Opublikowano 29 października 20213 l W dniu 21.08.2021 o 10:24, Bzduras napisał: No ja na przykład nie grałem nigdy w Skyrima, jakoś nie miałem okazji ani chęci. Może w końcu spróbuję jak wpadnie ta łatka. Wypada znać legendę. Choć po dekadzie może być różnie z jakością. Ale to też zależy od oczekiwań. Opcje są dwie: albo odłożysz po kilku godzinach albo przepadniesz w niej na wiele tygodni. Koniecznie podziel się opinią. Edytowane 29 października 20213 l przez Sylvan Wielki
Opublikowano 6 listopada 20213 l The Elder Scrolls V: Skyrim - Anniversary Edition będzie sprzedawany na piątej PlayStation i Series X za .... 244zł. Natomiast jeżeli ktoś posiada Special Edition, to może swoja wersję ulepszyć za skromne dziewięćdziesiąt zł .... Brak słów.
Opublikowano 6 listopada 20213 l W GP jest The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition czyli 2 godziny temu, Sylvan Wielki napisał: Natomiast jeżeli ktoś posiada Special Edition, to może swoja wersję ulepszyć za skromne dziewięćdziesiąt zł ....
Opublikowano 6 listopada 20213 l 5 godzin temu, messer88 napisał: A co dostajemy wtedy za te 90pln w tym apgrejdzie? Jakiś pakiet modów z pc i pewnie lepsza jakość graficzki.
Opublikowano 11 listopada 20213 l Dokładnie to samo, chyba że ktoś gra na aktualnej generacji konsol, to oficjalnie ma otrzymać kombo 4k i 60 k/s (w Special Edition taki klatkaż był dostępny na Seiers X i nowej PS tylko we wstecznej, lub przy wykorzystaniu moda Uncap FPS, który uwalniał klatki z wartości 30 na w miarę stabilne 60). Ale to tak ma być w założeniu, a czy faktycznie tego dotrzymali, okaże się. W każdym razie, to już dziś.
Opublikowano 11 listopada 20213 l ... Czy ja stronę wcześniej nie napisałem "skok na kasę", a potem mnie lekko pojechano za to określenie?
Opublikowano 22 listopada 20213 l Nie ukrywam że Skyrim był (i nadal jest!) jedną z moich ulubionych gier, mimo sztywnego gameplayu i licznych głupotek, explitów i bugów. Grę oczywiście przeszedłem wzdłuż i wszerz kilka razy ale nadal lubię do niej wracać. Ukazało się teraz to Anniversary Edition więc z samego sentymentu i ciekawości wydałem drobne 16£ aby pobawić się nowym contentem. Wszak nowe rezydencje, delvy, dungeony, questy, bestiariusz zachęcały aby się z nimi zapoznać... No i pobawiłem się! Na dzień dobry dopadł mnie pospolity obecnie bug zwany "0kb bug". Dwie godziny grania, urzadzania się w nowym domku i zrobiony nowy (na szczęście bo przezornie nie nadpisywałem starych) sejw nie działał po ponownym załadowaniu (file corrupted). Działały jedynie stare sejwy sprzed update anniversary. https://www.gamesradar.com/skyrim-anniversary-edition-bug-fixes-should-arrive-early-next-week/ Okazuje się że to powszechny bug, zatem Bethesda kolejny raz zjebała i pokazała jak bardzo nie umie w poprawne działanie gier na dzień dobry! Na szczęście obiecują fixa w przyszłym tygodniu więc Tamriel z nową zawartością poczeka sobie na lepsze czasy. Edytowane 22 listopada 20213 l przez SebaSan1981
Opublikowano 25 listopada 20213 l Dobra, gra jest naprawiona. Ale okazuje się że samo ściągnięcie patcha 1.21 nie wystarczyło bo "0 kb bug" nadal wyskakiwał. Rozwiazaniem sytuacji okazało się usunięcie gry wraz z modami i sejwami (lub skopiowanie sejwów na zapas), reinstalacja gry wraz z ponownym ściągnięciem patcha 1.21 a na końcu skopiowanie sejwów sprzed update Anniversary Edition na dysk konsoli. Gra działa teraz bardzo dobrze, content w postaci systemu petów, zabawy w farmera/pszczelarza oraz wędkarza jest całkiem ciekawy. Sama gra zyskała znacznie na płynności, wszystkie menusy, opcje zmieniają się bez przycinania się, co miało miejsce poprzednio.
Opublikowano 9 grudnia 20213 l Ktoś ogrywał na Series X z modami i jakich używacie? Grzebię obecnie, sprawdzam i testuje. Pięknie to nawet wygląda po modach jak na grę sprzed tylu lat.
Opublikowano 2 lipca 20222 l Kurła już 50h za mną, a moze 3 main questy zrobione Dzisiaj bylo koksowanko smithing + alchemy + enchanting, wlecialem do solstheim po stalhrim i jutro bedzie wykuwanko najlpszego gearu z dwoma enchantami. Kusi mnie teraz przerzucic sie na magie i miecz zamiast luku, szyletu i skradania. Szkoda, ze jakiegos sensownego respeca nie ma. Apropos solstheim, czyli nowego obszaru z dlc to bardzo fajnie, ze wrzucili ost z morrowind Przydalby się porządny remake tej gierki, ale raczej nigdy nie odnowią tak dużej gry. Todd ty piękny skurwolu, dziękuję. Po latach gierka smakuje tak samo dobrze.
