Skocz do zawartości

Battlefield 2042


Figuś

Rekomendowane odpowiedzi

Przecież wrzucałem ja i Mysza na poprzednich stronach filmiki, że pociski nie lecą w linii prostej, tylko we wszystkich kierunkach. I to na krótkim i średnim dystansie. Jak twierdzisz, że to w porządku, to ja wysiadam. Może warto poczytać, jak działa broń palna.

Odnośnik do komentarza

Po beta gównie pograłem 3h w tego triala.

Główne tryby dla 128 graczy nie dla mnie, mocno codowe i bez większych emocji.

Za to portal z klasykami będzie można pograć jak połatają to i wyjdzie więcej klasycznych mapek + full w EA Play :kaz: 

Nie wiem co oni tylko odjebali że strzelaniem bo coś nie tak jest jak wale do typa ze średniego dystansu i widzę kursor na nim ale tak jakbym nie trafiał xD

Nie podoba mi się też to ograniczenie mapek niewidzialnymi ścianami, aż tak mocno to chyba nie było w BC2.

 

Odnośnik do komentarza
48 minut temu, Daddy napisał:

Po beta gównie pograłem 3h w tego triala.

Główne tryby dla 128 graczy nie dla mnie, mocno codowe i bez większych emocji.

Za to portal z klasykami będzie można pograć jak połatają to i wyjdzie więcej klasycznych mapek + full w EA Play :kaz: 

Nie wiem co oni tylko odjebali że strzelaniem bo coś nie tak jest jak wale do typa ze średniego dystansu i widzę kursor na nim ale tak jakbym nie trafiał xD

Nie podoba mi się też to ograniczenie mapek niewidzialnymi ścianami, aż tak mocno to chyba nie było w BC2.

 

 

Czyli co? Dalej lepiej odpalic BF4 z pełną zawartością i mieć ten sam fun co wcześniej

Odnośnik do komentarza

Jeśli o mnie chodzi to wyssałem tego triala do cna. Pod sam koniec oprócz snajperki chciałem sprawdzić, czy od czasu bety poprawili cos w kontekście zwiększenia mocy karabinu samopowtarzalnego DM7. Na szczęście zwiększyli. W becie DM7 strzelał kulami ze styropianu, natomiast w trialu przy odpowiedniej wprawie tą bronią można już wyrządzić przeciwnikom dużą krzywdę. 

Tak jak już wcześniej wspomniałem kupowanie tej gry teraz mija się z celem, choć kaskę mam i mógłbym to uczynić. Wszystko póki co służy w rozreklamowaniu Podboju i Hazard Zone, które są dla mnie średnio grywalne i zbyt nudne i rozwleczone. Tryb TDM ukryty w portalu tak mocno jak się da. Portal też jest wysypiskiem śmieci. Zasady ustala host serwera i nigdy nie wie się na co się trafi i co jest ustawione. Ja np na niektórych serwerach trafiałem na dziwne zasady np noże przeciwko karabinom lub same granaty przeciw karabinom. No ubaw po pachy. Jak już trafiałem na fajny serwer z normalnym TDM to AI od zarąbania lub nie mogłem w trakcie gry zmienić broni np ze snajperki na samopowtarzalne. Tylko operatora mogłem zmieniać. Albo host tak ustawił, albo bug. Powyżej przeczytałem narzekania na odgłosy kroków. Słychać je zewsząd, znaczy się tuptanie dziesiątków par butów. Mylące w cholerę, bo w rzeczywistości na słuch nie ma szans rozpoznać skąd nadejdzie, a raczej nadbiegnie niebezpieczeństwo. 

Gra ma olbrzymi potencjał, ale póki co nie jest on wykorzystany. 

Odnośnik do komentarza

Ja pograłem dzisiaj trochę więcej w 128 osób i kurczę mam mieszane uczucia. Podobają mi się bronie (choć mało ich) i nie które gadżety , kilka usprawnień z poprzednich części (np. można od razu w pojeździe się odrodzić). Jednak mapy są za duże i ogólnie średnie. Czasem biegnie się z 400 metrów by dojść z jednego punktu do drugiego i chwali jest taka młucka, że ciężko cokolwiek zrobić. Jeśli wprowadzą kolejne, lepiej zrobione mapy to będzie git. I te specjalizację no nie wiem. Nie ma jakby podziału i konretnego celu. Każdy biega bez ładu i skladu. Może za pół roku się kupi

Odnośnik do komentarza
6 godzin temu, UberAdi napisał:

Ale to się zdecyduj czy problemem jest to, że pociski nie lecą tu gdzie celujesz tak jak twierdziles poprzednio (bo tutaj prawie wszystko trafia w bota) czy jest jakiś bug z hitregiem

Ewidentnie jest Bug. Sam dzisiaj mialem podobne akcje i wlasnie z AI, ktory dostal 2 magazynki a latal z apteczką.

Odnośnik do komentarza

Ech, dlaczego nikt nie napisał że można grać zwykłe TDM w Early Access?

Na tym silniku Death Match to złoto!

 

Swoją drogą nie wiem czy oni ogarną optymalizację tej gry. Poprzednie BF na RTXach można było ogrywać w 4K w 100 fpsach na ultra. No ale 64 graczy, myślałem, że przez 128 może gra nie domaga, ale dzisiaj pograłem w TDM, gdzie biega 32 typów po kwadracie i to samo, na 3070 średnio 60 klatek? No coś jest zjebane w tym silniku.

 

No i kompletnie nie rozumiem, dlaczego TDM nie ma żadnych statystyk, no tutaj to już powinna być normalna tabela.

Odnośnik do komentarza
7 godzin temu, easye napisał:

Ech, dlaczego nikt nie napisał że można grać zwykłe TDM w Early Access?

