Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Opublikowano
  • Autor

Jak będą problemy z wersją na konsole, albo dadzą tylko 30 fpsow to ogra się na PC w ramach tego samego abonamentu. To jeden z wielu plusów tego że gra nie jest exem.

  • Odpowiedzi 3,6 tys.
  • Wyświetleń 326,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Trochę pograłem i rzeczywiście w kilku elementach mało Bethesdowa ta gra. - poruszanie się, walka, wszystko mega responsywne, płynne, naprawdę fajnie się strzela, a byłem nastawiony na jakieś dre

  • Strzelanie do NPC    

Opublikowano

Oj chyba Todd mówił jakiś czas temu, że u nich to tylko 30fps

Opublikowano
  • Autor

Swoją drogą dużo mówi się o grafice, ale jak dla mnie to pokaz skradła muzyka, która brzmi fenomenalnie

Opublikowano

Kurva, najlepsza wiadomość dotycząca tej gry póki co. Serio. :sonkassie:

Opublikowano

Nawet nie zdajesz sobie sprawy w jakiej ekstazie są teraz wszyscy fani gier Bethesdy. :D 

Przecież oni by ich zjedli jakby powtórzyła się sytuacja z Fallout 4.

Opublikowano

a to bohaterowie w ich grach kiedykolwiek mieli vo? nie przypominam sobie

Opublikowano

W Fallout 4. I z rolplejowej perspektywy chyba każdy to nienawidził.

Opublikowano

Kuzwa. Najwiekszy ex i z bohaterem niemową.

I uj wbijam co za studio to robi. 

Wszystkie studia poszly do przodu a Beth... nic a nic sie nie rozwja. 

 

Rece opadaja. 

 

Smutne czasy. 

Opublikowano
11 minut temu, Bigby napisał:

W Fallout 4. I z rolplejowej perspektywy chyba każdy to nienawidził.

Mi tam pasowało, że w końcu postać nie była niemową, trochę regres względem starszej gry :/ ale potraficie zmartwić tymi 30 klatkami. Ja tam liczę na jakieś ciekawe historie, w grach z serii TES gildie zawsze miałe najlepsze zadanka, a prawdę mówiąc z takiego fallouta 4 żadne mi jakoś specjalnie nie zapadło w pamięci.

Opublikowano

60 fps xddd przypominam, że Skyrim na konsolach dostał 60 fpsów dopiero dwie generacje później

Opublikowano

 

 

Śmiechy z konfy Microsoftu spoko, ale pisane, że ta gierka wygląda słabo to zwyczajne pierdololo. Jak na grę z takim rozmachem wygląda zajebiście (pomijając 20 kls). Bolączki gier Bethesdy oczywiście widoczne, jak ryjki, lekkie drewno w gunplayu, ale poza tym jest naprawdę dobrze.

Co do gunplayu to zawsze się zastanawiam czy to aż tak ciężko zobaczyć jak to wygląda w takim Cod MW i mniej więcej skopiować? Tak żeby było czuć to strzelanie, moc, odrzut broni, ogólnie feeling, że się strzela, a nie kapiszonuje.

Edytowane przez tjery

Opublikowano
11 godzin temu, ASX napisał:

pewnie większość z tych 1000 planet to będą puste skały jak w pierwszym Mass Effect, z ewentualnie jedną porzuconą bazą w której znajdziemy jeden pojemnik z jakąś beznadziejną bronią. Możecie sobie zapisać tego posta.

Jak większość planet w kosmosie, ewentualnie gazowe olbrzymy  na których nie wylądujemy.

Opublikowano
10 hours ago, tjery said:

 

 

Śmiechy z konfy Microsoftu spoko, ale pisane, że ta gierka wygląda słabo to zwyczajne pierdololo. Jak na grę z takim rozmachem wygląda zajebiście (pomijając 20 kls). Bolączki gier Bethesdy oczywiście widoczne, jak ryjki, lekkie drewno w gunplayu, ale poza tym jest naprawdę dobrze.

