Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 2,8 tys.
  • Wyświetleń 231,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Kara za dojenie Online i brak nowego GTA przez prawie 10 lat 

  • Nie no najlepiej od razu narzekać jak stara kurwa

  • Pewnie będzie to napakowana córka jakiegoś NPCa, którego rozjechaliśmy przypadkiem w GTA5.

Opublikowano
W dniu 16.05.2025 o 10:55, Plackus napisał(a):

Zawołają 100 $$ za pudełeczko to mapkę ładnie wszyscy w środku dostaną ;

Odkopuję ale tu tak nie zaglądam. Nes mini parę lat temu kosztował 60 dolarów. To były czasy, mini konsolka za mniej niż dzisiaj gierki.

Opublikowano
1 godzinę temu, _Red_ napisał(a):

banderas

To rozjeżdżanie ludzi na stoku i ten miś to jest peak polski xd

Warszawa to na lajcie by się nadawała razem z przedmieściami na dobre GTA. Tylko kto to miałby zrobić, blubery? xd

Opublikowano

Nie no, przyznam, jak idealnie ujęli Wrocław w 2 sekundy to prychłem na głos.

Opublikowano

Sprzedaż na lajcie im podskoczy z prosiakami. Nawet DS2 juz robi sporą różnicę a co dopiero będzie w takim gta 6.

Opublikowano

Nawet jakby jakims cudem GTA 6 dzialalo w 60 klatkach na PS5 Pro, to wiazaloby sie to z duzymi kompromisami. Pewnie bylby dwa razy mniejszy ruch uliczny, dwa razy mniej przechodniow i bylaby niska rozdzielczosc. No i nie wyobrazam sobie by te klatki trzymaly chocby w GTA Online. Dlatego nawet nie wiem czy bym wybral te 60 klatek. Nastawiam sie na 30 i tyle. To juz moze lepiej moze w trybie quality na tym Pro grac.

Edytowane przez Lukas_AT

Opublikowano

Jeśli faktycznie na Pro będzie tryb 60 FPS, to na zwykłych konsolach jest to też możliwe tylko że kosztem jakości obrazu i assetów. Dopóki nie pokażą porządnego fragmentu rozgrywki to ilość npców, pojazdów, symulacja świata itd. to tylko gdybanie.

Opublikowano

Na Pro dominuje tryb balanced 40 FPS w kontenerze 120 Hz, ten tryb w zasadzie nigdy nie zawodzi. Może Rockstar skusi się na coś takiego. Jest to też technicznie bardziej realne do osiągnięcia.

Opublikowano

Jakoś z DS2 dali radę na klasycznym PS5 wypuścić w 60-klatkach. I mało mnie to obchodzi, że silnik Decima potrafi osiągnąć taką grafikę, tutaj też zależy od developerów, co podołali. Jak w cockstar z tym nie dadzą rady to będę uważał ich leniwców i tyle, jak nie potrafią własnego silnika ogarnąć na zwykłej ps5.

Opublikowano

Zajebiste porównanie - wielki, żyjący świat od Rockstar z setkami przechodniów i pojazdów kontra pustkowia od Kojimyreggie

Opublikowano

No zobaczymy czy tym razem się uda, czy to życie znowu ograniczy się tylko do siedzenia w samochodzie.

Opublikowano

Ja się obawiam tylko jednej rzeczy. Że większość budynków to będą tylko oteksturowane pudła, makiety bez żadnej interakcji w postaci możliwości wejścia do środka. Owszem, przestrzeń w grze zapełniona ale pustą makietą. Oby nieinteraktywnych budunków - pudeł było jak najmniej.

Opublikowano
1 godzinę temu, KrYcHu_89 napisał(a):

Na Pro dominuje tryb balanced 40 FPS w kontenerze 120 Hz, ten tryb w zasadzie nigdy nie zawodzi. Może Rockstar skusi się na coś takiego. Jest to też technicznie bardziej realne do osiągnięcia.