 

Izi, nie uważałeś na lekcjach. Jesteś u pani ;) Przecież ja i nie tylko ja pisaliśmy, że TDM w Trialu jest, tylko trzeba się do niego mocno dokopywać, bo jest poukrywany w chuy. Mnie się to rozwiązanie bardzo nie podoba. Idealnie jest w Battlefield V i bardzo na to czekam, aż Twórcy przemodelują Menu i zwykły TDM znajdzie się w odrębnej sekcji.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Jak dla mnie brakuje malego/taktycznego podboju. Ostatnie miesiace w V do premiery 2042 gralem praktycznie wylacznie w to, a mapy jak Podziemie, Rotterdam czy Spustoszenie to czysta poezja. Jak na razie w 2042 przyjemnosc najwieksza mi sprawia walka pojazdami. Czolgi sa swietnie zrobione pod kazdym wzgledem (chocby takie szczegoly jak dzwiek przy hamowaniu- miod), heli tez bardzo przyjemnie sie lata (jedyny minus, to brak jakichkolwiek odblokowan/ulepszen dla strzelca w heli bojowym- powinni tu cos dorzucic jak w BF4, jakies opcje optyki przynajmniej). Piechota na razie zupelnie mnie nie porywa, choc ciezko mi nawet konkretnie powiedziec, dlaczego. Chyba to przez ten rozmiar map, ale nie tylko. Poruszanie sie zolnierzy jest jakies... dziwne... W V duzo przyjemniej sie biegalo (i strzelalo). Brakuje mi poki co broni, ktora by mi podpasowala- w V mialem ukochane MG42, tutaj probuje z tym jednym LMG, ktory jest dostepny, ale ta bron to jakis zart w porownaniu do MG42- musi miec chyba poteznego spreada na stojaco i w ruchu, bo nie sposob nia kogos tak zabic. Przemecze sie jakos do 150 czy 180 killi, kiedy odblokowuje sie dwojnog i zobacze, czy to cos zmieni- celnosc ma wtedy isc w gore do 74 bodajze, no i moze bedzie sie dalo w ogole strzelac z celownikiem x2.5-x3. W najblizszych dniach postaram sie dla porownania ograc to na PS4, z 64 graczami na mniejszych mapach.

 

Poki co V > 2042 jak dla mnie. Jak dorzuca maly podboj z mniejszymi mapami, ewentualnie jeszcze jakies fajne pukawki, to moze sie zmieni.

Acha, ale jeden wielki plus dla 2042:

odblokowanie w pojazdach licza sie za kille i asysty, nie tylko za kille- dzieki temu nawet siedzac na stanowisku dowodcy w czolgu i "tylko" namierzajac cele strzelcowi, mozna szybko robic progres. To zdecydowanie promuje team play w pojazdach (inna sprawa, ze jeszcze mi sie nie zdarzyl pasazerm, ktory by skaner ruchu uruchomil- same kurna bezuzyteczne nieogary poki co wsiadaja...).

Odnośnik do komentarza
8 hours ago, tommi said:

Piechota na razie zupelnie mnie nie porywa, choc ciezko mi nawet konkretnie powiedziec, dlaczego. Chyba to przez ten rozmiar map, ale nie tylko. Poruszanie sie zolnierzy jest jakies... dziwne... W V duzo przyjemniej sie biegalo (i strzelalo).

Właśnie tutaj dla mnie jest największe rozczarowanie. Mam takie wrażenie, ze gunplay to taki mix Hardline/Cod. Średnie fun z fragownia. Movement postaci jest naprawdę dziwny (clunky jakby to powiedzieli anglicy), w chooj mi sie to nie podoba. Dla mnie największy „gamebreaker” w grze. Gram godzinę w Bf2042 męcząc sie, frustrująca dość często, a potem gdy odpalam Bf4 jest „Alleluja”. Dzięki Bf2042 doceniłem jak zajebista gra jest Bf4.
 

Sorry Dice, ale zamiast listu miłosnego do fanów Bf3/4, dostałem nakaz sądowy aby jak najszybciej eksmitował z serwerów starego Beefa, na te nowe Battleroyal’owe/ Warzone’owe gowno. :(

Odnośnik do komentarza

No nie wiem, ja po pierwszym mega rozczarowaniu pograłem dalej i jest naprawdę dobrze, mamy cały team (na razie voice czat na mesendżeże :), bo ja PC, reszta PS5 ) i gra się świetnie, fajnie się strzela (wiadomo, muszą poprawić ten śmieszny bullet spread). Mapy po pierwszym wrażeniu - jakie to gówno wielkie, też spoko, jak się odpowiednio odradzasz to cały czas jesteś w centrum akcji, żeby nie latać 5 minut między punktami z buta to trzeba korzystać ze zrzutów pojazdów. Plus dużych map to mniejsze natężenie pojazdów, mają większe odległości do przebycia i nie ma tego co w poprzednich bfach, że nasrane wszędzie czołgów/jetów/śmigłowców i innych, więcej walki piechoty dzięki temu jest, pojazdy nie są już tak mocne, bo po stracie przy nieuważnej grze potrzeba trochę czasu żeby wrócić ciężkim sprzętem na miejsce akcji. No nie mówię o oczywistych rzeczach jak dodanie scoreboardu, wyszukiwarki serwerów itd., ale to raczej zaraz dodadzą, bo to nic zawiłego. Operatorzy jak dla mnie też spoko, większa różnorodność w grze dzięki umiejętnościom. No i ta grafika :)

 

https://ibb.co/1ntmbCS

https://ibb.co/5M032Yr

Edytowane przez tjery
  • Plusik 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...