Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Z tego co powtarzają w wywiadach to celują aby konsola była cichsza lub tej samej glośności co Xbox One X. 

 

Ciekawe jaką literke dostanie wersja Lockhart. Logiczne byłoby jako następce Xboxa One S nazwać go Xbox Series S, ale skrót Xbox SS chyba słabo by sie kojarzył xd.

Więc myśle że nazwią go Series D od Digital

 

 

Edytowane przez ASX
Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Hendrix napisał:

No, ale gracze zamiast się cieszyć, będą się kłócić, o to kto i gdzie ma o 1-2 fps więcej, albo przy zbliżeniu 300-500% mniej skuteczny VRS i słabsze odbicia światła. Tak będzie. Przynajmniej generalnie walka o dashboardy zniknie xDDDDDD

Może to będzie pierwsza generacja gdzie różnice w archtiekturze i mocy będa tak niewielkie że problem CW zniknie?

 

Chciałbym w to wierzyć:pechowiec:

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, ASX napisał:

Może to będzie pierwsza generacja gdzie różnice w archtiekturze i mocy będa tak niewielkie że problem CW zniknie?

 

Chciałbym w to wierzyć:pechowiec:

W jakim temacie wyśmiewałbyś wtedy użytkowników playstation?

Chyba dla frustratów zawsze będzie potrzebne takie Cw

7 minut temu, Hendrix napisał:

No, ale gracze zamiast się cieszyć, będą się kłócić, o to kto i gdzie ma o 1-2 fps więcej, albo przy zbliżeniu 300-500% mniej skuteczny VRS i słabsze odbicia światła. Tak będzie. Przynajmniej generalnie walka o dashboardy zniknie xDDDDDD

 

najkorzystniej wypadają uzytkownicy switcha, gra za grą, gry piękne i nowe mimo ograniczeń. Nie mają czasu na bzdurne walki konsolowe. Mam zamiar w 2020 dołączyć do właścicieli sprzętu.

Odnośnik do komentarza

@ASX

Będą malutkie w porównaniu do tej generacji (bez sytuacji PS4 >>>> XB1, czy XBX >>>> PS4Pro), nie będzie też różnic w architekturze jak w przypadku PS3 i X360, albo różnic prawie generacyjnych jak w przypadku Ps2 i Xboxa

Wcale nie przesadzam, że różnice w multiplatformach będą sprowadzały się do minimalnych fpsów, "lepszym" wykorzystaniu VRS* (czego NIKT nie zobaczy gołym okiem), różnic w dynamicznej rozdzielczość scen (znowu, nie do zobaczenia gołym okiem) czy szybszego wczytywania gry.

 

 



*VRS - variable rate shading - stosunkowo nowa technika w renderingu; sprowadza się do tego, że moc GPU jest kierowana do tych fragmentów sceny, które tego wymagają najwięcej, a mniej do tych, które nie.

Przykład, tłumacząc bez technicznych detali: trailer Hellbade II ma dużo ciemnych scen, w miejscach, gdzie jest "ciemniej" GPU automatycznie kieruje procentowo mniej mocy, niż do tych fragmentów danej sceny, które wymagają więcej detali. VRS jest bardzo przydatny, niektórzy developerzy szacują, że można zaoszczędzić do 50% mocy GPU dzięki VRS 2.0 (PC)

Edytowane przez Hendrix
  • Plusik 7
Odnośnik do komentarza

Developerzy tak naprawdę dopiero zaczynają się bawić VRSem, na razie oficjalnie VRS jest na kartach z serii Turing od Nvidii. Możliwe, że podczas styczniowego CES, AMD powie coś więcej o swojej implementacji :)

Edit: edytowałem, bo pamięć mnie zawiodła, obecnie więcej API wspiera VRS

Edytowane przez Hendrix
Odnośnik do komentarza

Powiem tak: jeśli nowe gry to będzie mniej więcej poziom tego trailera z H2 to jestem w 100% usatysfakcjonowany. Gdyby jeszcze doyebali z fizyką, brakiem sterylności środowiska, większą interaktywnością to już wogole będzie sztos.

