Skocz do zawartości

Resident Evil 4 Remake

Featured Replies

Opublikowano
19 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

gameplay jest wciąż bezbłędny

Właśnie dlatego pisałem że wolałbym gdyby Capcom coś pokombinował. Dla mnie to może być dość inna wizja i nie będę mial z tym problemu. Jak ktoś chce Re4 to oryginał jest super grywalny. To samo mam z Dead Space, mam nadzieję na jakieś zmiany w rimejku, a oryginał nadal można spokojnie ograć 

  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Wyświetleń 213,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Omg 

  • Koniec, zrobione absolutnie wszystko co się dało w tej grze. Jak już się wie co i jak, to przez Pro leci się dosyć szybko nawet będąc "golasem". Może za jakiś czas rzucę się na run bez save'ów. 

  • Niestety ale nie jest to efekt wow jaki miałem przy RE2R. Przeszedłem wioskę i dalej mi się w sumie nie chce. Oryginał nigdy nie zginie. Jednak wolę klepać tego expa w Tibii, w świecie gier video już

Opublikowano
32 minutes ago, smoo said:

Na plus - zapowiada się więcej Ady :wub:.

 

Z resztą powstrzymuje podniecenie, po ograniu dwóch ostatnich części (RE3 i 8) nie mam wielkich oczekiwań. Obstawiam mocną kastrację długości gry i kolejny recykling assetów z wiochy/RE7.

Jak dla mnie to mogą wyciąć / totalnie zmienić ostatni etap gry bo to jest największą bolączka oryginału. Kurla, helikoptery, wybuchy, przeciwnicy z gatling gunem. Nie.

 

RE4 nie jest jakoś strasznie długi, speedrunuje go poniżej 2 godzin.

Opublikowano

Na 100% będą zmiany w gameplayu. Nie będę zaskoczony jeśli będzie bardzo zbliżony do tego z RE3R, no i patrząc na bardziej realistyczne tony wątpię że zostaną wszystkie odjechane akcje Leona (skoki z 2 piętra przez okno, suplexy itd.) to wszystko pewnie zostanie utemperowane.

Opublikowano

Na Twitterze widzę już dupy płoną, że gra nie wyjdzie na PS4. Swoją drogą nie zdziwię się jak wyjdzie. Przy Village też początkowo mówiono tylko o wersji Next Gen.

Opublikowano

Niech wychodzi, tylko po jakimś czasie jako port. Chcę żeby główny zespół nawet nie brał pod uwagę PS4/XOne na premierę.

Opublikowano
8 minut temu, darkos napisał:

I dla resident evil 4 remake kupie PS5. :hi:

Ale to akurat jest multiplatforma ;)

Opublikowano

Grając w RE8 na PS5 widać jak na dłoni, że to cross gen. Oby remake ukazał się tylko na current-geny, bo inaczej czapek z głów nie zdmuchnie. 
 

Oryginał swego czasu robił wrażenie swoją next-genowościa - animacje, rozrywanie łbów przeciwników, ilość wieśniaków na ekranie, wielkość lokacji - to wszystko powodowało opad szczęki. By to wrażenie powtórzyć, muszą się skupić tylko na nowym sprzęcie. Inaczej będzie powtórka z RE8 z takimi samymi znikającymi ciałami przeciwników bez fizyki i bez jakiejś interaktywności otoczenia.

Opublikowano
3 minuty temu, Lukas_AT napisał:

Oryginał swego czasu robił wrażenie swoją next-genowościa

 

Oryginał to były jakieś czary, bo chociaż wyszedł na generację szóstą to nie miał czego wstydzić się przy gen. 7.

Opublikowano
Teraz, Wiolku napisał:

Magia to było to, że dali radę zrobić port na ps2 xd 

I to port, który naprawdę godnie się prezentował. RE4 na swoje czasy to była kompletnie nowa jakość, tym razem się tego nie spodziewam, ale nie zmienia to faktu, że spece z Capcomu i tak z pewnością dostarczą hiciora. I dzięki bogu, że te łamagi z M-Two zostały odsunięte od projektu i za całość odpowiada Division 1, już samo to gwarantuje wysoką jakość.

Opublikowano

Swoją drogą, im dłużej o tym myślę tym naprawdę skłonny jestem powiedzieć, że Capcom to obecnie top 3 studiów w branży - czego ci goście się nie dotkną zamieniają w złoto. W dodatku mega różnorodne portfolio i pomysł na rozwój swoich serii. Gigachady gamingu.

Opublikowano

Zdarza im się wywalić na ryj, ale po poprzedniej generacji musiało tam przejść silne tsunami przez to studio, bo obecnie trzymają naprawdę wysoki poziom.

