Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy

Featured Replies

Opublikowano

 

Next week we get the dev conference "Game Stack Live". And by detailing the program MS has previewed a lot of the tool enhancements that are coming for Xbox and PC game developers.

  • Odpowiedzi 33 tys.
  • Wyświetleń 2 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Jak ja lubie to dodawanie sobie kompetencji z dupy. Urodził się na początku lat 90 i od razu staż gracza mu się zaczął liczyć, już jak berbeć bez umiejętności srania do nocnika sobie CV redaktora budo

  • Ladnie Spencer obchodzi 25-cio lecie Playstation 

  • Po całej generacji spędzonej z PS4 zakup klocka wydawał się jedynym sensownym rozwiązaniem. Głównie z uwagi na gamepass i całą bibliotekę nieogranych gier. Pierwsze wrażenie to radość z unboxingu, bo

Opublikowano
  • Autor

brzmi jak szalona, kompletnie nierealna plotka, ale przyznaje że w zakup Bethsedy też nie wierzyłem, więc teraz chyba wszystko jest możliwe

Opublikowano

Od miesięcy yeti z brygadą z działu niżej ciągle wklejali info że to Sony kupuje IP Konami a Silent Hill powstaje w Sony Japan [*] przy współpracy z Kojimą :asax:  xDDD

Opublikowano
Godzinę temu, Daddy napisał:

Od miesięcy yeti z brygadą z działu niżej ciągle wklejali info że to Sony kupuje IP Konami a Silent Hill powstaje w Sony Japan [*] przy współpracy z Kojimą :asax:  xDDD

No szkoda tylko, że Sony Japan nie doczekało finalizacji  :yao:

Ale bez kitu Silent Hill > MGS. Pod warunkiem, że zrobiło by go jakieś ogarnięte studio. Najlepiej jakby Capcom kupił prawa do marki, bo oni umieją w rimejki. 

Opublikowano

Byla plotka, ze bluberteam miało by robic silent Hilla.

Opublikowano

Jeszcze do niedawna - oby nie.

 

Po tym co pokazali w Medium - oby tak. 

Opublikowano

Silent Hill bez koślawego walenia gazrurką i strzelania z kapiszonow to żaden Silent Hill 

Opublikowano

A co za problem takie coś dodać? Jest to jeden z głównych elementów tej serii, więc jest duża szansa, że jakby robili to by zaimplementowali walkę (oby mniej niż zawsze).  Biorąc pod uwagę, że w żadnej części nie było to jakoś super zrobione, więc poprzeczki nie mieliby wysoko zawieszonej. 
 

Opublikowano

Seria Silent Hill nigdy nie błyszczała technikaliami czy mechaniką. Niech nostalgia nie zniekształca faktów. Tam chodziło o design świata, klimat i scenariusz.

Opublikowano
14 minut temu, dee napisał:

Tam chodziło o design świata, klimat i scenariusz.

+ muza

 

a te elementy Bloobery zrobiły ostatnio mega dobrze.

Opublikowano

Przecież SH 2 i 3 to był absolutny top generacji pod względem grafiki.

Opublikowano

SH2 kulał trochę w kwestii animacji postaci ale ich wykonanie i efekty latarki dobrze wyglądały. SH3 wyglądał jeszcze lepiej i nawet w tym momencie może się podobać.

Opublikowano

Animacja i mimika twarzy w SH3 robi wrażenie do dzisiaj. Przypominam, to jest gra z 2003 roku. SH4 prezentuje się trochę gorzej i Henry biega strasznie drętwo.

Polecam wrócić do tych tytułów, to naprawdę szczytowe dzieła PS2. Wiem co mówię, gram w to rok do roku od kilkunastu lat.

Opublikowano

No dwójka robiła na mnie wrażenie, trójka już mniej (Okey twarze kozak). Reszta części m to taka rzemieślnicza lub wręcz słaba robota pod kątem oprawy. 
 

No i jakby nie było Medium momentami wyglada świetnie. 

Opublikowano
5 minutes ago, balon said:

No dwójka robiła na mnie wrażenie, trójka już mniej (Okey twarze kozak). Reszta części m to taka rzemieślnicza lub wręcz słaba robota pod kątem oprawy. 
 

