Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

 

16 godzin temu, Ludwes napisał:

Ja już od dawna nie, choć co jakiś czas łapie mnie ochota na partyjke, więc pewnie w końcu się przelamie i trochę pocisne, by zobaczyć ten true ending. 

 

Nabilem 25h. 

Co takiego trzeba zrobić aby uzyskać true ending? Udało mi się już raz uciec za 17 chyba razem, miałem dużo szczęścia i sporo dotów nawaliłem na ostatniego bosa :). wczoraj próba numer 28 i padłem znowu w finale. Wygląda na to że gra się nie chce skończyć. Cały czas nowe dialogi, nowe warianty bossów czy nawet całkiem nowe potyczki z bossami. O upgradach broni nie wspominając.

Odnośnik do komentarza

Ja dotarł do końcowego bossa 3 razy, ale za każdym razem spuścił mi lanie. Takie ochy i achy są przy tej grze (sam jestem zachwycony), ale na spory minus daje rozbudowanie leveli i ilość bossów. Spodziewałem się tego więcej. Tym bardziej, że w tej mitologii jest w czym wybierać.

Odnośnik do komentarza

Nie wiem ile grałeś, ale gra jest oszlifowana do granic możliwości, pewnie przez kickstartera

 

Też bym chciał więcej leveli, bossów, ale jest jak jest i nie ma co narzekać - i tak nie jest źle

 

Chyba zastopuje na 24h, bo już mi się nie chce przekopywać przez te mapy i dostawać oklep

 

Wolę pozostać zwycięzcą po 1x pokonanym Hadesie w dobrym stylu: akurat miałem spoko bonus, co regeneruje zdrowie, gdy zostanie ostatnie życie (nie pamiętam czy dostawałem zdrowie za obrażenie mi zadane, czy za te, co ja zadałem)

 

Raz też miałem dobry skill, co rzucałem jakąś wieżyczkę za przeszkodą i raniła wrogów i to całkiem zacnie, przez co gra stała się bardziej strategiczna

 

Odnośnik do komentarza

Na true ending trzeba przejść 10 razy. Dodatkowo potem dochodzą przeszkadzajki, tzw heat które pozwalają na nowo zdobywać krew tytanów co pozwala ładować dodatkowe aspekty broni a te z kolei potrafią niesamowicie zmienić rozgrywkę. Polecam się tym pobawić bo warto. 

 

Jak ktoś nie daje rady to jest ten godmode który wbrew nazwie nie daje nieśmiertelności ale -20% obrażeń, odejmuje 2% po każdej śmierci i stopuje na -80%. Możecie się tym posiłkować. 

 

Dla mnie zayebisty tytuł, ponad 35h nabiłem. 

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...
1 godzinę temu, okens napisał:

Fajnie, ze wyjdzie ogolnodostepne a nie przez to skurwiale limited run.

Te jebane limited run powinno być w ogóle zaorane bo ile dobrych gier mogło zostać wydane przez normalnych wydawców, ale się nie pojawią, pojawiły, bo te barany wymyśliły sobie, że wykupią licencje na te czy inne gry i wyprodukują w chujowej ilości gdzie normalny człowiek może sobie pomarzyć, aby to później kupić w przyzwoitej cenie.

Limited Sran Powinno tylko wydawać jakieś zapomniane gierki z przed, kilkunastu lat dla hardkorowych zapaleńców, a obecne hiciory - którymi i tak wcześniej czy później zainteresowały by się normalne firmy wydawnicze, które wydały by grę w odpowiedniej ilości i w odpowiedniej cenie, powinni zostawić w spokoju.

ps: lepiej żeby obecna gra indi hicior  w ogóle nie została wydana niż ma być wydana przez tych ciuli z Limited Run gdzie później dostępność i cena jest  totalnie z dupy.

Edytowane przez kazuyoshi
Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, kazuyoshi napisał:

Te jebane limited run powinno być w ogóle zaorane bo ile dobrych gier mogło zostać wydane przez normalnych wydawców, ale się nie pojawią, pojawiły, bo te barany wymyśliły sobie, że wykupią licencje na te czy inne gry i wyprodukują w chujowej ilości gdzie normalny człowiek może sobie pomarzyć, aby to później kupić w przyzwoitej cenie.

Limited Sran Powinno tylko wydawać jakieś zapomniane gierki z przed, kilkunastu lat dla hardkorowych zapaleńców, a obecne hiciory - którymi i tak wcześniej czy później zainteresowały by się normalne firmy wydawnicze, które wydały by grę w odpowiedniej ilości i w odpowiedniej cenie, powinni zostawić w spokoju.

ps: lepiej żeby obecna gra indi hicior  w ogóle nie została wydana niż ma być wydana przez tych ciuli z Limited Run gdzie później dostępność i cena jest  totalnie z dupy.


Piszesz totalne bzdury. 
Jakbyś się zainteresował tematem to byś wiedział, że LRG nie wykupuje żadnych licencji na wyścigi. Twórcy indie sami się do nich zgłaszają - info na przykładzie polskiego studio Draw Distance - bo nikt poza niszowymi wydawcami (LRG, SRG itd.) nie wyda tak małych ilości. Służy do tego formularz na ich stronie a współpraca opiera się na wspólnych ustaleniach. 
Jakby tego nie wydali to marne szanse, że zrobiłby to ktoś inny. 
 

