Skocz do zawartości

Gran Turismo 7


Rekomendowane odpowiedzi

Gość kufir

Przecież to GT7 momentami wygląda tak samo albo nawet gorzej niż GTS !

Deszcz nadal nie ma najmniejszego startu do Drive Club (7 letniej gry !)

5 lat czekaliśmy na DLC do GTS ?

 

A GDZIE TA JAKOŚĆ NEXT GENÓW SIĘ PYTAM ?!

Edytowane przez kufir
Odnośnik do komentarza

Kupie to na PS4, ogram na G29, okazjonalnie wrzucając jakiś wyścig na YT.

 

Pamiętam jak nie miałem żadnego mebla w nowiutkim mieszkaniu, nawet łóżka nie było tylko materac w sypialni, tylko w salonie biurko, fotel na blacie monitor 27 cali, podłączone PS3 i napierdalałem w GT5 jak poyebany walcząc z czasami Sebastiana Vettela w X1 :obama: Zima wtedy była gdy wracałem z pracy, robiłem kanapki, otwierałem redbulla i siadałem do GT5. Grindowałem wyścigi, nabijałem punkty, przejeżdżałem całe LeMans 24 godziny sam, bez żadnego sejvowania w pit stopie bo nie było wtedy takiej opcji. I bawiłem się jak nigdy później. 

Po cichu liczę na to że GT7 może odrobinę będzie tak samo hardcorowe z licencjami i wyścigami, gdzie żeby wygrać jakiś wyścig trzeba było kupić odpowiednie używane auto a to pojawiało się bardzo rzadko, ale w końcu gdy się pojawiło to progres ruszył mocno do przodu. 

 

Fuck ale to GT5 to była zajebista gra. :obama:

  • Plusik 2
  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

No cóż to powinno wyjść zamiast Sporta lata temu na PS4, a teraz byśmy czekali na prawilną ósemke na PS5. Z drugiej strony każda część sprzedaje się jak poyebana, więc Sony pozwala na takie rzeczy i tu pewnie się nic nie zmieni. Nawet Sport dobija prawie do 10 milionów, czyli rzeczy nieosiągalnej mimo wszystko dla Forzy, 7 sprzedała się w ok 1.5 milionach (chociaż tutaj oczywiście nie można porównać 1:1 przez game passa i ilość konsol, z drugiej strony Forza jest też na PC). GT7 w 2022, potem może koło '25 jakiś Sport2, i GT8 na PS6. No takie mamy realia tej serii, biorąc pod uwagę cross gen to stawiam, że 7 przebije luźno 10 milionów.

Odnośnik do komentarza

Dzisiaj na instagramie Gt wrzuciło wydaje mi się nowe foty i pokazali na fotach „change weather simulations” i np tsukuba ma 3 opcje, słoneczko, lekki deszczyk oraz mocny deszcz. Pytanie tylko czy pod tym hasłem kryje się wybór na stałe czy faktycznie dynamiczne, bo nie wydaje mi się było to potwierdzone 

https://instagram.com/thegranturismo?utm_medium=copy_link

 

Edytowane przez Redmitsu
Odnośnik do komentarza

Na oficjalnej stronie Gran Turismo, w zakładce poświęconej GT7, można przeczytać więcej na temat warunków atmosferycznych. Tak jest to opisane w kategorii "Variable Time/Weather Simulation":

 

Cytat

Variable Time/Weather Simulation
In GT7, a more natural and realistic variable time system and weather effect system have been recreated. Referencing a massive amount of meteorological observation data, including those from the academic databases of NASA:obama:, GT7 recreates spatial/time of day conditions for particle size distribution and concentration distribution of aerosol particles in the atmosphere on a global environmental scale:obama:. As a result, this feature unique to the Gran Turismo series can express real and complex sky patterns and changes in light for different times of day and weather conditions.

 

Użycie określenia "Variable" wskazuje na to, że rzeczywiście będziemy mieli tym razem do czynienia z pełni dynamicznymi warunkami pogodowymi. Tego samego zwrotu Polypholy Digital używało opisując zmienne warunki atmosferyczne, jakie oferowało GT5 oraz GT6. Przy promocji GT Sport nie stosowano już tego terminu i gra rzeczywiście nie miała zmieniającej się w czasie rzeczywistym pogody, a statyczne, odrębne warianty.

 

Dodatkowo, w ostatnim zwiastunie Gran Turismo 7 można w pewnym fragmencie zaobserwować obecność na HUDzie pewnej ikonki określającej poziom wilgotności toru. Jest to ta sama ikonka, która była obecna w GT5 i GT6, a więc w grach które oferowały dynamiczne warunki atmosferyczne, a której to ikonki brakowało w GT Sport, w którym warunki były statyczne. Można ją dostrzec na dole HUDa od 2:14 do 2:35 na tym filmie:

 

 

 

 

Ponadto, ostatni zwiastun gry zaprezentował też główny hub, z którego można będzie przenosić się do rozmaitych obszarów GT7. Na trailerze zaobserwować można, że w HUBie pora dnia zmienia się w sposób dynamiczny. Jest tam też wykorzystane Śledzenie Promieni dla odbić na tafli wody.

 

Dzień:

 

i1dcyJsQPdoQbz.jpg

 

 

Noc:

 

i14xkapUNBINob.jpg

 

 

Są jeszcze inne przesłanki, które wskazują na to, że tym razem Polypholy przygotowało dynamiczne warunki pogodowe na potrzeby gry. Przykładowo, w obu dotychczasowych zwiastunach Siódemki nie brakuje ujęć na niebo, na którym widać poruszające się chmury oraz zmieniające się oświetlenie. Sugeruje to, że twórcy tym razem przygotowali system dynamicznej pogody, z którego ich najnowszy tytuł będzie korzystał, w przeciwnym razie w trailerach gry temat ten nie był tak częstym motywem.

