Skocz do zawartości

Małe smaczki/mechaniki które tarmoszą siusiaka

Featured Replies

Opublikowano
1 godzinę temu, krzysiek923 napisał:

 

Pomijając tą gównianą otoczkę, wygląda to jak prawilny BF, aż szkoda, że poszło na zmarnowanie.

Też z początku wydawało mi się, że widzę Fortnite ale jednak to tylko pierwsze wrażenie. Gra po prostu nie sili się na bycie military tylko jest dosłownie "grą" i spoko. Jak wyjdzie chętnie zagram.

  • Odpowiedzi 312
  • Wyświetleń 52 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Piękna sprawa jak urokliwy nadal jest Metroid Prime i jak wspaniała jest rozgrywka gdzie trzeba wysilić szare komórki. Niestety dzisiaj jedynym smaczkiem w tych gówno gierkach pokroju Horizon, Ra

  • Ja poproszę w kolejnej części Donkey Konga niech Retro zamrozi zdrowego i kazuyoshi, moga być w jednej bryle lodu.

  • temat troszeczkę przycichł więc pozwólcie że podzielę się kolejnym małym detalem o którym chyba mało kto wie     otóż w Sea of Thieves każdy przedmiot począwszy od kubków, przez łopaty, broń

Opublikowano

Wygląda przyjemnie, musze mieć na oku bo frakcji 2 nie dożyje

Opublikowano
33 minuty temu, Dr.Czekolada napisał:

Też z początku wydawało mi się, że widzę Fortnite ale jednak to tylko pierwsze wrażenie. Gra po prostu nie sili się na bycie military tylko jest dosłownie "grą" i spoko. Jak wyjdzie chętnie zagram.

Nie przeczę, że i tak wygląda bardzo OK i chętnie spróbuję, jeśli okaże się dobrą grą, ale jednak trochę szkoda, bo gołym okiem widoczny jest potencjał na dobrego BF-a. Po prostu wolałbym, bo o ile "prawdziwy" klimat wojenny byłby dla mnie plusem, tak tutaj... No co najwyżej neutralnie i nie będzie przeszkadzać. Wiadomo, to jest dla młodszych graczy.

Opublikowano

 

nie wiem na ile realistyczny jest tak deformujący się dym, chyba nie bardzo. Ale całkiem fajny, niespotykany smaczek dający ciekawe możliiwości gameplayowe 

Opublikowano

Bardziej smaczek ale ode mnie zawsze plus leci kiedy menu jest w jakimś stopniu odbiciem progresu w grze. Jesteś w lesie - menu jest z drzewami, jest poziom w kanałach - menu ma jakieś rury w tle, zdobyłeś jakąś broń - leży ona gdzieś w tle. 

Opublikowano
10 minut temu, kiseki napisał:

Bardziej smaczek ale ode mnie zawsze plus leci kiedy menu jest w jakimś stopniu odbiciem progresu w grze. Jesteś w lesie - menu jest z drzewami, jest poziom w kanałach - menu ma jakieś rury w tle, zdobyłeś jakąś broń - leży ona gdzieś w tle. 

 

Chodzi Ci o to, że w TLOU pojawia się nóż na parapecie po przejściu gry? :)

Opublikowano

Raczej anty-tarmoszenie... ;)

 

 

Przykład mało subtelny, ale ogólnie lubię, gdy gry/developerzy burzą w taki czy inny sposób 'czwartą ścianę', reagując odpowiednio na jakieś 'nietypowe' zachowania gracza. Kojima i MGSy w tej kwestii chyba niedoścignione.

Opublikowano
33 minuty temu, zdrowywariat napisał:

 

Chodzi Ci o to, że w TLOU pojawia się nóż na parapecie po przejściu gry? :)

Dokładnie. Takie nic, a jednocześnie jak dużo. 

 

Dlatego w RE4R przy każdorazowym uruchomieniu wciąż liczę, że 

Spoiler

wieża w wiosce będzie pokazana zawalona. 

