Skocz do zawartości

Ratchet and Clank Rift Apart


Sylvan Wielki

Rekomendowane odpowiedzi

Dla mnie nowy Raczet to sama slodych. Zrobilem sobie delikatny custom postaci, zmienilem srubki na redbulle, dorzucilem procentowy damage przy obrazeniach przeciwnikow i kosze jak w Cyberpunku - mimo iz w niego jeszcze nie gralem. Bawie sie jak male dziecko. Mialem skonczyc w weekend ale dawkujje sobie jak tylko moge. Teraz mam na liczniku 7h i 32 procent, a gdzie dalej. Jest super!

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Skończyłem wczoraj i wyśmienicie się bawiłem. Na spokojnie bez spieszenia się zrobiłem całość w jakieś 24h grając na tym czwartym poziomie trudności, oczywiście poszłoby trochę szybciej gdybym sam nie szukał znajdziek i nie levelował każdej broni, plus trochę zabawy na arenie.

Technicznie to tytuł idealny, ale zawartościowo trochę mnie rozczarował, liczyłem że te pocket dimensions to będzie coś więcej niż małe arenki z kilkoma platformami banalnymi do przejścia. Te Glitch challenges to samo, fajna odskocznia, ale w całej grze jest ich chyba 3 i też są łatwe. Podobnie wyzwania na Arenie, na 15 sztuk tylko dwa są wyzwaniem, a to i tak jedynie jak nie mamy ulepszonych tych dwóch konkretnych pukawek. Gdzie się podziało 100 rund czy inne ciekawe zestawy, pod tym względem Up Your Arsenal pozostaje niedoścignione.

Samo story bardzo mi się podobało, Rivet daje mocno radę i fajnie pasuje do naszego duetu. Mogłoby być więcej planet do pozwiedzania i ogólnie jak już było wspominane nie raz w temacie sama gra mogłaby być trudniejsza, a zagadki bardziej skomplikowane. No i największy minus jak dla mnie to Pan Grzybek zamiast zajebistego Mr Zurkona.

Do platyny brakuje mi odpalenie Challengne Mode i kupno nowej broni, plus jeden misiek którego zostawiłem sobie na koniec.

  • Plusik 6
  • Lubię! 2
Odnośnik do komentarza

U mnie podobnie. Do platyny jakieś 4 trofea ale to wbije jutro, bo właśnie skończyłem grę. Grałem na tym najwyższym poziomie trudności czyszcząc wszystko i zajęło mi to 18-19 godzin (konsola pokazuje 18 ale nie wiem czy to nie przeskoczy zaraz na 19 bo pokazuje tylko pełne godziny) Tytuł fantastyczny i godnie uzupełni kolekcje. Coś więcej napisze niedługo podsumowując platynę. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Zgadzam się z tym, co Square napisał. Pan Zurkon > Grzybek. Technicznie gra, to majstersztyk. Mnie również brakuje rozbudowanego trybu areny (kiedyś to było).:drag:
Tu niestety jest skromniej, ale i tak strzela się bardzo dobrze. :platinum: wpadła na konto. Niebawem coś więcej napiszę, choć raczej zaskoczenia nie będzie i powtórzę to co opisałem kilka dni temu - rewelacyjna, piękna gra.

Zrzut dla kolorytu.

1Nu7cAS.jpg

P.S. Pani Usterka towarzyszy nam pięć razy. :lapka:

Odnośnik do komentarza

Z tymi 30 k/s to kwestia przyzwyczajenia. Ja sprawdziłem wszystkie tryby. Powrót z 60 klatek na trzydzieści jest .... bolesny. Niemniej, gdy zacząłem NG+, to postawiłem na taką wartość i nie da się ukryć, że po kilku(nastu) minutach idzie się przyzwyczaić i nie zwraca na to szczególnej uwagi. Jednakże przez lwią część gry korzystałem z dobrodziejstw 60 k/s. Komfort gry i płynność robią swoje. Trafnie to jednak ująłeś, grafika prowadzi do destrukcji klejnotów rodzinnych. :obama:

5Mru1BW.jpg
 

Odnośnik do komentarza

Patch notes

Cytat

General Fixes & Polish

  • Improved general game stability
  • Prevented players from getting stuck if a weapon video does not play
  • Addressed an issue where the player could become stuck during the Phantom chase
  • Addressed an issue where Rivet could spawn without the hammer
  • Addressed an issue where Rivet could become stuck after collecting Zurpstones in Challenge Mode
  • Various additional fixes
  • Disabled automatic 120 Hz display output in Performance modes. Prior to this update, if "Enable 120 Hz Output" was set in the system settings, using the Performance RT or Performance mode would auto-detect a 120 Hz-capable display and use a 120 Hz output mode. While this did not change the game's frame rate, it did reduce input latency by ~8 ms. However, entering this mode introduced visual compatibility issues with some displays that we didn't feel comfortable imposing automatically on players. We're exploring ways to re-introduce this input latency reduction feature  in a future update.

 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...