 

Jeśli chodzi natomiast o samą konsolę to mi się podoba. Jest inna niż dotychczas, minimalistyczna, zakładam też że z dobrego materiału. Fajny design.

 

Nazwa zakładam że nie będzie tak brzmiała jak pokazali. Wydaje mi się że ms chce w koncu oznaczyc jakos te swoje konsole w uporządkowany sposób dzieląc je po prostu na serie x,s itd. Ten klocek nie zdziwie się jeśli będzie się nazywał Xbox one X2.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

VRS jest w skrócie wytłumaczone (z przykładem jak to wygląda) w ostatnim filmiku od DF: https://youtu.be/ItxgU32M6cc?t=540 [od 9. minuty]. 

 

Jak wiadomo, że nie będzie zbytnio różnic w multiplatformach, tak ciekawi mnie na ile będą dostrzegalne w exach. W końcu studia od M$ będą musiały brać pod uwagę series x, lockhart, pc, a na początku generacji jeszcze nawet xbox one/s/x (jak jest choćby w przypadku Halo Infinite), a z tego co mówił Jason Schreier to już na start nowej generacji są przygotowywane tytuły powstające tylko z myślą o PS5, więc to na pewno musi jakoś zaprocentować - jak całe studio może być skupione tylko na jednej maszynce. 

 

Odnośnik do komentarza

Ciekawi mnie jeszcze jak Microsoft wyobraża sobie transfer swoich gier na następna generacje, wiemy że w 2020 planują wydać sporo gier na kończąca sie generacje, do tego mają kilka tzw. "Gier usług" ktore wciąż dostają nowa zawartośc, a niektore z nich jak np. Gearsy 5 dopiero co wystartowały.

 

Wiemy też że w modelu jakim jest Gamepass Microsoftowi szczególnie zalezy aby ludzie grali w jego gry jak najdluzej aby maksymalizować przychody z abonamentu

 

I ciekawe co w tej sytuacji zrobi MS? Czy te gry dostaną jakiś updejt graficzny ktory podciagnie je do nowych standardow czy raczej w swojej głupocie porzuci je i uśmierci?

 

Wolalbym to pierwsze

Odnośnik do komentarza
6 minut temu, Jakim napisał:

Ma sens bo wynika to z tego całego " Series X". Kazda kolejna topowa konsola bedzie z oznaczeniem X, średnia wersja S i co tam sobie wymyślą.

No ale kto uwierzy że nie czeka nas w połowie generacji znowu ps5 pro i xbox series x scarlett 2? Ja w to nie wierzę. Dlatego xbox nazwie to wtedy serią np. Z,  a nie xbox x2x

1 minutę temu, ASX napisał:

 

I ciekawe co w tej sytuacji zrobi MS? Czy te gry dostaną jakiś updejt graficzny ktory podciagnie je do nowych standardow czy raczej w swojej głupocie porzuci je i uśmierci?

 

Wolalbym to pierwsze

 A kto wolałby to drugie?

Odnośnik do komentarza

Transfer żyjących gier usług odbędzie się w prosty sposób, jest wsteczna to ludzie będą grać a oni wspierać dopóki ruch na serwerach nie zmaleje do poziomu który ich nie będzie zadowalał. 

59 minut temu, Jakim napisał:

Gdyby jeszcze doyebali z fizyką, brakiem sterylności środowiska, większą interaktywnością to już wogole będzie sztos.

 

No ja za to trzymam kciuki jednak w to nie wierzę zbytnio. Zelda na Switcha pod tym względem jest lepsza niż 99% gier na rynku. A wyszła na najsłabszą platformę więc problemem jest lenistwo twórców a nie moc platformy. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...