 

Kwestią otwartą pozostaje natomiast to, ile torów będzie obsługiwać w pełni dynamicznie zmieniające się warunki. W GT5 były to tylko nieliczne przypadki. Dużo lepiej w tym zakresie radziła sobie Szóstka, gdzie takich tras było już całkiem sporo. Na GT Planet ludzie piszą, że w GT7 wszystkie z przygotowanych na premierę gry 90 wariantów torów będzie oferowało w pełni zmieniającą się pogodę i porę dnia. Sugerują się tą informacją, zamieszczoną na oficjalnej stronie Sony, w dziale PlayStation:

 

Cytat

Gran Turismo 7 z niespotykaną dotąd szczegółowością odtwarza wygląd i styl najnowszych supersamochodów oraz uznanych klasyków, oferując ponad 420 modeli dostępnych w Centrum Marek i komisie aut używanych. Sprawdź, jak zachowuje się każde z aut w dynamicznie zmieniających się warunkach pogodowych na ponad 90 torach, w tym klasycznych trasach z historii GT.

 

 

Osobiście, szczerze wątpię, by wszystkie trasy korzystały z nowo przygotowanego systemu pogodowego. Byłoby to zbyt piękne. Po grę leciałbym do sklepy Day 1. Natomiast, jeśli liczba torów wspierających ten ficzer będzie zbliżona do tej z GT6, to myślę, że to już będzie bardzo pozytywna informacja dla wielbicieli ścigania w dynamicznie zmieniających się warunkach i strategicznego planowania wyścigów.

 

 

i1jyus4g1cMx38c.jpg

 

 

i1AQKsTuLmJPESB.jpg

  • Plusik 8
Odnośnik do komentarza
Gość kufir

Fajne podsumowanie dzięki ale :

” 

 

Osobiście, szczerze wątpię, by wszystkie trasy korzystały z nowo przygotowanego systemu pogodowego. Byłoby to zbyt piękne. Po grę leciałbym do sklepy Day 1. Natomiast, jeśli liczba torów wspierających ten ficzer będzie zbliżona do tej z GT6, to myślę, że to już będzie bardzo pozytywna informacja dla wielbicieli ścigania w dynamicznie zmieniających się warunkach i strategicznego planowania wyścigów.”

 

Naprawdę tak dużo wymagam ? Aby zmienne warunki atmosferyczne było na każdym torze ? Przecież stara gra jak Np. Project Car tak ma … dało się ? Dało !

 

Edytowane przez kufir
Odnośnik do komentarza

Czyli tak jak mówiłem, zabezpieczenia przed modami + save u nich na serwerze. Tak jak z GT Sport jest teraz jeśli dobrze pamiętam.

Z jednej strony spoko, ale z drugiej nie lubię nie mieć wyboru. No i zawsze lepiej mieć opcje grania offline, gdy net padnie. W GT Sport miało to sens, bo gra stricte online, no ale tutaj już sprawa dyskusyjna.

Odnośnik do komentarza
49 minut temu, kufir napisał:

https://www.ppe.pl/news/161494/gran-turismo-7-bez-ray-tracingu-w-trakcie-wyscigow-widowiskowa-oprawa-zarezerwowana-dla-specjalnych-trybow.html

 

Chyba pozostaje nam znowu czekać na dobrą grę wyścigową która poważnie chce wykorzystać potencjał nowych konsol.

 

Z tym raytracingiem to z reguły są takie problemy, gry technologia została zaimplementowała zbyt późno na etapie produkcji i powoduje zbyt poważne spadki jakościowe na konsolach. Jak na PC to masz suwaczki i różne karty graficzne, które z różną wydajnością obsługują tą technologie, tak na konsolach musisz ciąg w assetach by gierka trzymała jakiś sensowny klatkarz. 

Pewnie dlatego polyphony olało sprawę, za dużo roboty w poprawianie gierki by dodać nową technologię.

DLSS prawopodobnie załatwił by sprawę, tylko AMD (u nich to się nazywa FSR) chyba jeszcze nie ogarnęło tego tematu u siebie na architekturze w stu procentach. 

 

https://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/amd-fidelityfx-super-resolution-test.html

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Gość kufir

W takim wypadku nad czym oni pracowali tyle czasu ?

 

- Modelu zniszczeń znowu brak tzn tego wizualnego

- Odbijanie się od band, nadal będzie z tego co czytałem

- Model jazdy pisali że będzie bardziej przyswajalny czyli bardziej Arcade ? (ehhh... )

- Zmienne warunki pogodowe nie na każdej trasie ...

- Gra wygląda jak DLC do GTS

 

Więc pytam się co jest grane ?

4k i 60 FPS chociaż na ps5 bedzie ?

 

Odnośnik do komentarza
Gość kufir
1 minutę temu, Figuś napisał:

Tego nie ma i nie będzie już nigdy w grach z licencjonowanymi samochodami, bo producenci aut sobie tego nie życzą. Dlatego jak wam na tym zależy to pozostają wam Wreckfesty itp.

 

To jest proste tłumaczenie aby pozbyć się pretensji wymagających klientów.

Zupełnie mnie to nie przekonuje, co to znaczy że sobie producenci nie życzą ?

Odpowiednia kasa załatwi sprawę a odpowiednio napisana gra która ten model zniszczeń obsłuży to zaoferuje. 

Jakoś możemy rozbijać licencjonowane fury w starych grach, dało się dało !

Głupie tłumaczenie że sobie nie życzą... Nie dajcie się nabierać na ten bełkot medialny.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.