Skocz do zawartości

Resident Evil 4 Remake


Popi

Rekomendowane odpowiedzi

Podoba mi się ze patenty z oryginału nie działają w remake. Tam wystarczyło zabarykadować się z shotgunem i granatami teraz właściwie nie ma takich miejsc. Dodano okna i broń nie ma takiego kopa. Tak samo sam półobrót nie robi takiego spustoszenia. 
Juz nie mogę się doczekać walki w chatce oraz zabawy w water room. 

4 minuty temu, Szermac napisał:

To parowanie i walka nożem to jest niezłe op, podoba mi się jak w Sekiro xd No i stan HP na DualSensie, co sonka to sonka :cool:

Jak to działa? Chodzi mi o hp na padzie 

Odnośnik do komentarza

Nie przekonuje mnie te demko. Strzelanie zwykłym pistolecikiem jakoś dupy nie urywa, a rozgrywka tak jak sprawdzała się przy korytarzowej i statycznej dwójce, tak tutaj, przy tej ilości postaci i niewiele lepszym poruszeniu zeciarza, wypada chaotycznie i te granie jest mocno "rwane".

Ciężko już teraz wyrokować, ale nie widzę w tym kandydata na GOTY i na premierę bym tego nie wziął w takiej cenie, ale mówię to jako ktoś kto nie jest psychofanem RE4, więc też nie jestem kimś kto przechodził oryginał 1000 razy(bo grałem na 3-ech konsolach, a ukończyłem dwa razy).

Odnośnik do komentarza

Na ogromny plus powrót fizyki zwłok znanej z RE2R. Ślady po kulach i widok bezwładnie upadajacego na ziemię ścierwa zwiększa rajcowność po stokroć. Strzelanie ze spluwy w końcu ma jakiś power, a nie te kapiszony z Wiochy.

Wyraźnie czuć, że Capcom szanuje te kultowe odsłony serii (2 i 4) i tutaj praktykanci raczej nie odwalają fuszerki.

 

Z minusów to muzyka jakaś taka bez wyrazu no i stuttering fps dość irytujący. Ale po ostatnich 2 gierkach z serii to jest malina.

Odnośnik do komentarza
10 hours ago, SlimShady said:

Nie przekonuje mnie te demko. Strzelanie zwykłym pistolecikiem jakoś dupy nie urywa, a rozgrywka tak jak sprawdzała się przy korytarzowej i statycznej dwójce, tak tutaj, przy tej ilości postaci i niewiele lepszym poruszeniu zeciarza, wypada chaotycznie i te granie jest mocno "rwane".

Ciężko już teraz wyrokować, ale nie widzę w tym kandydata na GOTY i na premierę bym tego nie wziął w takiej cenie, ale mówię to jako ktoś kto nie jest psychofanem RE4, więc też nie jestem kimś kto przechodził oryginał 1000 razy(bo grałem na 3-ech konsolach, a ukończyłem dwa razy).

No ja ukończyłem kilkadziesiąt razy na 5 różnych platformach i może dlatego to demo nie robi u mnie szału pizdy, z zakupem poczekam.

Odnośnik do komentarza
W dniu 11.03.2023 o 11:06, łom napisał:

Fizyka, animacje i zachowanie postaci to całkiem co innego niż interakcja z otoczeniem. Jeśli MGS2, Half-Life 2 czy Zelda BotW mogą mieć większą interakcję to nowe gry tym bardziej tylko wszystko jest zależne od priorytetów. W RE Engine priorytetem było 60 fps przy dobrej grafice a czy ten silnik sobie poradzi z lepszą interakcją to zobaczy się pewnie przy premierze Dragons Dogma 2. Bo zniszczalne elementy otoczenia to na pewno można było wpakować tylko to by się przełożyło na dłuższy czas developingu bo każdy mniejszy przedmiot musiał by mieć przynajmniej dwa stany (normalny/zniszczony) + jakaś animacja. A przy takiej ilości różnych assetów (Control miał ich niewielką ilość) mało który dev może sobie na to pozwolić.

 

Dzięki za tą odpowiedź. Teraz już trochę lepiej to rozumiem. Pisząc tamtego posta miałem na myśli właśnie te starsze produkcje. Kiedyś można było iść w tą stronę i przez chwilę wydawało się, że to będzie nawet stały kierunek ale po dojściu do pewnego etapu zatrzymało się i poszło w grafikę. Rozumiem, że coś takiego wydłużyłoby proces powstawania gry ale z drugiej strony gry są klepane ciągle na tych samych silnikach, które są też w jakiś sposób ciągle rozwijane. Nie wiem czy moje myślenie jest bardzo błędne ale gdyby wrzucono większą destrukcję już przy takim RE2 remake, to potem już szybciej można by wykorzystać to w RE 3 remake oraz po zmianach w tym RE 4 remake. Ogólnie to fajnie gra się w te remake serii jednak mając świadomość, że nie muszą zaczynać od zera, bo fabułę już mają, to jak dla mnie mogliby się jednak bardziej postarać jeżeli chcą za to wołać taki piniądz. Może trzeba będzie poczekać na to rozwiązanie do kolejnej albo kolejnych generacji sprzętu albo większego wykorzystania SI przy tworzeniu i działaniu gier aby uzyskać fajny efekt bez potrzeby robienia tego na piechotę.  

 

14 godzin temu, Pupcio napisał:

Jak zwykle geniusz rt niezrozumiany przez zwykłych konsolomaniaków :kekw:

 

Jak do tej pory to tylko w tej grze zauważyłem znaczną różnicę na plus jeżeli chodzi o RT na konsolach. Teraz tylko nie wiem czy to było RT czy po prostu zasługa trybu jakościowego... aż muszę to sprawdzić bez włączonego RT.

Odnośnik do komentarza

Następne w kolejności będzie pewnie RE 9 z widokiem fpp, później chyba remake Code Veronica. Więc na coś całkiem nowego z kamerą tpp niestety bym się nie nastawiał.

 

Co do demka RE 4, to nie ograłem i już chyba poczekam na pełniaka. Większość opinii waściów jest zachęcająca. A oryginał, jako jedną z niewielu gier, pamiętam prawie w całości, mimo, że grałem cały jeden raz wieki temu na PS2. Niesamowity tytuł, jeden z najlepszych ever.

Odnośnik do komentarza

Nie wiem jaki wpływ na powstanie Dino Crisis miały sukcesy pierwszej trylogii Park Jurajski, ale teraz, dzięki nowej trylogii, dinozaury są ponownie cholernie na topie. W zasadzie to nawet jeszcze bardziej. Nie wykorzystać tego i wypuścić jakiegoś remaku DC, to serio nie czaję. Jak nie teraz to chyba nigdy.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...