Opublikowano 4 lipca 20222 l W dniu 2.07.2022 o 23:33, 20inchDT napisał: Przydalby się porządny remake tej gierki, ale raczej nigdy nie odnowią tak dużej gry. Todd ty piękny skurwolu, dziękuję. Po latach gierka smakuje tak samo dobrze. Remake już jest, i to darmowy. W tym wydaniu czołówka najpiękniejszych gier na rynku. Edytowane 4 lipca 20222 l przez tjery
Opublikowano 4 lipca 20222 l W Morrowinda lepiej zagrać na PC obecnie niż na Xboxie, chociaż to pewnie wydaje się oczywiste. Jak ktoś gra w gołego Morrowinda bez żadnych modów graficznych to niech się przygotuje na to, że niektóre miejsca będą brzydko wyglądały. Dla przykładu Solstheim wygląda obecnie bardzo źle, natomiast na głównej wyspie jest trochę lepiej. Oczywiście można zainstalować mody graficzne i wtedy będzie w lepszej jakości wizualnej, ale jak ktoś lubi dobrą oprawę graficzną to gra go odrzuci. Mi to akurat nie przeszkadzało. Skyrim'a grałem w wersji z Special Edition, z 3 DLC i ulepszoną względem oryginału grafiką i było ok (w porównaniu do Morrowinda to już w ogóle był szał ) ale gra wyglądała poprawnie co najwyżej. Nigdy nie modowałem graficznie Skyrima na PC. Bethesda to najlepiej zrobi jak już nic nie będzie remasterować, odnawiać, ulepszać i poprawiać tylko niech wreszcie wyda 6 część, bo to ile już można na to czekać - w tym roku mija 11 lat od wydania 5 części.
Opublikowano 13 sierpnia 20222 l Pograł ktoś trochę dłużej w tą nową edycję i powie jak jest z bugami i crashami gry? Po krótkiej przygodzie z Falloutem 4 i crashowaniem się co chwile gry, nie powiem, trochę się zniechęciłem do tej Bethesdy i ich jakości gier...
Opublikowano 9 stycznia 20232 l @SebaSan1981, po odpaleniu wersji PS4 na PS5 i zobaczeniu, że jest piękne 4K i 60fps, zarzuciłem video porównawcze, które miało mi pokazać różnice z wersją obecną i... nie ma takowych Różnice są tylko w położeniu kępek trawy, krzaków, kamieni, ale to robota silnika i randomowego rozmieszczenia tych assetów. Wersję PS5 odpalę więc tylko, jeśli kiedykolwiek najdzie mnie ochota na trzecią platynkę w SKYRIM.
Opublikowano 9 stycznia 20232 l Dokładnie jak piszesz, nie ma różnic. Sam testowałem wersję PS4 na PS5 i prezentuje się identycznie. No ale przejście od nowa skusiło więc ogarnąłem szybko swojego elfa ciamajdę do 24lvlu w niezbędne skille skradania, light armor i łuk. Wogóle levelowanie umiejętności w tej grze jest zabawne. Np sneaking najłatwiej trenuje się chodząc na kucaka za strażnikiem patrolującego w kółko jedną z chatek na zewnątrz Whiterun. Restoration, Light Armor i Block to zrobienie aggro na pobliskiego mamuta, zwabienie go w okolice mostu i pozwalanie się uderzać kryjąc się pod mostem na czas leczenia. Ogólnie jak już się ma czar leczenia innych to da się wszystkie uniejętności bojowe wytrenować w miarę szybko bijąc przeciwnika i go lecząc.. takie tam oczywistości! Ale ogromnie podoba mi się to że podczas jednej czynności można trenować kilka aspektów. Da się także skutecznie połączyć trening Retoryki z Alchemią i Enchantingiem, kombinowanie w tej kwestii daje sporo radochy.
Opublikowano 9 stycznia 20232 l Mimo tych głupotek, umowności i możliwych z tego tytułu exploitów (sam wbiłem max level w skradaniu, nakładając gumke na pada i kierując postać w stronę ściany, nieopodal bandytów w jaskini) nadal uważam, że system rozwoju skillów w SKYRIM jest najbardziej naturalnym w historii gier. Żadnego expa za zadania, tylko za faktycznie wykonywane czynności.
Opublikowano 9 stycznia 20232 l Ale system walki jest do dupy bo nie można smoka gołymi łapami zabić, a można rozwijać bare hands :myslenieyano:
Opublikowano 9 stycznia 20232 l Piękne czasy jak w Morrowind człowiek zamiast biegac skakał bo akrobatyka na maxa pozwalała robić skoki na 5m w góre
Opublikowano 9 stycznia 20232 l Tutaj w Skyrim skacząc można znakomicie i skutecznie wspinać się po górach dostając się "na skróty" w liczne na pozór niedostępne miejsca. Mam gdzieś nagranie jeszcze z czasów PS3 jak w jednej jaskini przedostałem się do jakiejś windy nie z tej strony, którą przewidziała gra (przedostałem się do miejsca wyjścia w na pozór niedostępnym uskoku) i interakcja z windą się skaszaniła
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.