Skocz do zawartości

Gran Turismo 7


Rekomendowane odpowiedzi

Następna kwestia w temacie zniszczeń ...

Gry mają to dawać coraz to lepsze wrażenia z jazdy, twórcy GT bełkoczą że mają być najlepsze jak do tej pory doświadczenia z jazdy zabiegają aby zbliżać się do realizmu no i ... ?

To w realu na wyścigach fury się nie niszczą ? Odbijają się od band jak klocki ?

To jest ten realizm ?

 

Aaaa przepraszam.... producenci aut sobie NIE ŻYCZĄ aby się ich autka rozbijały... 

Szkoda że ich życzenie nie spełnia się w realnych wyścigach na prawdziwych torach.

Edytowane przez kufir
Odnośnik do komentarza

Nie zobaczysz i tyle, licencje nie są tanie, produkcja gier tak samo. W czasach gdy w wiadomościach puszczają filmiki z gier przy jakiś tragicznych wydarzeniach nikomu nie jest na rękę żeby tam się jego logo czy inny znak rozpoznawczy pojawiał. Jak ci się nie podoba to nie kupuj. GT czy Forza to mają być głównie symulatory jazdy a nie crash testów :lapka:

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
12 minut temu, Figuś napisał:

Nie zobaczysz i tyle, licencje nie są tanie, produkcja gier tak samo. W czasach gdy w wiadomościach puszczają filmiki z gier przy jakiś tragicznych wydarzeniach nikomu nie jest na rękę żeby tam się jego logo czy inny znak rozpoznawczy pojawiał. Jak ci się nie podoba to nie kupuj. GT czy Forza to mają być głównie symulatory jazdy a nie crash testów :lapka:

 

I tłumaczenie typu NIE PODOBA CI SIĘ TO NIE KUPUJ też jest wyssane z Palca !

Póki recenzenci i sami gracze nie będą naprawdę wymagający to dostaniemy takie buble!

Te braki powinny być punktowane z recenzjach a noty odejmowane za brak modelu zniszczeń, za bzdurne odbijanie się od band itp itd.

Piszesz że mają to być symulatory , więc się pytam, co gdy przywalę z dużą prędkością w bande ?

Powinienem  jechać dalej w symulatorze czy moj wyścig powinien się  skończyć ?

A może w symulatorze odbije się jak piłka i pojadę dalej ?

 

To w końcu jest to symulator czy nie ?

 

W Dirt Rally 2.0, jest model zniszczeń i to nawet wizualny i tez są auta na licencjach. Dzwon przy dużej prędkości = Koniec jazdy.

To jest symulator czemu nie ma tego po raz kolejny w GT ?

Edytowane przez kufir
Odnośnik do komentarza

W GT Sport model zniszczeń jest słabiutki nic oprócz otarć i może lekkich wgnieceń nie ma, są też zniszczenia mechaniczne ale nawet nie wiem jak to działa i w jakich trybach bo jednak w GT Sport jeździłem w miarę 'czysto'. Ale zniszczenia wizualne powinny być o wiele lepsze, nie mówię tu o odpadających kołach ale porządnie porysowana i pognieciona karoseria powinna się znaleźć (poziom np. DriveCluba spokojnie by mi wystarczył).

Odnośnik do komentarza

Następna kwestia

kolega wyżej napisał że Licencje nie są tanie ? Pisanie gier nie jest tanie ? No fakt NIE jest !

Ale egzemplarz gry też tani nie jest! A sprzedaż idzie w milionach sztuk + zyski z reklam ,+ akcesoria z logiem GT itp itd.

Co to za Argumenty ?  Nie usprawiedliwiajcie LENISTWA  i kłamstw producentów gier.

 

Jeśli nie potrafią lub nie chcą tego poprawić / zaimplementować to niech usuną z okładki gry słowa " The Real Driving Simulator".

Bo ja gdy odpaliłem GTS z napisem "The Real Driving Simulator" poczułem się oszukany i okłamany !

 

 

Odnośnik do komentarza

I  W Dirt 2.0 jest to fajnie zrobione, i w Project Cars itp.

Szczególnie że przecież aby gra trafiła do szerszego grona odbiorców można idąc za przykładem Project Cars zrobić opcjonalnie zniszczenia.

Chcesz to je włączysz nie chcesz to je nie włączysz i po temacie.

Serwery zrobić dla tych co chca się bawić w Arcade z asystami i widokiem zza auta  i dla tych co chcą się poczuć jak w symulatorze, bez asyst, z widokiem z kokpitu i z modelem zniszczeń.

 

Proste i każdy gracz zadowolony prócz producenta gier bo ileż się musi on dodatkowo napracować.

Ale mam rozwiązanie !

To niech za tą swoją dodatkową prace  sobie dodatkowo policzą, gracze i tak kupią !

A będa może wreszcie zadowoleni i będzie to "" The Real Driving Simulator" pełną gębą !

Oraz zrozumie wreszcie nad czym oni tak ciężko pracowali te 5 lat ...

 

Edytowane przez kufir
Odnośnik do komentarza

Dobra nie grzejcie się tak, było to już wielokrotnie na przestrzeni lat wyjasniane dlaczego Forza i GT nie mają mega dojebanych uszkodzeń jak chociaż Dirt czy Project Cars. Producenci nie dadzą licencji na demolowanie 20 umieszczonych w grze BMW bo nie jest to im do niczego potrzebne, gry mają reklamować jakie to ich auta są świetne, a nie jak fajnie się je rozbija. Jest bardzo wiele koncernów, które nie życzą sobie rozbijania ich aut w grze i tego nie przeszkoczysz, a nie zrobisz gry, w której możesz Forda zdemolować prawie do zera, a potem w BMW raptem draśniesz lakier.

