Skocz do zawartości

Gran Turismo 7


Rekomendowane odpowiedzi

Quote

The computer-controlled cars — I hesitate to use the term “artificial intelligence” here — are shockingly bad drivers. Even on the most difficult opponent settings, they are laughably slow and downright hazardous to drive against.

Most of the races consist of rolling starts, with you starting all the way at the back of the field. Your task, then, is not really to race against the other cars, but simply to pass them all before you run out of laps. This has been unfortunately typical in Gran Turismo games for quite some time now, but the implementation in GT7 is somehow more egregious and frustrating than ever. For such a highly polished and otherwise brilliantly executed game, this awkward gameplay mechanic stands out.

 

Od GTPlanet. Co oni kurwa mają z tymi startami lotnymi z końca stawki? To samo w Forzie Horizon, przecież to najdebilniejsze rozwiązanie ever.

Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, Bartg napisał:

 

Od GTPlanet. Co oni kurwa mają z tymi startami lotnymi z końca stawki? To samo w Forzie Horizon, przecież to najdebilniejsze rozwiązanie ever.

 

Najłatwiej w taki sposób zrobić pozory wysokiego poziomu trudności bez stworzenia dobrego AI. Podobno niektóre wyścigi są ze startu zatrzymanego i AI jest tam całkiem niezłe. No nic, zobaczymy w piątek.

Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, elvis004 napisał:

Jakies wieści - ktoś/coś, czy można zrobić upgrade cyfrowej wersji GT7 (PS4) dodawanej do wersji 25th Anniversary Edition do ver PS5? Wiem ze zapewnie jak już to odpłatnie ale ciekaw jestem czy się będzie dało w ogóle to zrobićemoji848.png

 

Nie można wg przecieków od ludzi, którzy dostali grę wcześniej. Sony jest śmieszne ze swoją upartością. Tworzenie specjalnego SKU tylko po to, żeby przypadkiem ktoś nie zaoszczędził :kaz:

Odnośnik do komentarza
 
Nie można wg przecieków od ludzi, którzy dostali grę wcześniej. Sony jest śmieszne ze swoją upartością. Tworzenie specjalnego SKU tylko po to, żeby przypadkiem ktoś nie zaoszczędził :kaz:

Tez gdzieś właśnie czytałem, ze nie ma darmowej opcji upgrade ale płatna opcja jak już w innych przypadkach pojawia się zazwyczaj w dniu premiery dopiero. Tutaj mamy jeszcze cyfrę wiec uj wie Zobaczymy jak 50 zł to zostawiam płytę i jade na cyfrze, szybciej się gra ściąga z netu niż instaluje z płyty, a sama płytę tez chyba zostawię do kolekcji exow Sony ze steelbookiem.
Odnośnik do komentarza
27 minut temu, elvis004 napisał:


Tez gdzieś właśnie czytałem, ze nie ma darmowej opcji upgrade ale płatna opcja jak już w innych przypadkach pojawia się zazwyczaj w dniu premiery dopiero. Tutaj mamy jeszcze cyfrę wiec uj wieemoji854.png Zobaczymy jak 50 zł to zostawiam płytę i jade na cyfrze, szybciej się gra ściąga z netu niż instaluje z płyty, a sama płytę tez chyba zostawię do kolekcji exow Sony ze steelbookiem.

 

Podobno z tyłu pudełka jest napisane, że kopii PS4 nie można podnieść do PS5.

Odnośnik do komentarza

 

Cytat

PS4: 1080p at 60fps 112,7Gb

PS4 Pro: 1800p at 60fps 112,7Gb

PS5: 2160p at 60fps (30fps on replays with Ray Tracing) 107,6Gb

- This comparison has been made with patch 1.04 applied.

- PS5 offers two display modes, Performance and Ray Tracing. Ray tracing only applies to reflections in photo mode, in the cinematic camera on replays, and some ingame menus. The gameplay experience will be the same in both modes.

- Load times are around 40 seconds on PS4 versions, while PS5 needs no more than 2 seconds to start races.

- Other visually notable improvements to PS5 are the drawing distance and geometry increase, shadow filtering or ambient occlusion.

- The PS5 version also has more public and vegetation.

- Very interesting implementation of Dualsense. Feeling the road, the gear changes or the triggers for the pedals make it one of the best experiences with this control.

- The framerate has been tested in the most demanding conditions in all 3 versions. Circuits with rain or high graphic load and with 20 vehicles. Neither version can maintain a constant 60fps framerate under these circumstances, but it's acceptable overall.

- Ray Tracing, as a personal opinion, is somewhat anecdotal. Spider-Man or Ratchet & Clank have shown a better implementation of this technology.

- In general, Gran Turismo 7 meets expectations on all platforms as usual in this series.

 

Odnośnik do komentarza
5 godzin temu, Bartg napisał:

 

Od GTPlanet. Co oni kurwa mają z tymi startami lotnymi z końca stawki? To samo w Forzie Horizon, przecież to najdebilniejsze rozwiązanie ever.

 

Dokładnie, to jest jedno z najgorszych rozwiązań, szczególnie przy krótkich wyścigach.

 

Potem nie możesz dobrze dobrać poziomu trudności, bo jak chcesz się przebić na przód i powalczyć o sensowa lokatę to ustawiasz na tak niski poziom, ze AI nie generuje żadnego wyzwania. Jak ustawisz za wysoki to nie przebijesz się do przodu by zdobyć jakąś podium albo sensowną nagrodę. To samo gówno jest w Forzie Motorsport, przez co kariera jest do dupy.

 

A co do grafiki - serio? Jakoś to wygląda na powtórkach, za to podczas wyścigu mamy coś takiego, czyli grę z PS4 z podbitą rozdziałka i nic więcej.

 

 

 

 

Zrzut ekranu 2022-03-2 o 18.18.49.png

  • Plusik 1
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...