi na NG++xD? Also, in order to go to the field of this DLC, you need to defeat "Morg, Lord of Blood" and "Radaan, Starbreaker". Edytowane 21 lutego 20241 r przez KrYcHu_89
Opublikowano 21 lutego 20241 r Mohg to był ten przed kokonem? To chyba muszę go ubić na NG+ bo zrobiłem tylko run fabularny pod aczik. A wolę STR build na wejście w dlc. jprdl jeszcze się trzeba będzie jebać z tymi medalionami żeby tam wejść wpierw
Opublikowano 21 lutego 20241 r Ja zostawiłem sobie już tylko Radagona na NG+. Ciekawe jak ciężko będzie
Opublikowano 21 lutego 20241 r Prosze Was - nie ma ciezszego bossa w calym uniwesum DS od tej opcjonalnej suczki Maleni E.R bede pamietal na wieki wiekow. Nawet po reinkarnacj za 1000 lat. Ciekawej jak w tedy beda wygladaly giereczki i remeastery
Opublikowano 21 lutego 20241 r Nie pojmuję ani na jotę tych bzdur, "zbrukanie cieniem wielkiego drzewa", co to ma w ogóle znaczyć.
Opublikowano 21 lutego 20241 r No że jak padnie na ciebie cień drzewa to tak jakbyś dał się przelecieć za pieniądze. Ja nie wiem czego tu nie rozumiesz.
Opublikowano 21 lutego 20241 r Kuźwa jak ja ubije Mogha na ng7+ żeby grać główna postacią jak przy 3 czy tam 4 przejściu mnie zeszmacili i do niego nawet nie wracałem
Opublikowano 22 lutego 20241 r jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się obejrzeć kilka razy trailer gry. zbroja osrana, ten design bossów no i jak poczułem znów tą atmosferę, to ciary na plecach. kocham cie eldeniku <3
Opublikowano 22 lutego 20241 r Wiadomo coś czy będzie więcej mniejszych, pięknych, wypasionych i ryjących czapę zamkniętych lokacji? Trailera nie oglądam, chcę wszystko odkrywać sam.
Opublikowano 22 lutego 20241 r 6 minut temu, Brolin napisał: Wiadomo coś czy będzie więcej mniejszych, pięknych, wypasionych i ryjących czapę zamkniętych lokacji? Trailera nie oglądam, chcę wszystko odkrywać sam. Sama lokacja ma być delikatnie większa od Limgrave, tyle, że bardziej skondensowana. Myślę, że możemy liczyć na mniej rozjebane rzeczy tym razem, a'la Dark Souls 3 :). No i będzie Poison Swamp xD. Cytat “It was only after creating it that I realised I really like to create poisoned swamps,” he said, stating the obvious for anyone who’s played one of his games. “And this was a little place of introspection and reflection for me. So maybe, when players reach the poisoned swamp in the DLC, they will feel a little bit of this retrospection."
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.