Skocz do zawartości

Wiedźmin 3: Dziki Gon


Rekomendowane odpowiedzi

8 minut temu, Michał102 napisał:

W trybie 60 klatek dostaniemy jakieś profity względem tego co już jest, czy wszystkie bajery tylko w niegrywalnych 30 klatkach? 

 

RTGI tylko w 30, reszta ciężko powiedzieć, na pewno lepsza roślinność powinna być uwzględniona w trybie 60.

 

@Bigby co do tych ustawień Ultra+ mam nadzieję, że to będzie coś więcej niż znane z modów ustawienia ekstremalne, które można sobie samemu zmienić w .ini, jak większy draw distance czy wyższa rozdziałka cieni.

Odnośnik do komentarza

Spodziewałem się czegoś bardziej next-geno'owego, a otrzymujemy pakiet zmian, które przesuwają paramatery graficzne z LOW na Ultra, jesli chodzi o konsole. I to zajęło im dwa lata!? Super, fajny ten patch, ale cholera jasna, zajeło im to taką kupe czasu? Ja jestem rozczarowany, oczekiwałem większych zmian. :(

 

Ps. Ciekaw jestem analizy Digital Foundry- Witcher 3 vanilla PC max settings vs Witcher 3 next gen patch PC.

Odnośnik do komentarza

Przed pokazaniem upgrade'u: Pewnie będzie tylko podbita rozdziałka, 60 FPS i heja.

 

Po streamie prezentującym nowości i zmiany: Ee, no trochę słabo bym powiedział. 

 

:balon:

 

 

  • New quality/ performance modes on PS5/SX/SS (60fps/ 30fps ray-traced)
  • Ray tracing (Global Illumination and Ambient Occlusion)
  • AMD FSR 2.1 (PC + consoles)
  • DLSS 3.0 (PC)
  • Ultra+ settings (PC; not shown yet)
  • HD textures mod integration
  • Other mods integration
  • New 3rd person camera mode
  • New mini map mode
  • New map filters
  • New UI features
  • New quick cast signs feature
  • New animations
  • PHOTO MODE
  • New Netflix inspired armor/weapons/character appearances
  • New Netflix inspired quest
  • New weather effects
  • Quest fixes
  • Bug fixes
  • Cross saves/cross-progression
  • Chinese (simplified) voice over and some new dialogue lines for other languages
  • Tweaks to gameplay

 

Niektórzy za taki patch już by wołali 60 jurków. :nosacz3:

 

Dla konsolowców siedzących na wersjach z PS4/XONE, które oferują co najwyżej niskie/średnie detale z PC ten update zrobi gigantyczną różnicę.

Edytowane przez Bigby
Odnośnik do komentarza
29 minutes ago, Figaro said:

 

ty wiesz, że to za darmo jest, co nie?

 

Mam  centraalnie w d%^pie czy to jest za darmo, czy nie. Tak zwany next-gen update na konsole nowej generacji, to smiech na sali. Dwa lata zajmowali się tym projektem i jedyne co zrobili, to jak wspomniałem powyej, to przesuneli te suwaki graficzne z LOW na High. Z tym patchu"u nie ma zabsolutnie nic z gen'owości. Absolutne zero! Ten next-genowy update, to nic innego, jak promocja nowego sezonu Wieska na Netfilx'a. To nie nie ukłon w strone fanów "franczyzy", lecz biznesowy zabieg. Mam nadzieje, ze takie ogórki jak Ty, to zrozumią. 

  • beka z typa 9
  • Minusik 5
Odnośnik do komentarza
7 minut temu, Bzduras napisał:

 

Gerwant, widzimy się w grudniu, dawno Cię nie odwiedzałem.

No to mnie utwierdza, że ja gram w nextgenową wersję już od dawna na PC:) Ale myślę, że nawet na kompie jakaś różnica będzie, chapeau bas dla CDR, że nie liczą za to kasy. Czy coś wiadomo na temat nowych questów związanych z serialem na Netflixie?

Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, izon napisał:

No to mnie utwierdza, że ja gram w nextgenową wersję już od dawna na PC:)

Jak doinstalujesz sobie mody to być może, ale no właśnie - mody trzeba samemu dociągnąć, dokonfigurować i liczyć na to, że komuś będzie się chciało zrobić akurat taki, na jaki mamy ochotę. Dla mnie upgrade względem wersji konsolowych jest całkiem spory i niejeden wydawca pokusiłby się o wyciągnięcie łapy po mniejszą albo większą kwotę za taki lifting.

5 minut temu, izon napisał:

Czy coś wiadomo na temat nowych questów związanych z serialem na Netflixie?

Na razie wiadomo tylko o kutasozbrojach dla Nilfgaardu.

Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, Bzduras napisał:

Jak doinstalujesz sobie mody to być może, ale no właśnie - mody trzeba samemu dociągnąć, dokonfigurować i liczyć na to, że komuś będzie się chciało zrobić akurat taki, na jaki mamy ochotę. Dla mnie upgrade względem wersji konsolowych jest całkiem spory i niejeden wydawca pokusiłby się o wyciągnięcie łapy po mniejszą albo większą kwotę za taki lifting.

Na razie wiadomo tylko o kutasozbrojach dla Nilfgaardu.

Nie no na PC i bez modów masz niebo a ziemię do wersji konsolowej. Tekstury, ostrość obrazu, odblokowany klatkarz itd...

Odnośnik do komentarza

Jeszcze jedno podsumowanie:

 

 

Cytat

Alright, I watched the stream and wrote up a complete summary.

Engine, Technology, and Asset Enhancements
- Ray Tracing, including Ray Traced Global Illumination and Ray Traced Ambient Occlusions
- FSR 2 and DLSS 3
- Dynamic resolution scaling
- Screen space reflections still used for water, improved and expanded to other materials
- Higher quality textures (courtesy of HD Reworked modification)
- Higher foliage density and rendering distance
- Higher level of detail scaling
- Higher quality environmental meshes (eg: cobblestone in Novigrad now 3D, not a normal map)
- Improved asset streaming
- Further draw distance (eg: rendering of smoke from distant villages)
- New weather conditions
- Reduced stutter in cutscenes
- Bug fixes
- Ultra+ setting tools for PC (not presets, but a set features to tinker with to extend rendering distance, background character detail, assets, LOD, etc further)

Console Specifics
- 30fps Ray Tracing Quality mode, 60fps Performance mode
- Ray Traced Global Illumination and Ambient Occlusions used in Quality mode
- FSR 2 and dynamic resolution scaling used to maintain target framreates
- PlayStation 5 haptics and adaptive triggers used for sword impacts, spell casting, etc

Gameplay and Features
- Photo mode
- New optional camera, closer and to the side (can be toggled and set for different states, eg exploring, combat, riding, etc)
- Quick casting of signs by holding shoulder button and pressing assigned buttons, to prevent having to go through radial menu
- Map filters to remove clutter, such as points of interest and Skellige caches, for cleaner presentation
- New control options, such as enabling Geralt's spring via control stick tilt, not a button
- Hybrid/dynamic hud and minimap options, such as hiding quest markers in general gameplay, viewed when tapping focus mode
- Subtitle scaling
- Quest fixes
- Cutscene pausing
- Chinese (simplified) dubbing, fully voiced
- Improvements to other languages
- New short quest with returning actors (eg: Geralt) for Netflix content, to unlock Geralt's armour and swords from Season 1 and Season 2
- New optional outfits for Dandelion and Nilfgaard armour, togglable via menu
- Cross saves between platforms (eg: take old save from PC, buy game on PS5, import and continue save from there)
- Additional 'surprises', quality of life features, mod integration, etc

 

Nie wiem czy ktokolwiek kiedykolwiek zrobił więcej w ramach patcha.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

to az nie w stylu cdp ze nie wydaja tego pacza w okolicach premiery kolejnego sezonu tego netflixowego scierwa :D

 

zapowiada sie wystarczajaco dobrze, pewnie ogram kolejny raz. szkoda ze nie ma obslugi modow na konsolach i mogli zintegrowac jakies powazniejsze gameplay overhaule typu ghost mode czy enhanced edition. ten brak zuzywania staminy podczas atakow bedzie bolal, bo juz sie do niego na zmodowanym pctowym wiedzminie przyzwyczailem, ale i tak pewnie skoncze po raz 10 na tym patchu :D

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...