Opublikowano 12 lipca12 lip W dniu 16.05.2025 o 10:55, Plackus napisał(a):Zawołają 100 $$ za pudełeczko to mapkę ładnie wszyscy w środku dostaną ;Odkopuję ale tu tak nie zaglądam. Nes mini parę lat temu kosztował 60 dolarów. To były czasy, mini konsolka za mniej niż dzisiaj gierki.
Opublikowano 12 lipca12 lip 1 godzinę temu, _Red_ napisał(a):To rozjeżdżanie ludzi na stoku i ten miś to jest peak polski xdWarszawa to na lajcie by się nadawała razem z przedmieściami na dobre GTA. Tylko kto to miałby zrobić, blubery? xd
Opublikowano 12 lipca12 lip Nie no, przyznam, jak idealnie ujęli Wrocław w 2 sekundy to prychłem na głos.
Opublikowano 19 lipca19 lip Gta6 to jedyna gra dla której kupiłbym Pro i ta nawet juz teraz gdyby to się potwierdziło na 100 procent.
Opublikowano 19 lipca19 lip Sprzedaż na lajcie im podskoczy z prosiakami. Nawet DS2 juz robi sporą różnicę a co dopiero będzie w takim gta 6.
Opublikowano 19 lipca19 lip Nawet jakby jakims cudem GTA 6 dzialalo w 60 klatkach na PS5 Pro, to wiazaloby sie to z duzymi kompromisami. Pewnie bylby dwa razy mniejszy ruch uliczny, dwa razy mniej przechodniow i bylaby niska rozdzielczosc. No i nie wyobrazam sobie by te klatki trzymaly chocby w GTA Online. Dlatego nawet nie wiem czy bym wybral te 60 klatek. Nastawiam sie na 30 i tyle. To juz moze lepiej moze w trybie quality na tym Pro grac. Edytowane 19 lipca19 lip przez Lukas_AT
Opublikowano 19 lipca19 lip Jeśli faktycznie na Pro będzie tryb 60 FPS, to na zwykłych konsolach jest to też możliwe tylko że kosztem jakości obrazu i assetów. Dopóki nie pokażą porządnego fragmentu rozgrywki to ilość npców, pojazdów, symulacja świata itd. to tylko gdybanie.
Opublikowano 19 lipca19 lip Na Pro dominuje tryb balanced 40 FPS w kontenerze 120 Hz, ten tryb w zasadzie nigdy nie zawodzi. Może Rockstar skusi się na coś takiego. Jest to też technicznie bardziej realne do osiągnięcia.
Opublikowano 19 lipca19 lip Jakoś z DS2 dali radę na klasycznym PS5 wypuścić w 60-klatkach. I mało mnie to obchodzi, że silnik Decima potrafi osiągnąć taką grafikę, tutaj też zależy od developerów, co podołali. Jak w cockstar z tym nie dadzą rady to będę uważał ich leniwców i tyle, jak nie potrafią własnego silnika ogarnąć na zwykłej ps5.
Opublikowano 19 lipca19 lip Zajebiste porównanie - wielki, żyjący świat od Rockstar z setkami przechodniów i pojazdów kontra pustkowia od Kojimy
Opublikowano sobota o 18:175 dni No zobaczymy czy tym razem się uda, czy to życie znowu ograniczy się tylko do siedzenia w samochodzie.
Opublikowano sobota o 18:265 dni Ja się obawiam tylko jednej rzeczy. Że większość budynków to będą tylko oteksturowane pudła, makiety bez żadnej interakcji w postaci możliwości wejścia do środka. Owszem, przestrzeń w grze zapełniona ale pustą makietą. Oby nieinteraktywnych budunków - pudeł było jak najmniej.
Opublikowano sobota o 19:005 dni 1 godzinę temu, KrYcHu_89 napisał(a):Na Pro dominuje tryb balanced 40 FPS w kontenerze 120 Hz, ten tryb w zasadzie nigdy nie zawodzi. Może Rockstar skusi się na coś takiego. Jest to też technicznie bardziej realne do osiągnięcia.Ten Ratchet chyba w ray traycing pamiętam banglał w 45fpsach i nie czułem, żeby ten klatkarz mocno mi przeszkadzał jak 30 ramek by dali.
