Skocz do zawartości

Pad do Xbox Series X i S


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Ja ostatnio trochę wróciłem do gry na PS4 (pożyczyłem konsolę od brata) i jeszcze jedna rzecz rzuciła mi się teraz w oczy, a mianowicie pad od XSX ma kurewsko wielkie dead zone'y na gałkach. 

Poczatkowo nie zwracałem na to tak uwagi, ale teraz mając bezpośrednie porownanie z padem z PS, to jest to jakaś masakra. 

 

Dodam, że mój pad do XSX jest nowy (kupiłem z miesiąc temu), bo premierowy miał już taki drift, że w nic się już nie dało grać. Pad od plejki to stary kapeć z totalnie zdartymi grzybami i nieistniejącą już baterią... kupione to było wraz z konsolą wieki temu. 

Odnośnik do komentarza
34 minuty temu, Michał102 napisał:

Ja ostatnio trochę wróciłem do gry na PS4 (pożyczyłem konsolę od brata) i jeszcze jedna rzecz rzuciła mi się teraz w oczy, a mianowicie pad od XSX ma kurewsko wielkie dead zone'y na gałkach. 

Poczatkowo nie zwracałem na to tak uwagi, ale teraz mając bezpośrednie porownanie z padem z PS, to jest to jakaś masakra. 

W jakim sensie? Jak do tej konkluzji doszedłeś? Każda gra przecież ma indywidualnie ustawiony deadzone, raz jest większy, raz mniejszy. W takich grach jak np Halo czy NFS Unbound możesz sobie np ustawić i dać kompletnie na 0 i mieć drift.

Odnośnik do komentarza
5 godzin temu, Dr.Czekolada napisał:

W jakim sensie? Jak do tej konkluzji doszedłeś? Każda gra przecież ma indywidualnie ustawiony deadzone, raz jest większy, raz mniejszy. W takich grach jak np Halo czy NFS Unbound możesz sobie np ustawić i dać kompletnie na 0 i mieć drift.

 

Porównałem w Assetto Corsa Competizione na tych samych ustawieniach. W padzie od ps4 martwej strefy nie ma w ogóle, a gałkę na xboxowym trzeba wychylić z 1-2mm by pojawiła się reakcja. 

Ściągnąłem jeszcze WoT i jest to samo, co w grze wymagającej precyzyjnego i szybkiego celowania praktycznie uniemożliwia skuteczną walkę. 

Najgorszy kibel jest w Cyberpunku, ale tu już nie mam wersji na PS4 i nie mam jak porównać. 

 

Ogólnie nie mam żadnej gry na xboxie w ktorej by nie było bardzo wyraźnej martwej strefy na gałkach, natomiast na pleju wszędzie jest ok o ile w opcjach gry nie jest ustawione by ta martwa strefa była - dajesz 0 i jest 0.

Edytowane przez Michał102
Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
  • 3 tygodnie później...
W dniu 11.09.2023 o 21:07, raulos napisał:

Do mnie wracają dwa z serwisu z Niemiec na gwarancji. Driftujace lewe analogi. Ciekawe czy przyślą nowe czy inne naprawione. I czy problem się nie powtórzy. W dualsense dają już poprawione analogi w nowych padach 

Z tego co pamiętam, to od jakiegoś roku przesyłają odnawiane. Mam takie dwa i są spoko. 5 razy już wymieniałem xD

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...