 

Opublikowano

Mnie zachwycają MPO, czyli międzyplatformowe sejwy online. Gram sobie w ciągu dnia w Zeldę w Grecji (Immortals Fenyx Rising) na XSX, a dokańczam misję wieczorem w sypialni na PS5. Wspaniała wygoda.

Edytowane przez janol

Opublikowano
W dniu 27.03.2023 o 14:46, Suavek napisał:

Raczej anty-tarmoszenie... ;)

 

 

Niekoniecznie, bo znając backstory Kaine, może po takim podglądanku było jakieś tarmoszenie :leo:

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Nie mogłem tego nigdzie znaleźć(nawet w filmikach typu milion detali). Niesamowicie czochra mosznę.

 

Opublikowano

Ja wczoraj jechałem za śmieciarką  w gta5 i sypały się z niej papierki różnej wielkości. Też smaczek nie. 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Klasyk(i), ale świetne i pomysłowe. "Klikało się" za młodego.

 

Playlista:

 

 Tutaj o kilku nawet sam nie wiedziałem:

 

Nawet pewna motywacja była do podszkolenia języka jeszcze wtedy, kiedy nie rozumiało się wszystkich słów, bądź nawiązań.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

A ja mam zboczenie na punkcie marchewek z wydechu w samochodach i motocyklach i ogólnie dźwięk wydechu. No i czerwone tarcze muszą być. W jednej ze starszych edycji Motogp pojawiły się widoczne, grzejące tarcze hamulcowe w motocyklach!

Opublikowano

O tak pamiętam jak zobaczyłem to pierwszy raz w Forza Motorsport, nie pamiętam która część. Ale zrobiło wrażenie mocne :)

Opublikowano

Mam słabość do śniegowych lokacji w gierkach, a zimowy semestr w Hogwarts Legacy idealnie gilgocze po jajusiach. Co mnie najbardziej urzekło jednak to to, że przy opadach (nawet mniejszych) na głowie i ramionach postaci zbiera się śnieg, aż się uśmiechnąłem jak grałem.

image.png.c93738270758e8bc50fb2bbae51324fc.png

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

 

 

 

Opublikowano

Ale to juz w duke nukem 3d bylo.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

18bd92aa8de49-screenshotUrl.thumb.jpg.b1b38a5e8454ff1e5bf67064d37a9a53.jpg

 

Dziś mi troszkę SnowRunner wytarmosił. Jadąc po torach na skróty na dlc z polami uprawnymi ciężarówa zostawiła za sobą obłok kurzu. Podoba mi się taka realistyczna mechanika, tuż obok plam oleju na wodzie lub w kałużach gdy przejeżdża lub stoi tam jakiś pojazd. Ogólnie ten kurz wzbija się w określonych miejscach, muszą być suche - rozumie samo przez się haha ^^

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Fajne są te backgroundy aren w starych bijatykach. Mała, niewiele wnosząca rzecz, a cieszy.

1701298449058115.gif

Opublikowano

Ogrywając Tomb Raidera przypomniał mi się fajny smaczek w animacji Lary "ściągającej" wodę z włosów. Szkoda, że jak stoimy pod wodospadem to twarzy ręką nie zasłania.

W Rise czasami też regauje na zimny wiatr/wodę postawą i wyrazem twarzy. 

18c0d1f5e4188-screenshotUrl.jpg

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

 

Nigdy tego nie zauważyłem 

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Ja w resistance jak grałem jeszcze na standzie z ps3 w avansie gdzie chodziliśmy po szkole xD to rozlwalało że jak się strzeliło chimerze w rurke to się odczepiała i uciekało z niej powietrze NEXTGEN. A z ostatnich smaczków jakie wytarmosiły mi siur to w bioshocku 2 jak podjedziemy pod kapiącą wodę to jest dźwięk uderzania o metal bo w końcu gramy tatuśkiem. Niby nic ale w nowych grach gdzie bohaterowie mają niewidzialne latarki takie smaczki też cieszą gracza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.