No i jakby nie było Medium momentami wyglada świetnie. 

Zjazd formy kolejnych części to wina oddania marki wszelakim wyrobnikom, co chwilę inne, niedoświadczone studio brało się za Silent Hill. Za kanoniczne uważam SH1-4 robione przez Team Silent, reszta to już popłuczyny (Origins i Shattered Memories jeszcze ujdą, ale to jednak nie to samo).

Opublikowano

Mi tam jakaś odsłona na PSP się podobała, fajna gierka. No ale nie grałem w sumie w żadną inną odsłonę. 

Edytowane przez Ukukuki

Opublikowano
31 minut temu, XM. napisał:

Przecież SH 2 i 3 to był absolutny top generacji pod względem grafiki.

 

Oj tak byczku, modele bohaterów i wrogów z SH3 wciąż mogą się podobać.

 

19 minut temu, Czoperrr napisał:

Zjazd formy kolejnych części to wina oddania marki wszelakim wyrobnikom, co chwilę inne, niedoświadczone studio brało się za Silent Hill. Za kanoniczne uważam SH1-4 robione przez Team Silent, reszta to już popłuczyny (Origins i Shattered Memories jeszcze ujdą, ale to jednak nie to samo).

 

Nie mogę się zgodzić. IMO pod względem klimatu i budowy świata Downpour to naprawdę udana część. Gdyby ekipie z Czech dano większy budżet, a konkretnie projektanta maszkar i kogoś od walki mielibyśmy czołowego Silent Hilla.

 

no ale niestety nie mieli, gra ma koncertowo spierdoloną walkę i jest zabugowana, więc w bólach odpuściłem ją po raz kolejny :( 

Opublikowano

Dla mnie połowa SH Homecoming to poziom starych silentow, szkoda że potem jakiś bunkier wchodzi w grę i masowe ilości przeciwników.

Opublikowano
6 minutes ago, Paolo de Vesir said:

 

Oj tak byczku, modele bohaterów i wrogów z SH3 wciąż mogą się podobać.

 

 

Nie mogę się zgodzić. IMO pod względem klimatu i budowy świata Downpour to naprawdę udana część. Gdyby ekipie z Czech dano większy budżet, a konkretnie projektanta maszkar i kogoś od walki mielibyśmy czołowego Silent Hilla.

 

no ale niestety nie mieli, gra ma koncertowo spierdoloną walkę i jest zabugowana, więc w bólach odpuściłem ją po raz kolejny :( 

Klimat Downpour ma, etapy ucieczki zaczerpnięte z Shattered też były niezłe, ale toporna walka i techniczne babole męczyły mnie na tyle, że drugi raz już gry nie miałem ochoty kończyć. Pierwsze 4 części mi się nie nudzą i ograłem kilkadziesiąt razy wzdłuż i wszerz robiąc też speedruny.

Opublikowano

Z kolei w SH Homecoming walka była niezła, chyba najlepsza ze wszystkich części. Tylko w pewnym momencie przesadzili z jej ilością. 

 

Najlepsze silenty to jednak 1-3, 4 nigdy nie skończyłem bo w pewnym momencie zaczyna się straszny recykl lokacji co mnie zmęczyło.

 

Downpour - nieoszlifowany diament, naprawde kawał dobrej historii i kllimatycznej gry. 

Opublikowano
Just now, LiŚciu said:

Z kolei w SH Homecoming walka była niezła, chyba najlepsza ze wszystkich części. Tylko w pewnym momencie przesadzili z jej ilością. 

 

Najlepsze silenty to jednak 1-3, 4 nigdy nie skończyłem bo w pewnym momencie zaczyna się straszny recykl lokacji co mnie zmęczyło.

 

Downpour - nieoszlifowany diament, naprawde kawał dobrej historii i kllimatycznej gry. 

SH4 ma męczący backtracking, każdą z czterech lokacji trzeba przejść dwa razy, co gorsza, drugi raz zmienia się to w eskortowanie koleżanki :/

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 3