Ten Ratchet chyba w ray traycing pamiętam banglał w 45fpsach i nie czułem, żeby ten klatkarz mocno mi przeszkadzał jak 30 ramek by dali.

Opublikowano
3 godziny temu, SebaSan1981 napisał(a):

Ja się obawiam tylko jednej rzeczy. Że większość budynków to będą tylko oteksturowane pudła, makiety bez żadnej interakcji w postaci możliwości wejścia do środka. Owszem, przestrzeń w grze zapełniona ale pustą makietą. Oby nieinteraktywnych budunków - pudeł było jak najmniej.

Prawdopodobnie tak będzie, 5 to był regres w porównaniu do 4. Mimo, że nie było szału z tymi budynkami to mogłem wbić do jakiegoś losowego blokowiska i po schodach dostać się na dach. Jak oceny będą wysokie to biorę prosiaczka, najwyżej później się puści dalej w świat jak gierka wyjdzie na PC. Ciekawe jak będzie wyglądać na series S

Opublikowano
3 hours ago, Chewie said:

Prawdopodobnie tak będzie, 5 to był regres w porównaniu do 4. Mimo, że nie było szału z tymi budynkami to mogłem wbić do jakiegoś losowego blokowiska i po schodach dostać się na dach. Jak oceny będą wysokie to biorę prosiaczka, najwyżej później się puści dalej w świat jak gierka wyjdzie na PC. Ciekawe jak będzie wyglądać na series S

W jakim aspekcie 5 to był regres w porównaniu do 4?

Opublikowano

Ten DetectiveSeeds to nie jest najbardziej rzetelene źródło,, więc poczekałbym na jakieś bardziej wiarygodne informacje lub oficjalne potwierdzenie

Opublikowano

Tylko te budynki w 4 też były puste. Do tego niby "Nowy Jork", a tam dopiero było pusto w kwestii interakcji. W piątce było tego więcej, ale tam też większość mapy to lasy, góry i pustynia. Tutaj pewnie dostaniemy bagna/lasy i jakieś puste niziny.

Póki co to wszystko tylko gdybanie, zobaczymy jak to będzie z rozdziałką i klatkami.

Opublikowano

Nie chce mi się wierzyć w 60 klatek, nawet na Pro. W GTA 5 60 klatek nie ogarnęli przez 2 generacje, a w RDR2 do tej pory. Inne priorytety ma Rockstar niż 60 klatek

Opublikowano

Gra ma sprawiać fun - to powinno być priorytetem. Te 45klatek to jest akceptowalna wartość w takiej grze single playerowej. Pamietam ze w watchdogs legion te 30fps czasem przeszkadzały a 60fps obcinaly wszystkie wodotryski graficzne (łącznie z rozdzielczością).

Ostatnio gdzieś oglądałem porównanie mafii 1 oryginał vs ten remake co zrobili. I pokazali ile w grze wycięli "nieprzewidywalności" w mechanikach. Wrzucili masę skryptów, gdzie w oryginale można było główne misje zrobić na pare sposobów, bo gra na to pozwala swoimi rozbudowanymi mechanikami.

Na tym rockstar pewnie się skupia najbardziej. Ciekawe czy maja ambicje zrobić drugie San Andreas (sporo aktywności pobocznych, silownia, statystki postaci, ćwiczenie sztuk walki etc).

Dużo niewiadomych jest jeszcze związanych z tą grą.

Opublikowano
9 godzin temu, Homelander napisał(a):

W jakim aspekcie 5 to był regres w porównaniu do 4?

Otwartych budynków, tak jak napisałem w 4 też szału nie było.

Opublikowano
2 godziny temu, Homelander napisał(a):

Nie chce mi się wierzyć w 60 klatek, nawet na Pro. W GTA 5 60 klatek nie ogarnęli przez 2 generacje, a w RDR2 do tej pory. Inne priorytety ma Rockstar niż 60 klatek

Pc o wydajności xox/ps5 bez problemu ciągną RDR2 w 60fps, a wiadomo że optymalizacja pod konsole jeszcze dużo daje na plus. Po prostu R* to leniwe buły

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.