Kontrowersyjny sposób dystrybucji to inna bajka. 
 

Odnośnik do komentarza

Tzn ja rozumiem, ze male studia nie stac na wydanienpudelkowych wersji. Jednak mamy sporo przykladow, ze w pudelkowych indykach drzemie spory potencjal zarobkowy- children of morta, moonlighter, binding of isaac, stardew valley... mozna wymieniac.

Mysle, ze golf story, return of obra dinn czy wlasnie hades maja olbrzymi potencjal na finansowy sukces i niestety nie przepadam za limited run ale oddaje im sprawiedliwosc- kazda( albo prawie kazda) z tych gier mozna kupic w przyzwoitej cenie cyfrowo.

Odnośnik do komentarza

Nawet nie studia co wydawcy, musisz znaleźć wydawcę który będzie chciał zaryzykować i wydać twoją gierkę w pudełku. Wszyscy ci limitowani wydawcy dają szansę takim indykom ponieważ nie ponoszą ryzyka finansowego. Opłacasz grę, czekasz aż zbiorą zamówienia, a następnie np. LRG zamawia u Nintendo kopie jakiejś gry w ilości złożonych zamówień. W innym wypadku ten indyki nigdy by nie zobaczyły pudełka. 

 

Indyki żyją cyfrą a wydania pudełkowe są dla zbieraczy. Zresztą tak jak powoli stają się pudełkowe wydania konsolowe, obecnie sprzedaż mniej więcej się zrównała ale tendencja od lat jest taka sama - odchodzenie od pudełek. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, Ukukuki napisał:

Nawet nie studia co wydawcy, musisz znaleźć wydawcę który będzie chciał zaryzykować i wydać twoją gierkę w pudełku. Wszyscy ci limitowani wydawcy dają szansę takim indykom ponieważ nie ponoszą ryzyka finansowego. Opłacasz grę, czekasz aż zbiorą zamówienia, a następnie np. LRG zamawia u Nintendo kopie jakiejś gry w ilości złożonych zamówień. W innym wypadku ten indyki nigdy by nie zobaczyły pudełka. 

 

Indyki żyją cyfrą a wydania pudełkowe są dla zbieraczy. Zresztą tak jak powoli stają się pudełkowe wydania konsolowe, obecnie sprzedaż mniej więcej się zrównała ale tendencja od lat jest taka sama - odchodzenie od pudełek. 


To też nie do końca tak. 
Zarówno Sony jak i Nintendo mają pewne progi ilościowe. Jeśli dla przykładu próg wynosi 10tys sztuk to nawet jak LRG zbierze 7tys zamówień na dany tytuł to muszą wyprodukować 10tys. Jakieś tam ryzyko jest ale akurat w przypadku Switcha LRG bije swoje własne rekordy. To co zostanie puszczą później w blindboxach itd. 
 

Wszystko ostatecznie zależy od popularności gry. Taki Hollow Knight, Celeste czy właśnie Hades mogą wypłynąć na szersze wody niż wspomniane Obra Dinn, mimo że to przecież także sztos. 
Ale tak jak pisałem, gdyby nie niszowi wydawcy to tego byśmy w boxach nie zobaczyli. 

Odnośnik do komentarza

Limited Run, Super Rare Games itp. to są sztosiki, ale na podstawie obserwacji zauważyłem, że nie zawsze zamykają możliwość normalnej dystrybucji. Czasem te same gry potem wracają na półki normalnych sklepów. To chyba nie jest umowa na wyłączność, ale często tak się kończy, bo żaden inny wydawca końcowo nie jest zainteresowany wydaniem fizycznym. Byłbym daleki od plucia na LM, że "psują rynek", bo dla mniej popularnych gier często to jedyna opcja na wydanie pudełkowe. Albo to, albo wcale.  No i nasza perspektywa dużo zmienia, bo trzeba doliczyć chyba 15$ na przesyłkę, więc koszt znacząco rośnie. No ale te wydawnictwa są czysto kolekcjonerskie i tańsze raczej nie będą.

Odnośnik do komentarza

No jest dokładnie tak jak mówicie. 

 

Godzinę temu, giger_andrus napisał:

To też nie do końca tak. 
Zarówno Sony jak i Nintendo mają pewne progi ilościowe. Jeśli dla przykładu próg wynosi 10tys sztuk to nawet jak LRG zbierze 7tys zamówień na dany tytuł to muszą wyprodukować 10tys. Jakieś tam ryzyko jest ale akurat w przypadku Switcha LRG bije swoje własne rekordy. To co zostanie puszczą później w blindboxach itd. 

 

Nie pamiętam jakie są limity u Sony i Nintendo ale stosunkowo niskie. Natomiast u MS jest to chyba 50 000 kopii dlatego nie ma zbytnio limitowanych wydań na tą konsolę. 

Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Hades trafił do mnie dwa dni temu. Będąc dzieckiem starej szkoły,

cyfrowych gier nie kupuję. 
 

Słodki Jezusiku! Jakie to jest dobre :trophy_gold:! Dawna nie grałem w tak wciągającego szpila. Z pozoru płytki, a ileż ma głębi! 
 

I co ciekawe: nie jestem fanem gier „diablo-like”. Bałem się tego zakupu. Bardzo. Ależ to były bezpodstawne obawy!

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...