Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Ciężko powiedzieć bo w Eldenie jest cholernie dużo ognisk z możliwością teleportacji. W sumie w becie, przed każdym bossem było ognisko albo gdzieś nieopodal. Elden jest też w konstrukcji świata zbyt różne. Masz wielu bossów w danym terenie, jeden Cię zabije, jedziesz konikiem popróbować coś zrobić gdzie indziej, później sobie wracasz go zaciukać i zabrać skarb. Mówię tu o tych nie fabularnych bossach w dungeonach, albo gdzieś tam sobie siedzących :D
Może być zdjęciem przedstawiającym 1 osoba i tekst „IGN ELDEN RING ELDEN RING HAS BEEN DESIGNED TO REDUCE PLAYER STRESS - WITHOUT REDUCING ENEMY DIFFICULTY”

28 DNI !!! 
angry-black.gif

Edytowane przez cotek
  • Haha 1
  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza

Ten respec ponoć też jest ograniczony ale nie wiem jeszcze w jaki sposób, czy jak w DkS3 gdzie tylko limitowaną ilość razy w playtrough czy jeszcze coś innego.

 

https://www.play-asia.com/the-overture-of-elden-ring/13/70f3yv

Ale bym przytulił ta książkę w ang tłumaczeniu. Wywiady, kulisy produkcji i ogólnie omówienie świata gry. Trzeba będzie się czaić na fanowski translate.

Odnośnik do komentarza

Właśnie nie mogę skojarzyć za bardzo, ale przy posążku nie wchodzi się w ogóle w interakcje i nie możesz sobie scustomizować ataków specjalnych na broni, ani przywołańców - ale z tymi przywołańcami to nie do końca jestem pewien, czy czasem z poziomu ekwipunku się nimi nie zarządza :hmm:

Edytowane przez cotek
Odnośnik do komentarza
W dniu 27.01.2022 o 11:15, ogqozo napisał:

"Trudna" może znaczyć różne rzeczy. Dla mnie pytanie jest raczej takie.

 

Czy w Elden Ring jak jest trudny boss i mnie zabije, to mogę po prostu powtórzyć walkę z nim? Czy muszę iść serią korytarzy i platform i drabin i wind, po drodze unikać albo zabić 15 przeciwników, żeby w ogóle znowu walczyć z tym bossem, zaczynając walkę już zmęczony? Aha, no i czy są do tego półminutowe loadingi za każdym razem na next-genach? 

 

To jest dla mnie najważniejsze i ile razy gram w jakieś Soulsy to sobie przypominam, jak ja kurna bardzo tego nienawidzę.

 

 

 

"Trudne jak Demonsy czy Soulsy" czyli które z nich? Jak dla mnie ostatnie gry From poszły w kierunku "bardzo proste przechodzenie leveli, maksymalnie trudni bossowie", co jest pewną odwrotnością pierwszych Demon's Soulsów, gdzie bossowie byli mało wymagający, za to przejście całego levelu było serią mnóstwa bardzo karzących i chamskich wyzwań.

 

już w Dark Souls 3 wyraźnie skrócili drogę do bossa przy pomocy odpowiednio rozlokowanych skrótów i widać było w becie, że ten trend utrzyma się w Elden Ring. do tego dochodzą  wspomniane wcześniej checkpointy/figurki. 

tak do końca, to chyba nikt nie przepadał za ideą długich wędrówek o d ogniska do bossa, choć miało to swój urok - czyli planowanie trasy i wymijania przeciwników.   

Odnośnik do komentarza
3 minutes ago, Kazub said:

 

już w Dark Souls 3 wyraźnie skrócili drogę do bossa przy pomocy odpowiednio rozlokowanych skrótów i widać było w becie, że ten trend utrzyma się w Elden Ring. do tego dochodzą  wspomniane wcześniej checkpointy/figurki. 

tak do końca, to chyba nikt nie przepadał za ideą długich wędrówek o d ogniska do bossa, choć miało to swój urok - czyli planowanie trasy i wymijania przeciwników.   

w sumie kazub jak jakiegos builda zlapiesz dla lamusow po premierze, to mozesz podeslac, bylbym wdzieczny. ja sie tam nie znam na soulsach, lubie ale to nie na moja cierpliwosc a na elden ring tez czekam.

Odnośnik do komentarza
11 minut temu, Andżej napisał:

w sumie kazub jak jakiegos builda zlapiesz dla lamusow po premierze, to mozesz podeslac, bylbym wdzieczny. ja sie tam nie znam na soulsach, lubie ale to nie na moja cierpliwosc a na elden ring tez czekam.

 

spoko. póki co, to magia i summony wydają się noob friendly. tarcza tez zyskała na skuteczności dzięki kontrze R2/RB po bloku.

 

tu jest trochę info przetłumaczonego z jap. wywiadu z Miyazaki

 

 

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza
1 hour ago, Kazub said:

 

jest dokładnie odwrotnie, bo gry FS wolno tracą na cenie, zwłaszcza sekiro... 

Wiem, że to rok od premiery ale Demonsy na PS5 chodza po 160zł (folia) a więc prawie 200zł taniej niż na premierę. Pamiętam, że Dark Souls na PS3 też dość szybko potaniało.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...