Opublikowano 22 marca 20232 l 1 godzinę temu, krzysiek923 napisał: Pomijając tą gównianą otoczkę, wygląda to jak prawilny BF, aż szkoda, że poszło na zmarnowanie. Też z początku wydawało mi się, że widzę Fortnite ale jednak to tylko pierwsze wrażenie. Gra po prostu nie sili się na bycie military tylko jest dosłownie "grą" i spoko. Jak wyjdzie chętnie zagram.
Opublikowano 22 marca 20232 l 33 minuty temu, Dr.Czekolada napisał: Też z początku wydawało mi się, że widzę Fortnite ale jednak to tylko pierwsze wrażenie. Gra po prostu nie sili się na bycie military tylko jest dosłownie "grą" i spoko. Jak wyjdzie chętnie zagram. Nie przeczę, że i tak wygląda bardzo OK i chętnie spróbuję, jeśli okaże się dobrą grą, ale jednak trochę szkoda, bo gołym okiem widoczny jest potencjał na dobrego BF-a. Po prostu wolałbym, bo o ile "prawdziwy" klimat wojenny byłby dla mnie plusem, tak tutaj... No co najwyżej neutralnie i nie będzie przeszkadzać. Wiadomo, to jest dla młodszych graczy.
Opublikowano 22 marca 20232 l nie wiem na ile realistyczny jest tak deformujący się dym, chyba nie bardzo. Ale całkiem fajny, niespotykany smaczek dający ciekawe możliiwości gameplayowe
Opublikowano 27 marca 20232 l Bardziej smaczek ale ode mnie zawsze plus leci kiedy menu jest w jakimś stopniu odbiciem progresu w grze. Jesteś w lesie - menu jest z drzewami, jest poziom w kanałach - menu ma jakieś rury w tle, zdobyłeś jakąś broń - leży ona gdzieś w tle.
Opublikowano 27 marca 20232 l 10 minut temu, kiseki napisał: Bardziej smaczek ale ode mnie zawsze plus leci kiedy menu jest w jakimś stopniu odbiciem progresu w grze. Jesteś w lesie - menu jest z drzewami, jest poziom w kanałach - menu ma jakieś rury w tle, zdobyłeś jakąś broń - leży ona gdzieś w tle. Chodzi Ci o to, że w TLOU pojawia się nóż na parapecie po przejściu gry?
Opublikowano 27 marca 20232 l Raczej anty-tarmoszenie... Przykład mało subtelny, ale ogólnie lubię, gdy gry/developerzy burzą w taki czy inny sposób 'czwartą ścianę', reagując odpowiednio na jakieś 'nietypowe' zachowania gracza. Kojima i MGSy w tej kwestii chyba niedoścignione.
Opublikowano 27 marca 20232 l 33 minuty temu, zdrowywariat napisał: Chodzi Ci o to, że w TLOU pojawia się nóż na parapecie po przejściu gry? Dokładnie. Takie nic, a jednocześnie jak dużo. Dlatego w RE4R przy każdorazowym uruchomieniu wciąż liczę, że Spoiler wieża w wiosce będzie pokazana zawalona.
Opublikowano 28 marca 20232 l Mnie zachwycają MPO, czyli międzyplatformowe sejwy online. Gram sobie w ciągu dnia w Zeldę w Grecji (Immortals Fenyx Rising) na XSX, a dokańczam misję wieczorem w sypialni na PS5. Wspaniała wygoda. Edytowane 28 marca 20232 l przez janol
Opublikowano 28 marca 20232 l W dniu 27.03.2023 o 14:46, Suavek napisał: Raczej anty-tarmoszenie... Niekoniecznie, bo znając backstory Kaine, może po takim podglądanku było jakieś tarmoszenie
Opublikowano 26 lipca 20231 r Nie mogłem tego nigdzie znaleźć(nawet w filmikach typu milion detali). Niesamowicie czochra mosznę.
Opublikowano 26 lipca 20231 r Ja wczoraj jechałem za śmieciarką w gta5 i sypały się z niej papierki różnej wielkości. Też smaczek nie.
Opublikowano 4 sierpnia 20231 r Klasyk(i), ale świetne i pomysłowe. "Klikało się" za młodego. Playlista: Tutaj o kilku nawet sam nie wiedziałem: Nawet pewna motywacja była do podszkolenia języka jeszcze wtedy, kiedy nie rozumiało się wszystkich słów, bądź nawiązań.
Opublikowano 26 września 20231 r A ja mam zboczenie na punkcie marchewek z wydechu w samochodach i motocyklach i ogólnie dźwięk wydechu. No i czerwone tarcze muszą być. W jednej ze starszych edycji Motogp pojawiły się widoczne, grzejące tarcze hamulcowe w motocyklach!
Opublikowano 26 września 20231 r O tak pamiętam jak zobaczyłem to pierwszy raz w Forza Motorsport, nie pamiętam która część. Ale zrobiło wrażenie mocne
Opublikowano 4 października 20231 r Mam słabość do śniegowych lokacji w gierkach, a zimowy semestr w Hogwarts Legacy idealnie gilgocze po jajusiach. Co mnie najbardziej urzekło jednak to to, że przy opadach (nawet mniejszych) na głowie i ramionach postaci zbiera się śnieg, aż się uśmiechnąłem jak grałem.
Opublikowano 16 listopada 20231 r Dziś mi troszkę SnowRunner wytarmosił. Jadąc po torach na skróty na dlc z polami uprawnymi ciężarówa zostawiła za sobą obłok kurzu. Podoba mi się taka realistyczna mechanika, tuż obok plam oleju na wodzie lub w kałużach gdy przejeżdża lub stoi tam jakiś pojazd. Ogólnie ten kurz wzbija się w określonych miejscach, muszą być suche - rozumie samo przez się haha
Opublikowano 1 grudnia 20231 r Fajne są te backgroundy aren w starych bijatykach. Mała, niewiele wnosząca rzecz, a cieszy.
Opublikowano 2 grudnia 20231 r Ogrywając Tomb Raidera przypomniał mi się fajny smaczek w animacji Lary "ściągającej" wodę z włosów. Szkoda, że jak stoimy pod wodospadem to twarzy ręką nie zasłania. W Rise czasami też regauje na zimny wiatr/wodę postawą i wyrazem twarzy.
Opublikowano 7 kwietnia 20241 r Ja w resistance jak grałem jeszcze na standzie z ps3 w avansie gdzie chodziliśmy po szkole xD to rozlwalało że jak się strzeliło chimerze w rurke to się odczepiała i uciekało z niej powietrze NEXTGEN. A z ostatnich smaczków jakie wytarmosiły mi siur to w bioshocku 2 jak podjedziemy pod kapiącą wodę to jest dźwięk uderzania o metal bo w końcu gramy tatuśkiem. Niby nic ale w nowych grach gdzie bohaterowie mają niewidzialne latarki takie smaczki też cieszą gracza
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.