Skocz do zawartości

Resident Evil 4 Remake


Popi

Rekomendowane odpowiedzi

19 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

gameplay jest wciąż bezbłędny

Właśnie dlatego pisałem że wolałbym gdyby Capcom coś pokombinował. Dla mnie to może być dość inna wizja i nie będę mial z tym problemu. Jak ktoś chce Re4 to oryginał jest super grywalny. To samo mam z Dead Space, mam nadzieję na jakieś zmiany w rimejku, a oryginał nadal można spokojnie ograć 

Odnośnik do komentarza
32 minutes ago, smoo said:

Na plus - zapowiada się więcej Ady :wub:.

 

Z resztą powstrzymuje podniecenie, po ograniu dwóch ostatnich części (RE3 i 8) nie mam wielkich oczekiwań. Obstawiam mocną kastrację długości gry i kolejny recykling assetów z wiochy/RE7.

Jak dla mnie to mogą wyciąć / totalnie zmienić ostatni etap gry bo to jest największą bolączka oryginału. Kurla, helikoptery, wybuchy, przeciwnicy z gatling gunem. Nie.

 

RE4 nie jest jakoś strasznie długi, speedrunuje go poniżej 2 godzin.

Odnośnik do komentarza

Grając w RE8 na PS5 widać jak na dłoni, że to cross gen. Oby remake ukazał się tylko na current-geny, bo inaczej czapek z głów nie zdmuchnie. 
 

Oryginał swego czasu robił wrażenie swoją next-genowościa - animacje, rozrywanie łbów przeciwników, ilość wieśniaków na ekranie, wielkość lokacji - to wszystko powodowało opad szczęki. By to wrażenie powtórzyć, muszą się skupić tylko na nowym sprzęcie. Inaczej będzie powtórka z RE8 z takimi samymi znikającymi ciałami przeciwników bez fizyki i bez jakiejś interaktywności otoczenia.

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, Lukas_AT napisał:

Oryginał swego czasu robił wrażenie swoją next-genowościa

 

Oryginał to były jakieś czary, bo chociaż wyszedł na generację szóstą to nie miał czego wstydzić się przy gen. 7.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Teraz, Wiolku napisał:

Magia to było to, że dali radę zrobić port na ps2 xd 

I to port, który naprawdę godnie się prezentował. RE4 na swoje czasy to była kompletnie nowa jakość, tym razem się tego nie spodziewam, ale nie zmienia to faktu, że spece z Capcomu i tak z pewnością dostarczą hiciora. I dzięki bogu, że te łamagi z M-Two zostały odsunięte od projektu i za całość odpowiada Division 1, już samo to gwarantuje wysoką jakość.

Odnośnik do komentarza

Swoją drogą, im dłużej o tym myślę tym naprawdę skłonny jestem powiedzieć, że Capcom to obecnie top 3 studiów w branży - czego ci goście się nie dotkną zamieniają w złoto. W dodatku mega różnorodne portfolio i pomysł na rozwój swoich serii. Gigachady gamingu.

  • Plusik 1
  • Lubię! 3
Odnośnik do komentarza
44 minuty temu, Josh napisał:

I to port, który naprawdę godnie się prezentował. RE4 na swoje czasy to była kompletnie nowa jakość, tym razem się tego nie spodziewam, ale nie zmienia to faktu, że spece z Capcomu i tak z pewnością dostarczą hiciora. I dzięki bogu, że te łamagi z M-Two zostały odsunięte od projektu i za całość odpowiada Division 1, już samo to gwarantuje wysoką jakość.


Było to coś, co rzadko się właśnie na PS2 widywało. Taką wielkość lokacji, tylu przeciwników i taką akcję, o grafice nie wspominając. Cały czas mam przed oczyma El Gigante i podziw jak to działało na PS2. Jak widziałem pierwszy trailer na E3 2004 na Hyperze to chciałem biec po GameCube’a. Wtedy jednak posiadanie samego PS2 było wysiłkiem finansowym. Z rimejkiem chciałbym mieć podobne wrażenia.

 

 

Edytowane przez Lukas_AT
Odnośnik do komentarza
8 hours ago, Andżej said:

wyglada jak kupsko. swoja droga, capcom zawsze tak musi mielic tych voice actorow ? co odslona re to inni statysci glosy podkladaja.

w sumie to pyerdolenie bo minelo pare godzin od trailera, obejzalem go drugi raz, obejzalem jakas analize i zaczalem sie jarac powoli :nosacz3:

 

to ma nie byc zaden cross gen, tak ?

Odnośnik do komentarza
11 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

W sensie uczyć RE4 bardziej horrorem niż strzelanką?

 

Well, taki był pierwotny zamysł nim Capcom wymusiło na Mikamim zmianę koncepcji. Ja jestem za, chociaż wiąże się to ze sporym ryzykiem, bo to już nie będzie ewolucja jak RE2 remake tylko całkowite przemodelowanie gameplayu, klimatu i zapewne fabuły. Jakiś czas temu wyciekł concept art Weskera, ciekawe czy gostek zaszczyci nas swoją obecnością w grze.

Odnośnik do komentarza

 

17 minut temu, LiŚciu napisał:

Ja mam nadzieje że ta reimaginacja o której się mówi zmieni gre na bardziej zamknietą w lokacjach. Jak RE2 czy RE3 gdzie mamy większy backtracking, więcej zagadek i bez wyskakujących fal przeciwników. 

 

Wtedy jest szansa że czwórka będzie Residentem takim jak być powinna. 

 

Brzmi jak spartolenie najlepszej gry z serii.

Odnośnik do komentarza
9 minut temu, LiŚciu napisał:

Ja mam nadzieje że ta reimaginacja o której się mówi zmieni gre na bardziej zamknietą w lokacjach. Jak RE2 czy RE3 gdzie mamy większy backtracking, więcej zagadek i bez wyskakujących fal przeciwników. 

 

Wtedy jest szansa że czwórka będzie Residentem takim jak być powinna. 

O nie nie nie. Co ty chcesz żeby RE4 był reskinem RE2/3? Nie wyobrażam sobie żeby nie było np. obrony przed hordą wieśniaków. Pójście bardziej w horror jak najbardziej ale nie kosztem lawirowania między chatami. W RE3R najlepszą lokacją był ten półotwarty teren miejski na początku i takie miejscówki chcę zobaczyć w RE4. Z bardziej agresywnymi wieśniakami rzucającymi topory i mocniejszym klimatem to może być wypas (ale ostatni chapter mogą całkowicie przebudować i dać bandę mutantów zamiast komandosów z wyprzedaży).

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...