Opublikowano sobota o 22:275 dni 3 godziny temu, SebaSan1981 napisał(a):Ja się obawiam tylko jednej rzeczy. Że większość budynków to będą tylko oteksturowane pudła, makiety bez żadnej interakcji w postaci możliwości wejścia do środka. Owszem, przestrzeń w grze zapełniona ale pustą makietą. Oby nieinteraktywnych budunków - pudeł było jak najmniej.Prawdopodobnie tak będzie, 5 to był regres w porównaniu do 4. Mimo, że nie było szału z tymi budynkami to mogłem wbić do jakiegoś losowego blokowiska i po schodach dostać się na dach. Jak oceny będą wysokie to biorę prosiaczka, najwyżej później się puści dalej w świat jak gierka wyjdzie na PC. Ciekawe jak będzie wyglądać na series S
Opublikowano niedziela o 02:055 dni 3 hours ago, Chewie said:Prawdopodobnie tak będzie, 5 to był regres w porównaniu do 4. Mimo, że nie było szału z tymi budynkami to mogłem wbić do jakiegoś losowego blokowiska i po schodach dostać się na dach. Jak oceny będą wysokie to biorę prosiaczka, najwyżej później się puści dalej w świat jak gierka wyjdzie na PC. Ciekawe jak będzie wyglądać na series SW jakim aspekcie 5 to był regres w porównaniu do 4?
Opublikowano niedziela o 06:065 dni Ten DetectiveSeeds to nie jest najbardziej rzetelene źródło,, więc poczekałbym na jakieś bardziej wiarygodne informacje lub oficjalne potwierdzenie
Opublikowano niedziela o 08:485 dni Tylko te budynki w 4 też były puste. Do tego niby "Nowy Jork", a tam dopiero było pusto w kwestii interakcji. W piątce było tego więcej, ale tam też większość mapy to lasy, góry i pustynia. Tutaj pewnie dostaniemy bagna/lasy i jakieś puste niziny. Póki co to wszystko tylko gdybanie, zobaczymy jak to będzie z rozdziałką i klatkami.
Opublikowano niedziela o 09:225 dni Nie chce mi się wierzyć w 60 klatek, nawet na Pro. W GTA 5 60 klatek nie ogarnęli przez 2 generacje, a w RDR2 do tej pory. Inne priorytety ma Rockstar niż 60 klatek
Opublikowano niedziela o 10:365 dni Gra ma sprawiać fun - to powinno być priorytetem. Te 45klatek to jest akceptowalna wartość w takiej grze single playerowej. Pamietam ze w watchdogs legion te 30fps czasem przeszkadzały a 60fps obcinaly wszystkie wodotryski graficzne (łącznie z rozdzielczością).Ostatnio gdzieś oglądałem porównanie mafii 1 oryginał vs ten remake co zrobili. I pokazali ile w grze wycięli "nieprzewidywalności" w mechanikach. Wrzucili masę skryptów, gdzie w oryginale można było główne misje zrobić na pare sposobów, bo gra na to pozwala swoimi rozbudowanymi mechanikami.Na tym rockstar pewnie się skupia najbardziej. Ciekawe czy maja ambicje zrobić drugie San Andreas (sporo aktywności pobocznych, silownia, statystki postaci, ćwiczenie sztuk walki etc).Dużo niewiadomych jest jeszcze związanych z tą grą.
Opublikowano niedziela o 11:275 dni 9 godzin temu, Homelander napisał(a):W jakim aspekcie 5 to był regres w porównaniu do 4?Otwartych budynków, tak jak napisałem w 4 też szału nie było.
Opublikowano niedziela o 11:395 dni 2 godziny temu, Homelander napisał(a):Nie chce mi się wierzyć w 60 klatek, nawet na Pro. W GTA 5 60 klatek nie ogarnęli przez 2 generacje, a w RDR2 do tej pory. Inne priorytety ma Rockstar niż 60 klatekPc o wydajności xox/ps5 bez problemu ciągną RDR2 w 60fps, a wiadomo że optymalizacja pod konsole jeszcze dużo daje na plus. Po prostu R* to leniwe buły
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.