Skocz do zawartości

ILL (Team Clout)

Featured Replies

Opublikowano

Niedawno skończyłem w 4h kampanię Modern Warfare (2019) na PC z ray tracingiem i się zastanawiam dlaczego taki sceptycyzm odnośnie wizualiów tutaj panuje. Odpalcie sobie te nowe części Kol of Djuti na szynach na PC i zobaczcie jak pięknie to wygląda i się rusza jeśli zrobimy z tego liniowego odmóżdżacza. Co wy takiego widzicie na tym filmie, czego już nie było, albo nie da się osiągnąć?

  • Odpowiedzi 42
  • Wyświetleń 2,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

Opublikowano
5 godzin temu, MarekCol napisał(a):

Niedawno skończyłem w 4h kampanię Modern Warfare (2019) na PC z ray tracingiem i się zastanawiam dlaczego taki sceptycyzm odnośnie wizualiów tutaj panuje. Odpalcie sobie te nowe części Kol of Djuti na szynach na PC i zobaczcie jak pięknie to wygląda i się rusza jeśli zrobimy z tego liniowego odmóżdżacza. Co wy takiego widzicie na tym filmie, czego już nie było, albo nie da się osiągnąć?

To tylko znowu majaki Rtooja który ostatnie lata chyba siedział pod kamieniem i grał na bazowym PS4 a teraz jak coś nie wygląda jak gówno rozmazane to jest dla niego przełomem.

5letni Cyberpunk z RT wygląda lepiej niż to a jest open worldem a nie zamkniętym korytarzykiem więc nie mam pojęcia skąd pomysł, że to jakiś oszukany trailer. Co najwyżej motion blura więcej dali niż potrzeba.

Po kluczu stwierdzam, że jest legitny lapka

image.png

Opublikowano

Piekle sie na ten tytuł, może az za bardzo. Świetna animacja. Nawet sciąganie kłódki z bramki wygląda fenomenalnie, gdzie takich ficzerów brakuje choćby w serii RE, czy SH a gdzie dalej. Strzelanko tez zacnie wygląda yes

Opublikowano

Ta żarty, scamy, sraty taty ;) Downgorad w fidelity pewnie jakiś wjedzie, ale imo zagramy w to.

Opublikowano

Tak jak chłopaki piszą powyżej, CP2077 z PT wygląda na luzie lepiej od tego jeżeli chodzi o samą grafikę. Na spokojnie na PC na mocnej karcie może to tak wyglądać. Kwestia czy sam gameplay i animacje będą tak ostatecznie wyglądały, czy to tylko reżyseria.

Opublikowano

Ten efekt niedowierzania powoduje ta kamera, pamiętam jakoś w zeszłym roku ogrywałem na steam bodycam i filtry plus ta dziwnie chodząca kamera naprawdę powodowały niesamowity efekt. Dlatego spokojnie wierzę że dowiozą to co jest na materiałach, co by nie mówić ruskie potrafią w wizualia, Escape from tarkov na premierę też powodował niesamowity efekt wow graficzny. Ruskie giereczki mają swój specyficzny klimat, wczoraj grałem w demo Pionier i też wyglądało super ale specyficznie tak samo jak Escape From Tarkov czy też Atomic Heart. Mimo wszystko czekam bo to jedna z lepszych giereczek targów.

Opublikowano
6 minut temu, SpacierShark123 napisał(a):

Ten efekt niedowierzania powoduje ta kamera, pamiętam jakoś w zeszłym roku ogrywałem na steam bodycam i filtry plus ta dziwnie chodząca kamera naprawdę powodowały niesamowity efekt.

Dokładnie, coś jak to z moda do CP.

Opublikowano
9 godzin temu, Rtooj napisał(a):

Nadal to wygląda na żart. Albo na jakieś nieprawdopodobnej stacji roboczej. Rozumiem że możemy być zaskakiwani jeszcze parę lat grami, czekam na Naughty Dog, Santa Monica, ale to wydaje się zbyt zaawansowane. Podejrzewam że w demo zagrać żadne nie można. I pewnie żaden dziennikarz nie zagrał.

Hmm, wygląda tylko trochę lepiej od

Opublikowano

Niedowierzanie spowodowane jest nołnejmowym studiem co bierze się za taki projekt. Jedynie Ci devi z atomic hearts mogą tam w znacznym stopniu im pomóc dowieźć to w takim stanie jak widać.

