Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

10 godzin temu, Paolo de Vesir napisał:

z przyjemnością przyjąłbym bardziej slasherowe wydanie gier From

Ty ale w slasherach to wcale nie ma mniej pamieciowy niz w grach od From a powiedzialbym, ze wiecej plus trzeba to ogarniac jeszcze szybciej. Chyba ze przez slasher masz na mysli cos w stylu God of War gdzie cala gre przejdziesz naku.rwiajac 4x trojkat.

Odnośnik do komentarza

Raczej coś w zasadzie Bayonetta/DMC gdzie uczysz się combosów, a walka jest bardziej wielowymiarowa (juggling, ataki z doskoku itd.). Uwielbiam gry zręcznościowe, wymagające szybkiego czasu reakcji, ale które też równie dynamicznie odpowiadają na mój input. Stąd po 5 częściach Soulsborne i zmianach w formule w postaci Sekiro liczyłem, że From znów będzie eksperymentować.

Odnośnik do komentarza

Ja po Sekiro liczyłem, że przestanie :Coolface: To niepopularna opinia, ale dla mnie Bloodborne był krokiem dobrą stronę, a Sekiro krokiem w przepaść. Dla mnie Soulsy zawsze były przede wszystkim gierkami o eksploracji, a Sekiro mocno to schrzaniło. ER zdaje się naprawiać temat z nawiązką.

Edytowane przez mugen
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Poczekamy zobaczymy :) ale myślę, że jak tylko ktoś lubi ten gatunek gier to się nie zawiedzie.

 

Ja w Sekiro uwielbiałem walkę po prostu musisz opanować system oparty na mieczu bo nie pograsz za długo i ta szermierka jest świetna. I ten stan umysłu, w którym jesteś gotowy na to, że wypadną dwa nooby i mogą Cię wyjaśnić :obama:

Edytowane przez mario10
Odnośnik do komentarza
23 minuty temu, Paolo de Vesir napisał:

From znów będzie eksperymentować.

 

No zrobili open worlda którego każdy się trochę bał a wygląda na to ,że będzie spoko. Seria souls to trochę rozwinięcie King's Field czy ich innych gierek RPG. Studio tym stoi od samego powstania, ciężko wymagać czegoś innego. To jest ich rdzeń plus widać ,że czasem chcą odpocząć i raz na jakiś czas tworzą coś pobocznego. 

 

6 minut temu, mugen napisał:

Ja po Sekiro liczyłem, że przestanie :Coolface: To niepopularna opinia, ale dla mnie Bloodborne był krokiem dobrą stronę, a Sekiro krokiem w przepaść. Dla mnie Soulsy zawsze były przede wszystkim gierkami o eksploracji, a Sekiro mocno to schrzaniło. ER zdaje się naprawiać temat z nawiązką.

 

Mi Sekiro bardzo pasował ale to bardziej slasher w stylu boss rush. Brak zwiedzania czy nawet braku większej ilości zwykłych przeciwników. Gdyby nie mocno wymagające walki z bossami to gierka była by bardzo krótka. 

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Ukukuki napisał:

No zrobili open worlda którego każdy się trochę bał a wygląda na to ,że będzie spoko. Seria souls to trochę rozwinięcie King's Field czy ich innych gierek RPG. Studio tym stoi od samego powstania, ciężko wymagać czegoś innego. To jest ich rdzeń plus widać ,że czasem chcą odpocząć i raz na jakiś czas tworzą coś pobocznego.  

Ja go troche rozumiem. Woli szybsza akcje, zobaczyl ze From wypuscilo Sekiro to po prostu liczyl, ze teraz to pociagna a wrocili do starej, powolniejszej formuly.

 

Ale dyskusja tu byla w sumie nad stwierdzeniem, ze w soulsach trzeba sie uczyc na pamiec. Jak dla mnie to wiecej musze zapamietac w DMC czy w Bayonecie bo kombosy to juz nie trzy machnieca mieczykiem i postawienie tarczy.

Odnośnik do komentarza
28 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

Stąd po 5 częściach Soulsborne i zmianach w formule w postaci Sekiro liczyłem, że From znów będzie eksperymentować.

Mieli eksperymentować, ale widzę od czasu zapowiedzi coś chyba nie pykło, bo wrócili do starej koncepcji + kuń z zeldy:pawel: 

Na początku była mowa o większym wykorzystywaniu rąk. To one, a nie broń miały się zużywać i mieliśmy mieć możliwość wymiany kończyn na mocniejsze. Stąd tyle łap w pierwszym zwiastunie.

Odnośnik do komentarza
10 minut temu, Dr.Czekolada napisał:

Mi się cholernie przyjemnie łaziło w Serakilo po lokacjach i zbierało gónwa nawet jeżeli używało się może 3 z nich wszystkich przez całą grę. Używanie linki było cymesik.

Ale cóż to były za lokacje, kilka na krzyż i non-stop boss rush, eksploracja w Sekiro to żart względem innych gier od nich, I pewnie to nic złego, no ale.