Opublikowano
44 minuty temu, Josh napisał:

I to port, który naprawdę godnie się prezentował. RE4 na swoje czasy to była kompletnie nowa jakość, tym razem się tego nie spodziewam, ale nie zmienia to faktu, że spece z Capcomu i tak z pewnością dostarczą hiciora. I dzięki bogu, że te łamagi z M-Two zostały odsunięte od projektu i za całość odpowiada Division 1, już samo to gwarantuje wysoką jakość.


Było to coś, co rzadko się właśnie na PS2 widywało. Taką wielkość lokacji, tylu przeciwników i taką akcję, o grafice nie wspominając. Cały czas mam przed oczyma El Gigante i podziw jak to działało na PS2. Jak widziałem pierwszy trailer na E3 2004 na Hyperze to chciałem biec po GameCube’a. Wtedy jednak posiadanie samego PS2 było wysiłkiem finansowym. Z rimejkiem chciałbym mieć podobne wrażenia.

 

 

Edytowane przez Lukas_AT

Opublikowano

Ja mam nadzieje że ta reimaginacja o której się mówi zmieni gre na bardziej zamknietą w lokacjach. Jak RE2 czy RE3 gdzie mamy większy backtracking, więcej zagadek i bez wyskakujących fal przeciwników. 

 

Wtedy jest szansa że czwórka będzie Residentem takim jak być powinna. 

Opublikowano
1 hour ago, Bzduras said:

Ale to akurat jest multiplatforma ;)

Ale nie chce mi się w to grac na Series X gdy całą kolekcje mam w pudełkach na konsoli Sony, gdy remake wjedzie to juz razem z konsolą. 

Opublikowano
8 hours ago, Andżej said:

wyglada jak kupsko. swoja droga, capcom zawsze tak musi mielic tych voice actorow ? co odslona re to inni statysci glosy podkladaja.

w sumie to pyerdolenie bo minelo pare godzin od trailera, obejzalem go drugi raz, obejzalem jakas analize i zaczalem sie jarac powoli :nosacz3:

 

to ma nie byc zaden cross gen, tak ?

Opublikowano

Najlepszy Resident w pięknej oprawie, oczywiście że będzie grane, raczej nie na premierę, ale tytuł w który na pewno zagram. 

Opublikowano
11 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

W sensie uczyć RE4 bardziej horrorem niż strzelanką?

 

Well, taki był pierwotny zamysł nim Capcom wymusiło na Mikamim zmianę koncepcji. Ja jestem za, chociaż wiąże się to ze sporym ryzykiem, bo to już nie będzie ewolucja jak RE2 remake tylko całkowite przemodelowanie gameplayu, klimatu i zapewne fabuły. Jakiś czas temu wyciekł concept art Weskera, ciekawe czy gostek zaszczyci nas swoją obecnością w grze.

Opublikowano

 

17 minut temu, LiŚciu napisał:

Ja mam nadzieje że ta reimaginacja o której się mówi zmieni gre na bardziej zamknietą w lokacjach. Jak RE2 czy RE3 gdzie mamy większy backtracking, więcej zagadek i bez wyskakujących fal przeciwników. 

 

Wtedy jest szansa że czwórka będzie Residentem takim jak być powinna. 

 

Brzmi jak spartolenie najlepszej gry z serii.

Opublikowano
9 minut temu, LiŚciu napisał:

Ja mam nadzieje że ta reimaginacja o której się mówi zmieni gre na bardziej zamknietą w lokacjach. Jak RE2 czy RE3 gdzie mamy większy backtracking, więcej zagadek i bez wyskakujących fal przeciwników. 

 

Wtedy jest szansa że czwórka będzie Residentem takim jak być powinna. 

O nie nie nie. Co ty chcesz żeby RE4 był reskinem RE2/3? Nie wyobrażam sobie żeby nie było np. obrony przed hordą wieśniaków. Pójście bardziej w horror jak najbardziej ale nie kosztem lawirowania między chatami. W RE3R najlepszą lokacją był ten półotwarty teren miejski na początku i takie miejscówki chcę zobaczyć w RE4. Z bardziej agresywnymi wieśniakami rzucającymi topory i mocniejszym klimatem to może być wypas (ale ostatni chapter mogą całkowicie przebudować i dać bandę mutantów zamiast komandosów z wyprzedaży).

Opublikowano

Okej, wszystko fajnie, przejdzie się kolejny raz na psvr2. Ale po tym remaku to już się wezmą za odświeżanie Dino Crisis, prawda? :( 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.