Skocz do zawartości

DualSense i PSPortal


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Dla mnie odpada. Musiałbym kupić dodatkowy router bo bezpośrednio przez Toya, nie jestem w stanie się połączyć z konsolą. Tak samo ja w gry typu Play link. Niby połącz się z siecią wifi do konsoli, a za każdym razem musiałem się łączyć telefonem nie przez wifi a bezpośrednio z konsolą i jeszcze ta cena oraz ograniczenia :down:

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, maniekboy napisał:

A masz 5GHz? Wg. Pewnego specjalismy z Wyzszej Szkoły Łącz Internetowych im. Profesora Dziura w Dupie. Wifi na paśmie 5GHz rozwiązuje wszystkie problemy

Miałem 5Ghz na PS4 i mam na PS5 i nic to nie daje. Dzwoniłem do operatora kiedyś i powiedział, że tak jest i nic z tym nie można zrobić. Jeśli chodzi o Toya to w tym względzie ssą.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
12 minut temu, maniekboy napisał:

PanKamil

Screenshot_2023-08-23-22-08-11-07_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

No to jak jego operator na to pozwala to ok, ale niech nie pierdoil, że u każdego będzie to działać bo jednak mój operator takiej funkcji nie przewiduje. Potwierdzałem kilka razy u nich na infolinii i w IT.

 

Remote Play (na PS4) u mnie zadziała dopiero jak podłącze się drugim routerem czy tam switchem do tego co mam na chacie. Po kupnie PS5 też nie mogłem się telefonem podłączyć przez wifi (oba podłączone do 5Ghz) żeby obadać remote Play z nadzieją, że tym razem zadziałał i nic. Cały czas to samo. Więc pewnie też musiałbym podłączyć drugie urządzenie a mnie to nie bawi.

Edytowane przez mitra
Odnośnik do komentarza
10 godzin temu, mitra napisał:

No to jak jego operator na to pozwala to ok, ale niech nie pierdoil, że u każdego będzie to działać bo jednak mój operator takiej funkcji nie przewiduje. Potwierdzałem kilka razy u nich na infolinii i w IT.

 

Remote Play (na PS4) u mnie zadziała dopiero jak podłącze się drugim routerem czy tam switchem do tego co mam na chacie. Po kupnie PS5 też nie mogłem się telefonem podłączyć przez wifi (oba podłączone do 5Ghz) żeby obadać remote Play z nadzieją, że tym razem zadziałał i nic. Cały czas to samo. Więc pewnie też musiałbym podłączyć drugie urządzenie a mnie to nie bawi.

Na co dokładnie twój operator Ci nie pozwala?

Odnośnik do komentarza

Ogladałem kilka filmików z wrażeniami i ogólnie sa bardzo pozytywne. Sprzęt jest lekki, wygodny, sprawia wrażenie solidnego, a same granie jest jak granie na natywnym sprzęcie, a nie poprzez strumieniowanie. Czyli wyglada na to, że jak ktoś chce lub potrzebuje grania przenośnego na PS5 to Sony dostarczyło kawał dobrego sprzętu

  • Plusik 1
  • beka z typa 1
Odnośnik do komentarza
7 godzin temu, madhunt3r napisał:

Nie bo możesz korzystać z tamtego ja wolę swój.

 

7 godzin temu, aph napisał:

Czyli jednak jest nadzieja ;) a już miałem dzwonić z ochrzanem do nich.

Nie no konsolka to wiadomo że normalnie łączy się z ich routerem. Bardziej mi chodzi o ten remote Play, bo tu wszystko leży i kwiczy. Na ich routerze nie pogram w remote Play, muszę do niego podłączyć drugi i wtedy wszystko jest ok, ale że nie mam obecnie drugiego no to ogólnie ta opcja to dla mnie lipa.

8 godzin temu, PanKamil napisał:

Na co dokładnie twój operator Ci nie pozwala?

Nie mogę grać przez remote Play bezpośrednio przez ich router.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...