Co do gunplayu to zawsze się zastanawiam czy to aż tak ciężko zobaczyć jak to wygląda w takim Cod MW i mniej więcej skopiować? Tak żeby było czuć to strzelanie, moc, odrzut broni, ogólnie feeling, że się strzela, a nie kapiszonuje.

A wiesz jak będą strzelać bronie w przyszłości? Może właśnie tak :sonkassie:Grawitacja na tych planetach też może być inna.

Edytowane przez Czoperrr

Opublikowano

Yebał pies voice acting głównego bohatera zwłaszcza w przypadku postaci z generatora. 

To że gra jest drewniana to żadne zaskoczenie, kto grał w ich poprzednie gry wie czego się po nich spodziewać.

Zdarza im się napisać dobre historie, nieźle questy ale oni większość zadań mają z generatora, podobnie jak planety, jaskinie czy krypty. To też żadne zaskoczenie. 

Mimo tego w to się nieźle gra, choć za ich Falloutami nie przepadam. Co niestety nie napawa mnie szczególnym optymizmem. Jednak Bugthesdy nie skreślam, choć podejrzewam że w dniu premiery na konsoli to będzie kabaret. Za 10 lat ogarną w Anniversary Edition przy okazji premiery TES VI.

Opublikowano
  • Autor

http://images.gamersyde.com/image_starfield-44453-4100_0001.jpg

oficjalny key art w wysokiej rozdzielczości, gdyby ktoś szukał nowej tapety na konosle czy PC:lapka:

Opublikowano
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.

Dla mnie ta gra wygląda jak jedna wielka kupa. Jak gierka z 360tki z ładniejszym tekturami. Te ryje, tragiczna animacja, przeciwnicy nie reagujący na nic, framerate czy tam framepacing. Gierka wygląda jakby od początku do końca była tworzona dziadowskim generatorze, nudno i bez polotu. Wizualnie strasznie odpychający twór. 

 

Rozmach widać jedynie w zapowiedziach, pewnie będzie ale i tak wygląda to gorzej od większości liczacych się open wordów z poprzedniej generacji.

 

Tyle jeżeli chodzi o warstwę techniczną. Może fabuła będzie dobra, a muzyka będzie budować klimat, ale ja mam wywalone. Widać że granie w to będzie dla mnie męczarnią. Nadal tkwią w tym swoim zacofaniu. W czasach 360/PS3 to jeszcze uszło. Teraz niech spierdalają.

Opublikowano

Pierwsze kilka minut prezentacji gry krzywiłem się zniesmaczony, bo pomimo "lepszej" jakości tekstur widziałem tam nic innego, jak n-tą już grę Bethesdy na tym samym silniku, tym razem w kosmosie. Wszystko wygląda tak samo "martwo", jak poprzednicy. Różnica polega na tym, że tamte gry można usprawiedliwić tym, że od ich premiery minęło już wiele lat i wtedy jeszcze silnik mógł robić wrażenie. Tymczasem Starfield wygląda jak kilku-kilkunastoletnia gra z jakimś "HD Texture Pack".

 

Ale same strzelanie to już w ogóle jakiś regres, mam wrażenie. Wrogowie jak gąbki chłonące kolejne strzały, zero poczucia trafienia, zarówno we wroga, jak i gracza. No i wspomniany już framerate - nie wygląda to płynnie, ani przyjemnie.

 

Dopiero jak pokazali możliwości budowy bazy i statku to trochę uniosłem brew. Na zasadzie, "no dobra, to może być fajne, kiedyś zagram jak będzie w większej promocji".

 

Po prostu nie czuję tego świata. Niby kosmos wielki, a wszystko jakieś ciemne i szare, zaś NPC nadal wyglądają i poruszają się jak kukły z tym martwym spojrzeniem i blokadą karku, jak w poprzednich grach Bethesdy.

 

No cóż, na plus na pewno to, że w przeciwieństwie do Star Citizen gra wyjdzie i będzie faktycznie grywalna... ;) 

Opublikowano

Nie bylbym taki pewny czy wyjdzie po tym co pokazali :sapek:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.