Skocz do zawartości

Tekken 8


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Niestety będzie powtórka z T7 jeśli chodzi o grafikę, gra już na moment premiery wygląda słabo (tak, grałem w betę na PC) i przestarzale, zarówno nowy MK jak i SF to inna liga w kwestii oprawy. Co prawda MK zdechnie kompetytywnie po 2 miesiącach jak zwykle, a Tekken będzie straszył dewnianą oprawą na turniejach przez najbliższe lata :/. Chcieli tym kolorowym festynem przykryć niedostatki graficzne, ale nie tędy droga. Harada powinien przestać udawać gangstera w socjalach i zejść na ziemię i się ogarnąć.

 

I ten gimmickowy roster startowy. Co ten Lee ma na twarzy, jakieś google z bazaru w Krynicy? :balon:

Odnośnik do komentarza

Mortal to znowu inna liga.

Tekken 7 miał grafikę na poziomie PS3,.ale z lekko podbitymi teksturami i wyższą rozdzielczością (w ogóle modele postaci w Tekkenie 7 są przeniesione tylko z lekkim retuszem z TTT2 z PS3 - coś jak standardy w Gran Turismo 5 i 6).

Tekken 8 wygląda tym razem nierówno. Zauważyłem, że oni mają problem z designem. Modele postaci są bardzo ok, ale z otoczeniem jest różnie.

Jedne mapy są ładne i wtedy to takie PS4,5, inne wygladają jak coś bardziej z ery PS3 i wtedy Tekken na PS5 wyglada tak, jak powinien wyglądać T7.

Muszą zatrudnić nowych level designerów i ludków od oświetlenia bo tu to jakby dar losu. Raz przypadkiem im się uda dobrze dobrać kolorystykę i oświetlenie, a na innej mapie wszystko jest takie wyblakłe i plaskie.

Dodatkowo niska ilość detali na niektórych mapach.

Edytowane przez Emet
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Pomijając kwestie czysto techniczne, po prostu nowe MK i SK wyglądają jak gry zrobione od podstaw z konkretnym budżetem, a Tekken sprawia wrażenie takiego copy-paste plus dodanie kilku efektów żeby wyglądało świeżo.

Postaci tak jak Soban pisze wyglądają jak zrobione w edytorze w Soulsach, wszyscy kolesie używają chyba tego samego modelu torsu z inną texturą (w T7 prawie wszystkie postaci danej płci miały ten sam model ciała, co wyglądało mega słabo i nienaturlanie, np te nogi u Marduka xd).

 

Najgorzej wyglądają te generyczne animacje np jak chłopek leży na ziemi po KO, które są kopiowane od kilku części i po prostu już mierzi. Na plus jedynie że zróżnicowali trochę animacje bloku, ale to kropla w morzu potrzeb, by wyglądało to na miarę dzisiejszych czasów.

Odnośnik do komentarza
18 godzin temu, łom napisał:

Kali to dał wstępne 8 Gollumowi xd Więc jak gada że grafa 9/10 to trzeba odjąć minimum 2 punkty.

 

17 godzin temu, Alastor84 napisał:

Wg Kalego T7 prezentował dobrze pod względem graficznym :) Ciężko traktować go poważnie, jeśli chodzi o opnie jego ulubionych serii/gier.  


Facet ma wystarczający wiek, by pamiętać kilka generacji mordobić i to jak dawniej było. Następnie wychodzi taki wybrakowany SFV i zgarnia u niego 9/10, bo to "cudowna baza, fantastyczna platforma do rozwoju na przyszłość". Może i tak, ale nie za pełną cenę 240 zł. :down:

I później tak mamy w giereczkowie, że wychodzą płatne bety jak: Battlefront1, GTS, czy wspomniany SF i "recenzenci" wystawiają 8/10, a gracze 4/10.

W pełni rozumiem sympatię do serii Tekken. Sam z nią związany jestem zasadniczo od jej początku. Pamiętam jakie ogromne wrażenie, pod względem szaty graficznej, poszczególne odsłony potrafiły zrobić. Taki Tag przecież był jedną z najlepiej prezentujących się gier w ogóle. :notlikethis:

Piątka również wyglądała kapitalnie.

Rzecz jasną są różne gusta. Jak on chce dać 9/10 za grafikę, jego święte prawo. Ale w takim wypadku dla MK1 będzie musiał skalę do 14/10 podnieść. :lapka:

  • Plusik 4
Odnośnik do komentarza

Zgadzam się, ale wiesz, teraz ma być łatwo, przyjemnie, efektownie. To trend nie tylko z Tekkeńca, ale też przypadłość innych marek - MK dla przykładu z efekciarskimi superami trwającymi wieki i opcja łatwych fatali. :steamroller:

Rozumiem twórców. Te ułatwienia (jak kombosy w SF6 dla przykładu) nie są złe. To opcja. Jak twórca wychodzi na przeciw osobom z niepełnosprawnością, to naganne byłoby to krytykować. Więc jak ktoś chce mieć EWGF + dalszą kombinację pod jednym przyciskiem w Tekken, proszę bardzo. 

Nikt tych gier nie robi z miłości do fanów marki tylko dla hajsu. Dlatego w różnych grach łączą się uniwersa (gościnne występy i tak dalej, które przyciągają nowych graczy).

Ja chciałbym, część z was zapewne także, tego poważnego (w większości) Tekkena, jak za starych, dobrych czasów. Niemniej, tak to się mawia "było minęło".

Oby tylko Harada pamiętał o tych, na których zbudował siłę marki.

W każdym razie biorę T8 na premierę i mam nadzieję, że będę się bawił przynajmniej bardzo dobrze.




 

  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza
35 minut temu, Sylvan Wielki napisał:

Nikt tych gier nie robi z miłości do fanów marki tylko dla hajsu. Dlatego w różnych grach łączą się uniwersa (gościnne występy i tak dalej, które przyciągają nowych graczy).

Kluczowe jest przyciągnięcie jak największej liczny nowych odbiorców, zwłaszcza młodzieży z Fortnita i tym podobnych kolorowych strzelanek. Ma być widowiskowo dla potencjalnych graczy. Moim zdaniem design postaci i aren był bardzo dobry do czasów Tekkena 5. Jedyny raz życiu opadła mi szczęka do podłogi, oglądając intro Tekkena 3 ponad 20 lat temu.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...