Opublikowano

Nie chodzi że sama grafika jest ściemą tylko te animacje udające gameplay, wszystko porusza się zbyt idealnie jak w pamiętnym trailerze Killzone 2 a jeśli faktycznie animacje będą tak dobrze współgrały z otoczeniem i nie będą oskryptowane to dopiero zobaczymy jak ktoś faktycznie będzie miała pada/k+m pod ręką.

Opublikowano

Pierwszy trailer do killzona 2 to był większy bulshot od tego z woczdogsami leo

Opublikowano
1 godzinę temu, oFi napisał(a):

Niedowierzanie spowodowane jest nołnejmowym studiem co bierze się za taki projekt. Jedynie Ci devi z atomic hearts mogą tam w znacznym stopniu im pomóc dowieźć to w takim stanie jak widać.

Te noname'owe studia od paru lat dostarczają lepsze i ładniejsze gry niż wielkie korporacje.

Opublikowano

Fajnie się czyta wywiady, w których dosłownie pada pytanie "czy wasza gra jest scamem?" lol.

No więc według nich nie jest scamem, natomiast wygląda na to, że idzie powoli. Pierwotnie faktycznie robiły to 4 osoby (jak Expedition 33!), grę rozwijano w oparciu o wpłaty z Patreona, ale teraz, współpracują od 2023 z Mundfish (które wydało faktyczną, choć kontrowersyjnie rosyjską, grę!), jest to prawdziwe studio na 50 osób.

Koleś przyznaje, że najpierw zrobili trailer, a potem zaczęli myśleć, jak ten trailer zrealizować. "Myśleliśmy o tym, czym jest ta gra, jak duża ma być, i jak to osiągniemy. Teraz to rozumiemy i produkcja trwa pełną parą".

Entuzjazm, z którym Wierehin opowiada o rozczłonkowywaniu, deptaniu, o, cytuję, "pojebanych rzeczach, które robią potwory z ofiarami", wzbudza pewne wątpliwości o jego zdrowie psychiczne, jak dla mnie.

Wśród głównych inspiracji growych pada Half-Life 2 (chcą przywrócić uczucie zabawy sprzed lat, gdy fizyka sprawiała, że różne rzeczy się działy w trakcie gry i chciało się zobaczyć, jaki będzie efekt zrobienia tego czy tamtego. Oraz cała konstrukcja HL2 ma być inspiracją, z tym, że po prostu idziesz do przodu) oraz PT (gra będzie miała momenty, gdy potwór nie da się zabić i będziemy po prostu bezradną ofiarą).

Gra brzmi dość legitnie, acz nie brzmi też, jakby premiera miała nastąpić w najbliższym czasie.

Opublikowano
3 godziny temu, łom napisał(a):

Nie chodzi że sama grafika jest ściemą tylko te animacje udające gameplay, wszystko porusza się zbyt idealnie jak w pamiętnym trailerze Killzone 2 a jeśli faktycznie animacje będą tak dobrze współgrały z otoczeniem i nie będą oskryptowane to dopiero zobaczymy jak ktoś faktycznie będzie miała pada/k+m pod ręką.

Chyba o to mi chodziło, porównanie z killzone idealne, dodam jeszcze motorstorm, do dzisiaj nic tak plastycznie nie wygląda jak słynny trailer.

Opublikowano
13 hours ago, MarekCol said:

Niedawno skończyłem w 4h kampanię Modern Warfare (2019) na PC z ray tracingiem i się zastanawiam dlaczego taki sceptycyzm odnośnie wizualiów tutaj panuje. Odpalcie sobie te nowe części Kol of Djuti na szynach na PC i zobaczcie jak pięknie to wygląda i się rusza jeśli zrobimy z tego liniowego odmóżdżacza. Co wy takiego widzicie na tym filmie, czego już nie było, albo nie da się osiągnąć?

Nawet na XSX wygląda to momentami spektakularnie. Gram właśnie w MW2 i ta pierwsza misja gdzie chodzimy z włączonym noktowizorem momentami wygląda jak życie. Tzn nie moje życie bo nie jestem w służbach specjalnych, ale wiadomo o co chodzi.

Opublikowano

Wcześniej na Bodycam mówili, że gra to fake właśnie ze względu na tą "pływającą" kamere imitującą ruch głowy niby. Wygląda to fajnie jak się ogląda ale gra się tak sobie. Też mała gra z małym budżetem.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.