Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

45 minut temu, number_nine napisał:

Czy w Elderu da się popsuć build postaci w ciągu pierwszych kilku(nastu) godzin gry? Nie lubię zaczynać gier od oglądania/czytania poradników co robić na początku, z drugiej strony też nie lubię się dowiedzieć po x godzinach, że robiłem coś nie tak i najlepiej zacząć od nowa :D 

Nie ma takiej IMO opcji, ale wartało by wiedzieć z grubsza jakim wojem chcesz grać, czy tankiem nastawionym na walkę w zwarciu, czy magiem tudzież inkantatorem do walki na dystans, a punkty statystyczne wówczas nabijasz danej postaci intuicyjnie. Nabycie możliwości respeca masz dostępną w relatywnie wczesnej fazie gry, więc wracając do pytania - nie, nie i jeszcze raz nie.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza

Gra skończona, po napisach poszedłem w parę miejsc gdzie nie byłem i trafiłem na katakumby ze skrzyniami które transportowały do różnych komnat, oczywiście lustrzanie podobnych, po 10 podróżach, otwarciu drzwi i zabiciu bossa usunąłem grę z dysku. Dla mnie w dużej mierze gra to zawód, pokładałem duże nadzieję że seria się w końcu zmieni, otwarty świat tylko uwypuklił wady i braki rozwoju. Dla mnie 8/10, z tego co spojrzałem nie byłem w jednej miejscówce w podziemiach, pozostałe zakończenia, choć mnie nie interesują, zobaczę na youtube.

  • beka z typa 1
  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
53 minuty temu, number_nine napisał:

Czy w Elderu da się popsuć build postaci w ciągu pierwszych kilku(nastu) godzin gry? Nie lubię zaczynać gier od oglądania/czytania poradników co robić na początku, z drugiej strony też nie lubię się dowiedzieć po x godzinach, że robiłem coś nie tak i najlepiej zacząć od nowa :D 

Żeby było łatwiej to na początku nie ulepszaj byle jakiego złomu to będzie ci łatwiej. Mała podpowiedź, jeżeli lubisz katany to świetna Uchigatana jest dostępna na starcie i możesz z niej korzystać do końca gry. Niemal na samym początku gry znajdziesz w jaskini drugą i z dwoma będziesz kozak.

 

 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, Rtooj napisał:

Patrząc na bronie i ich parametry to zdecydowanie gdybym grał drugi raz to szedłbym w dex, wiarę  i int., dużo fajnych broni kompletnie nie opiera się na sile, a mając siłacza nie ma po co ich upgrade'ować.

 

To chyba inaczej gramy, bo u mnie znów znaczna większość ciekawych broni to typowo pod STR jest i Wiarę xd Leży to i czeka na NG+ gdzie się przekształcę w silnego grubasa. 

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, C1REX napisał:

Pewnie 95% tak miało za pierwszym razem. 
Po masce można jeszcze ciekawą broń zdobyć wyglądającą jak bukiet róż. 

Taa, bukiet mam. Maski pod krwawienie nie mam, bo ją zdobywa się od NPCka najeźdźcy w bagnie niedaleko pałacu obok tego miejsca gdzie się farmi tych ufludów 

 

a nie ma inwazji jak pokonasz Mogha. Czemu? Nie wiem xd Przeczytałem po fakcie więc do zobaczenia w NG++

Odnośnik do komentarza
41 minut temu, gekon napisał:

a nie ma inwazji jak pokonasz Mogha. Czemu? Nie wiem xd Przeczytałem po fakcie więc do zobaczenia w NG++

Też nie rozumiem dlaczego inwazje się kasują po pokonaniu bossa. Od zawsze tak w soulsach było. 

W Elden Ring po ostatnim patchu zmienili to trochę i część NPC zostaje po zaliczeniu bossa, ale jak widać nie wszyscy. 