Odnośnik do komentarza
34 minuty temu, Mejm napisał:

Ja go troche rozumiem. Woli szybsza akcje, zobaczyl ze From wypuscilo Sekiro to po prostu liczyl, ze teraz to pociagna a wrocili do starej, powolniejszej formuly.

 

Taka sama sytuacja BB i DS3. Każdy myślał ,że DS będzie miał mnóstwo zapożyczeń z BB i ogólnie sama walka bedzie bardziej agresywna i szybsza. Widać nie chcą zmieniać tego co gracze lubią, a bardziej eksperymentują z pobocznymi projektami. 

 

 

Odnośnik do komentarza
52 minuty temu, Mejm napisał:

Ale dyskusja tu byla w sumie nad stwierdzeniem, ze w soulsach trzeba sie uczyc na pamiec. Jak dla mnie to wiecej musze zapamietac w DMC czy w Bayonecie bo kombosy to juz nie trzy machnieca mieczykiem i postawienie tarczy.

Z tym, że w slasherach które wymieniłeś istnieje wybór poziomu trudności i na niższym niczego nie trzeba zapamiętywać tylko czerpać przyjemność z grania. W DMC jest nawet tryb auto, który za nas cośtam robi :asax:

Technicznie można się sprzeczać po tej becie, że w Eldenie takim odpowiednikiem easy będzie zapewne granie magiem. Czas pokaże. Prywatnie nie ukrywam, że jak ginę 300 razy na jednym chuju już nie czerpie takiej samej przyjemności jak przy pierwszym kontakcie z serią. Sekiro też miałem parę razy ochotę zostawić, chyba się już robię stary.

 

 

Swoją drogą taki open world soulsy na koniu już miałem w głowie kiedy na rynku były tylko Demon's. Musiałem na nie czekać tylko 12 lat :yao:

Odnośnik do komentarza

Jest zasadnicza roznica miedzy slasherami a Sekiro, slashery maja skomplikowany gameplay a Sekiro bylo uproszczone nawet wzgledem dosyc prostego DS/BB. Sekiro jak dla mnie powinno byc na zdjeciu pod haslem innowacja na wikipedii bo to najlepszy przyklad jak mozna ewoluowac bez wymyslania jakichs cudow.

Szkoda ze nie chca dalej isc ta droga i mamy teraz maly krok w tyl (mimo wszystko), no ale to tez kwestia gustu (i moze nostalgii). 

Odnośnik do komentarza
23 godziny temu, Whisper_of_Ice napisał:

Pewnie optymalizacje poprawią do premiery, to pewnie wczesna wersja gry oddana do testów. Tak czy siak w lutym moje PS5 będzie przeorane xD. 

 

a to szarpanie to przypadkiem nie jest kwestia net codu ? bo naoglądałem się toutuberów i nikt o tym nie mówi

 

 

 

Odnośnik do komentarza
8 godzin temu, Dr.Czekolada napisał:

Z tym, że w slasherach które wymieniłeś istnieje wybór poziomu trudności i na niższym niczego nie trzeba zapamiętywać tylko czerpać przyjemność z grania. W DMC jest nawet tryb auto, który za nas cośtam robi :asax:

Generalnie masz racje ale ja osobiscie nie gram na sutqa i nie schodze nigdy ponizej normala.

Odnośnik do komentarza
W dniu 15.11.2021 o 19:52, Kazub napisał:

 

a to szarpanie to przypadkiem nie jest kwestia net codu ? bo naoglądałem się toutuberów i nikt o tym nie mówi

 

 

 

Nie wiem, widziałem u Demonidiasa jeden odcinek i od czasu do czasu szarpnęła mu gra jakby powiedzmy z 60 fpsów zjechało nagłym skokiem do 30 albo niżej. 

Odnośnik do komentarza

U mnie to nie bylo od czasu do czasu a notorycznie. Szczegolnie na koniu przy szybkim biegu, naglej zmianie kierunku. Tekstury potrafily sie doczytywac przed oczami :)

Klatki spadaly notorycznie. 

Bez wierzchowca wystepowalo zjawisko jakby na ulamek sekundy klatki spadaly do 0 i wracaly do 60 ale to juz rzadziej niz na koniu. I tylko na otwartych przestrzeniach. 

Mam nadzieje, ze jest tak jak Kazub pisze - wina netcodu. 

Ps5 + oled cx55 ustawiony w game mode. Bez uplynniaczy i innego gunwa :)

Edytowane przez sajmon34
Odnośnik do komentarza

Zobaczyłem testy i wygląda to trochę słabo biorąc pod uwagę, że trzeba jeszcze wybierać pomiędzy trybami wydajności i grafiki, z których żaden nie jest idealny. Devi, nie lećcie tak na łatwiznę bo aż przykro się robi, ale jest to nowy trend w gamingu i teraz każda gra zmusza do wyboru.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...