Skocz do zawartości

God of War: Ragnarok


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

Musi być lepiej. Zachodzi przecież dokładnie ta sama analogia co między GoW 1->GoW2. Nie wiem o co się obawiacie. Przedstudiowałem niedawno sagę Ragnaroku,

Spoiler

gdzie np. Odyn popada w obłęd gdy ginie Baldur. Z kolei w GoW (2018) prezentuje  w opowieściach Mimira obraz wszechojca już pogrążonego w szaleństwie, a w grze widać już zręby Ragnaroku, m.in. gdy Jormurgand wypełza na powierzchnię. W sequelu będzie też wilk Fenrir, czyli jedno z przeklętych dzieci Lokiego, zaś Anrgboda zza grobu przepowiedziała Odynowi Ragnarok, gdy ten wybrał się na swoim rumaku do Hellheimu by zapobiec śmierci Baldura (Baldra). GoW: Ragnarok i tak bardzo dużo zmienia, choć widzę, że Thor i Wąż Świata skoczą sobie do gardeł. W mitologii Thor powala go Mjollnirem, lecz po chwili umiera od jadu. CIekawe jak będzie tutaj. O resztę się kompletnie nie obawiam. Jakość topowa. 

 

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, Pupcio napisał:

"Żaden gow nie miał średniej 95" goty argument "za bardzo podobna do poprzedniczki" jeszcze lepszy xD oryginalny gow 2 też był zwykłym rozwinięciem jedynki a jednak był rozpierdalatorem. 

 

GOW2 był absolutnym rozpierdalatorem w stosunku do 1, za to wersja 2018 nigdy nie była żadnym rozpierdalatorem w stosunku do starych części, proste.

Odnośnik do komentarza
13 minut temu, Bigby napisał:

Chodzi mi o całą oprawę, udźwiękowienie, to że skurwiel nawet nas

 

  Ukryj zawartość

wskrzesza

 

 

Więc tak, trochę żałuję, ale i liczę, że będzie więcej walk o epickiej skali.

 

Mi totalnie nie podeszły mechaniki, są dla mnie trochę za drewniane. Kratos w porównaniu z poprzednimi odsłonami stracił na mobilności i rusza się trochę jak każdy muscle car - malina ogień do przodu a na zakrętach ściana. 

Myslalem ze poprawia to w dlc ale widać to tylko dlc niestety z cinematikem, który pewnej obejrze sobie na tubie. Smutne

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, oFi napisał:

Mi totalnie nie podeszły mechaniki, są dla mnie trochę za drewniane. Kratos w porównaniu z poprzednimi odsłonami stracił na mobilności i rusza się trochę jak każdy muscle car - malina ogień do przodu a na zakrętach ściana.

Bo to trzeba umieć wykorzystać, a nie wciśniesz dwa przyciski i pozamiatane. System był świetny, a w Ragnaroku ma być niby jeszcze lepszy.

  • Plusik 1
  • Lubię! 2
Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, Bigby napisał:

Musiałem zobaczyć walkę z Thorem. Trochę żałuję, ale jeśli tak będą wyglądać inne boss fighty to 

 

curiosity-curious.gif

A potem zawody. Nic się w walce nie takiego nie dzieje i standardowe pisanie OJACIEPIERDOLE CO TAM SIE KURWA DZIALO GOTG

Że sami sobie to robicie to w chuju mam, najgorsze że cierpią na tym inni bo już podświadomie wyrabiają sobie opinię, a potem jest siad płaski do laski i wyjdzie jak z początkiem jedynki.

Koniec wchodzenia do tematu.

Odnośnik do komentarza
7 godzin temu, PanKamil napisał:

Te rozkminy z dlc to niezła odjlejka. Od czasów prehistorycznych sequele były podobne.

 

No z tą delikatną różnicą, że dwie generacje wstecz takie rzekomo podobne sequele pojawiały się co dwa lata i to w obrębie tej samej generacji, a w czasach prehistorycznych nawet co rok. A i tak często były mocno odmienne od prequela.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...