Odnośnik do komentarza

Wczoraj zaprosił mnie kumpel, abym mu Radahna wyjaśnił, bo sobie z nim kompletnie nie radził. Pojechałem i wykonałem zadanie. Kumpel jest posiadaczem nie najnowszej konsoli tj Xbox One X. Niestety, czas miałem ograniczony, musiałem się w miarę szybko zmywać  i jednej rzeczy nie zdążyłem u niego sprawdzić i tu pytanie do Was. Czy na XOne (X) , PS4 (Pro) jest możliwość w opcjach graficznych zmienić wyświetlanie grafiki na powiedzmy poziom Low celem upłynnienia rozgrywki? Odniosłem wrażenie, że walka jest mało przyjemna przy tych 30-tu (??) klatkach i sterowanie było mało responsywne, wręcz zlagowane.

Odnośnik do komentarza
17 godzin temu, gekon napisał:

Kurła, zabiłem Mogha przed zabraniem White Mask;/ 

Nie wiem bo nie próbowałem ale chyba w coopie jest możliwość wyrzucenia ekwipunku dla drugiego gracza. Jak chcesz to daj znać a dam ci tę maskę i co tam jeszcze chcesz. Jak coś to napisz na psn i na VC dogramy szczegóły.

Edytowane przez anarom_pl
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, anarom_pl napisał:

Nie wiem bo nie próbowałem ale chyba w coopie jest możliwość wyrzucenia ekwipunku dla drugiego gracza. Jak chcesz to daj znać a dam ci tę maskę i co tam jeszcze chcesz. Jak coś to napisz na psn i na VC dogramy szczegóły.

Dzięki za chęci:lapka:

 

gram na PC:)

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dojechałem ta rudą cipe malenie na buildzie bleed, lvl 120 solo. Łatwo nie było oj nie. Umiem unikać wszystkich ciosów w tym waterfall dance ale co z tego jak zawsze coś się spierdoli. A to rolka nie w punkt a to kamera odwala… Bez tego ruchu to jest chwila moment a tak to niestety jak złapie nas pół metra od nad tym combo to jesteśmy w dupie. Druga faza jakoś o dziwo jest dla mnie łatwiejsza mimo ze jest szybsza. Próbowałem parry i wychodzi ładnie ale zajmie to przy jej hp i moim lvl sto lat nawet pomimo talizmanu na criticale. 
Nie wiem jakoś tak mam wrażenie ze ta gra jest zle skonstruowana. Poprzednie soulsy były inaczej wymagające teraz jest po prostu ordynarne walenie w chuya z graczem i albo super build i mimic albo bujaj się i gin. Pisałem juz o tym ale najbardziej wqrwia czytanie ruchów gracza (tzw input read) i walki gdzie kompletnie nie ma czasu na zadawanie ciosów lub leczenie (co jeszcze dobitniej pokazuje ze albo czary/fth albo summon). Za dużo ta gra ma z ds3. Ratuje ja dla mnie tylko otwarty świat i wielkość ale kogo ja oszukuje dlc day 1.

 

Odnośnik do komentarza
16 minut temu, estel napisał:

O co chodzi z czytaniem ruchów?

W skrócie gra czyta wciśnięcia przycisków pada lub same ruchy i na podstawie tego algorytm działa tak abyś dostał karę. Przykład?  - zaczynasz się leczyć -> wciskasz x na padzie -> w tej samej chwili boss rzuca ci czarem w ryło.

We wcześniejszych soulsach ruchy bossów oparte były na pozycji gracza względem bossa co umożliwało exploitowanie i prowokowanie a tym samym karanie ich ciosów. W eldenie niestety jak się do tego dołoży to co pisałem to robi się irytująco a nie trudno. 

Zobacz 30 sek tutaj:

 

 

Edytowane przez mozi
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Jedni się będą wkurzać, że gra głupio podnosi poziom trudności takim czytaniem inputów, a inni będą zachwyceni dobrym AI, gdzie bossowie realnie reagują na poczynania gracza i np. nie dają mu się napić estusa jak stoją za blisko. :whistling:

Niestety, ale nie da się dogodzić każdemu. Tak samo nie będzie nigdy zgody, czy ten Open World to dobrze, czy źle dla soulsów. 

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...