Gry nastawione typowo na auta rajdowe/wyścigowe jak Dirt czy Project Cars to inna bajka, tam wypadki to zupełnie normalna rzecz stąd łatwiej o licencję pozwalająca pokazać, że auto jedzie mimo 3 koł i karoserii w banana. Tak wiem, że w PC są auta drogowe, ale też bardzo ograniczona ilość. 

Oczywiście kartonowe kolizje to nadal rak gier wyścigowych i absolutnie brak mocnych uszkodzeń wizualnych nie musi równać się fizyke odbijanych kartonów.

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Są 3 wywiady na różnych stronach . Polecam przeczytać każdy, bo w każdym jest powiedziane trochę co innego.

Z tą grafiką. Np. na eurogamerze pada tekst  (odnośnie różnić między PS4 a PS5), zawartość będzie taka sama ale jakość, którą będziemy widzieć będzie inna.

O fizyce z kolei mówi, że będzie bardziej naturalna... (ale wnioskując po wszystkich wypowiedziach - różnice niestety będą raczej niewielkie ).

 

Ja coś czuję, że szykuje się takie nowe GT5... Będzie dużo dobrego, ale i dużo dziadostwa i ułomności, które będą po prostu... wkur...ć.

Z kolei w 2024 roku, po kilkunastu aktualizacjach GT7 będzie tym, czym powinno być na premierę.

Edytowane przez Emet
Odnośnik do komentarza

Gra mimo wszystko na pewno będzie dobra a jakiś czas po premierze nawet może bardzo dobra. I już abstrahując od braku RT podczas gry.... ku*wa.... jak wyszło PS4 to Kaz takie pierdolamento sadził jakie to PS3 było ciężkie do współpracy... a PS4 jest takie proste i dzięki temu nowe GT pojawi się dużo szybciej (padło chyba konkretnie stwierdzenie odnośnie GT7). Minęło 7 lat, a my nadal nie dostaliśmy GT7... i te jak w końcu się pojawi po tylu latach znowu najpewniej nie spełni oczekiwań. Szkoda... tym bardziej, że nie ma alternatywy w konkretnie tym stylu. Forza Motorsport aspiruje, w pewnych aspektach jest nawet lepsza... ale ogólnie to jednak nie to bo też stoi w rozwoju od dobrych kilku lat (efekt braku konkurencji ze strony GT), a Forza Horizon mimo, że świetna to jednak samochodówka innego typu i nie zapełnia akurat tej niszy.

Edytowane przez Emet
Odnośnik do komentarza
8 godzin temu, Figuś napisał:

Tego nie ma i nie będzie już nigdy w grach z licencjonowanymi samochodami, bo producenci aut sobie tego nie życzą. Dlatego jak wam na tym zależy to pozostają wam Wreckfesty itp.

Kocopoły gadasz. Gram se w Grida najnowszego ostatnio i tam można całkiem nieźle złomować furki. W need for speedzie najnowszym też można całkiem znośnie niszczyć fury.
Wiadomo nie ma co liczyć na totale i odpadające koła i łamanie w pół, ale no konkurencyjne gry są z licencjami i całkiem widocznym modelem zniszczeń.

GT to taki uwielbiany skansen i ta seria nie powoduje drygu benka od genialnej 4, która jest jedną z najładniejszych i naładowanych contentem gier na ps2

Odnośnik do komentarza

Ja tu bym widział raczej deal na zasadzie, dajecie nasze furki hurtowo, damy Wam taniej licencję, ale nie ma być na nich rysy. Przy takiej ilości fur i marek oszczędności mogą być spore. Jak nie wiadomo o co chodzi, to wiadomo o co chodzi...

Oczywiście to jeden punkt widzenia, ale prawdy się nie dowiemy pewnie długo.

Odnośnik do komentarza

Licencja to jedno, a przygotowanie zniszczeń dla 400-500 samochodów to nie to samo co przygotowanie ich dla 40-50 samochodów. 

Przy GT5 próbowali real time'owych zniszczeń ale efekty bywały czasem... komiczne. 

Nie zmienia to faktu, że Forza mając podobną / większą liczbę aut ma bardziej rozbudowane zniszczenia.

Wszystko rozbija się o mentalność Kaza i dziadostwo w kwestii budżetu. Z pewnością pieniędzy im nie brakuje żeby zatrudnić więcej ludzi ale wolą napychać swoje kieszenie bo i tak się sprzeda... więc nie muszą się aż tak starać. 

Odnośnik do komentarza

Ja nie rozumiem dlaczego oni (PD) są tacy oporni. Pracowali nad RT już od kilku lat, a i tak nie przygotowali się dostatecznie. Czemu nie dadzą np 2 trybów do wyboru?

1 - 4K z RT w replayach, menu itp

2 - 1440p z RT wszędzie

Tym bardziej, że już np w GT6 mogliśmy wybrać między 720p a 1080p (1440x1080), gdzie w 720p gra trzymała prawie betonowe 60fps kosztem aliasingu, a w trybie 1080p gra gubiła klatki jak na ekranie było kilka samochodów.

 

btw. Kilka dodatkowych sekund z Porsche. Na końcu widać jak wyłania się najpewniej VGT od Porsche - pewnie samochód, którego tył jest na okładce.

 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Ja to mam wrażenie, że oni używają silnika który w ogóle nie jest przystosowany do ps5. Zrobienie nowego pewnie bym im zajęło z 10 lat wnioskując po tempie ich prac więc lecą na tym co maja. To pewnie będzie dobre stare gran turismo ale do cholery nie widać wielkiego skoku względem gts. 

 

Pierwsze zwiastuny wyraźnie sugerowały, że rt ulepszy oprawę a tu:dynia:

Edytowane przez PanKamil
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...