Skocz do zawartości

Silent Hill 2 Remake

Featured Replies

Opublikowano

Tak rasiakowo to wygląda (pewnie wczesny build), ale jest dodge, a w Tlou remake nie było xDD. Bloober > ND w rimejki :D.

Edytowane przez KrYcHu_89

  • Odpowiedzi 4 tys.
  • Wyświetleń 256 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • BEZSPOJLEROWA OPINIA SPOCEŃCA SZERMAKA POD WIĘKSZĄ PODJARKE: Ukończyłem Wybór poziomu trudności Hard/Hard to był strzał w dziesiątke, było mocno Survivalowo, endurance szedł pełną parą pr

  • Dobra, możemy zamykać temat - jakiś insajder podzielił się wyciekiem screena, na którym widać zmiany wprowadzone przez bluberów  Kurwa, miało być tak pięknie, a wyszło jak zwykle. Wrzucam w spoiler, ż

  • 69 zł za playable teaser  Was trzeba ruchać i się nie zastanawiać.

Opublikowano

SH2 to niekończące się bieganie po korytarzach, zaszczucie i inne doznania psychologiczne. Akurat walka w tej grze była umowna i mocno toporna, wiec blubery nie mają poprzeczki pod tym względem wysoko zawieszonej.

Opublikowano

W RE3 bylo to i tu zrobili. Nie trzeba bedzie kapiszonow marnowac:CoolStoryBro: 

 

P.S

2 projekty na raz to nie zawiele jak dla nich :philosoraptor:

 

 

Opublikowano
20 minut temu, oFi napisał:

SH2 to niekończące się bieganie po korytarzach, zaszczucie i inne doznania psychologiczne. Akurat walka w tej grze była umowna i mocno toporna, wiec blubery nie mają poprzeczki pod tym względem wysoko zawieszonej.

W sumie się śmiałem na początku z tego filmiku i animacji, ale jak sobie pomyśle o czym ta gra jest, to i tak jest wystarczające do tej gry, James nie musi mieć 115 animacji, jak Ellie z TLo2, wiadomo, że Bloobery to nie ND. Inne rzeczy się będą liczyć, czyli jak zachowają klimat miasta itp. tutaj mogliby pokazać jakiś gameplay, jak się prezentuje to i tamto, może na The Game Awards coś będzie, zobaczymy. 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Tak biorą, że jak Bloober chciał zachować 'fixed camere' to im powiedzieli, że robimy TPP jak residenty :cool:

Opublikowano

Nie za bohaterem a dużo wyżej, no i nie w każdej, są pomieszczenia, gdzie jest z góry ustalone jak pokazana jest scena. No, ale nieważne. Oryginał ogrywam prawie codziennie xD i już się nie mogę doczekać hasania po mieście z tą piękną mgłą z UE5 :cool:

Opublikowano
18 minut temu, Czoperrr napisał:

W oryginale trzymając L2 kamera ustawia się za bohaterem, w każdej lokacji

Człowiek chce się napawać klimatem i w (nie)spokoju iść przez ostry cień mgły, a nie trzymać jakieś L2 :CoolStoryBro:

Opublikowano

Co jak co, ale kamera im się nie udała w SH2. Ostatnio sprawdziłem sobie gameplaye, żeby przypomnieć jak to było i tak, przypomniałem sobie tę irytującą, latającą kamerę do której wolałbym nie wracać.

Bardzo dobrze, że zmieniają.

Opublikowano

https://thegamespoof.com/gaming-news/silent-hill-2-remake-high-level-visual-experience/

 

Cytat

We did a lot of groundwork with Ito-san at the beginning of the production to make sure that we are on the same page with our artistic vision for the game. Our 2D and 3D teams are the best ones in their fields of expertise so you can expect top-grade visual experience. We ran an early external test and it delivered positive feedback. Obviously, we still have a long way to go but I’m very optimistic going forward.”

 

Opublikowano

No to szacun. Juz sie nie moge doczekac lizania scian i pielegniarek :obama: a tavzej odpedzania sie od nich.

Opublikowano

Nie mogę dłużej czekać, ja już chcę zwiedzać Woodside Apartment w UE5 :banderas: 

Opublikowano

I okazuje sie ze za surowo potraktowalismy bloober team. Polaczki sie przykladaja do projektu. Ponoc zaskakuja na kazym kroku. Otoczka miasta i caly klimat jest kure.wsko swietnie oddane. Deweloperzy pierwsza liga :kaz:

Opublikowano

A co innego Konami może powiedzieć? Że źle wybrali dewelopera?

Oczywiście blooberowi klimatu zarzucić nie można, gorzej jak trzeba zrobić coś wiecie od chodzenia.

Opublikowano

Sądząc po wywiadzie to bloober robi swoje, ale japończycy mocno się przyglądają, i nie ma możliwości by wypuścili kiepski produkt. Jak Bloober zacznie w swoje drewno za mocno, to pewnie ich naprostują albo przejmą większą część na siebie. Ten remake to fundament dla kolejnych produkcji.

Opublikowano

Info z pierwszej ręki jest takie, że Konami momentami naciskało na pewne zmiany to Bloober ich musiał przekonywać że ni chuja, że robimy tak jak było w oryginale xd

Edytowane przez Szermac

Opublikowano

Szkoda, że poszli w tandetę i zrobili pielęgniarki jak wyciągnięte z pornosa, wzorowali się na tych śmieciowych filmach i grze Homecoming. 

 

 

Opublikowano

Z tym, że pielęgniarki wyglądają tak bo wyposzczony James właśnie na to zwracał uwagę u kobiet/pielęgniarek podczas odwiedzin u chorej żony. A w Homecoming i filmie wyglądają tak bo no właśnie to co napisałeś.

 

Cytat

When I worked on designing creatures in Silent Hill 2, I really made them have their each meaning of appearance on the true reason of James's journey. Because they are something like illusions from his subconscious, not only creatures to take the score.

 

Hellooo_nurse!.png

mmmm cycunie :boomer:

Edytowane przez Szermac

Opublikowano

Czekam aż elita z forów fluid trans gender zrobi dym o seksistowskie podejście polaków. PIEKŁO PIELĘGNIAREK :obama:

A tak serio to wolałem stonowany oryginał, który się wyróżniał w tamtych czasach na tle Rezydentowej tandety.

Obawiam się tylko o walkę, po ograniu Callisto bicie kijami może być ciężkostrawnym drewnem.

Edytowane przez Pure Bladestone

Opublikowano

Niedługo się dowiemy i zobaczymy jak z tą walką

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Dajcie jakiś gameplay qurwy z k(l)onami, ile można czekać.

Edytowane przez kazuyoshi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.