Skocz do zawartości

GTA V - co wam się nie podoba?


Rekomendowane odpowiedzi

Nie podobalo mi sie to, ze nie bylo kamery z wnetrza taksowki podczas jazdy jako pasazer i trzeba bylo przechylac wciaz kamere ktora chciala sie centrowac na tyle auta. Odkrylem wczoraj, ze ten problem znika przy tej jakby fpp kamerce, dzieki niej mozna sobie wziasc w kadr np. Boczny widok i dac sie wiezc taksowkarzowi do celu jednoczesnie delektujac sie widoczkami w los santos. Wzruszylem sie tym odkryciem.

Odnośnik do komentarza

To blokowanie kół, jak się mocno uderzy bokiem owszem fajne. 

 

Ale najgłupszym, najdurniejszym motywem jest możliwość postawienia samochodu na koła jak sie upadło na dach. Nie mogłem uwierzyć jak gra mi to podpowiedziała. Ja wiem, to nie prawdziwy świat, ale kurde - to są jaja.

Edytowane przez Siara_iwj
Odnośnik do komentarza

Zastanawia mnie, dlaczego an wsi jest tak mało modeli aut na drodze.

 

-jeep stary

-jeep nowy

-stare kombi

-furgonetka

 

i tak w koło macieju, raz na jakiś czas quad i buggy jeszcze. Nie mogli jeszcze z jakichś 4-5 rumpli dodać z Los Santos?

Odnośnik do komentarza

To blokowanie kół, jak się mocno uderzy bokiem owszem fajne. 

 

Ale najgłupszym, najdurniejszym motywem jest możliwość postawienia samochodu na koła jak sie upadło na dach. Nie mogłem uwierzyć jak gra mi to podpowiedziała. Ja wiem, to nie prawdziwy świat, ale kurde - to są jaja.

 

Też mnie to zaskoczyło. No, ale skoro po dachowaniu w Gran Turismo auto też staje na koła... ;)

 

Sterowanie autem w locie jest dziwne, ale nie denerwuje mnie zbytnio - ot, dziwactwo, do którego można się przyzwyczaić. Choć szczerze mówiąc wolałbym, żeby tego w grze nie było.

Odnośnik do komentarza

Wszystko for fun - cholera, można postawić samochód na koła, by w trakcie misji czy podczas pościgu nie szukać na siłę nowego pojazdu, tylko dalej móc się bawić, a Wy z tego robicie bóg wie co. Ale super skoki w Saints Row 4 czy możliwość wskrzeszania się co 5 sekund jest pewno za(pipi)ista. Nie dogodzisz. To tylko gra.

Odnośnik do komentarza
Gość _Milan_

To blokowanie kół, jak się mocno uderzy bokiem owszem fajne. 

 

Ale najgłupszym, najdurniejszym motywem jest możliwość postawienia samochodu na koła jak sie upadło na dach. Nie mogłem uwierzyć jak gra mi to podpowiedziała. Ja wiem, to nie prawdziwy świat, ale kurde - to są jaja.

o ja pie,rdole

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

ja też kiedy usłyszałem o możliwości stawiania samochodu na koła poprzez kręcenie nimi pomyślałem że brzmi głupio, ale potem jeżdząc po dziczy wywaliłem sie na dach i dziekowałem rocstarowi że wprowadził tą może i głupkowatą i nierealną, ale jakże przydatną funkcję

 

a jak kgoś ma wielki problem to niech tego nie używa tylko odrazu wysiada gdy sie wywali na dach

Odnośnik do komentarza

Śmieszne jest to, że wracanie na koła przez skręcanie w lewo i prawo było już od GTA III, ale jak R* oficjalnie o tym przypomniało teraz i lekko wspomogło ten proces to wielkie oburzenie. Jak się nie podoba to nie korzystaj, ja tam jestem wdzięczny, że jak się na plecki w fajnej furze przewrócę to mogę ją jeszcze jakoś odzyskać.

Odnośnik do komentarza

Zabójstwo jednym cepem z zaskoczenia.. w IV najpierw się typa nokautowało, a ten dalej oddychał i po chwili wstał i szedł obolały, tutaj od razu śmierć. Trochę mi to psuje otoczkę, bo zwykłe uliczne bójki zawsze się kończą śmiercią, a w IV miałem takie poczucie, że pobity gość gdzieś tam sobie niby żyje. :D To już raczej kwestie indywidualne, np. w Deus Ex nie zabijałem ludzików przez całą grę z podobnych powodów.

Odnośnik do komentarza

Śmieszne jest to, że wracanie na koła przez skręcanie w lewo i prawo było już od GTA III, ale jak R* oficjalnie o tym przypomniało teraz i lekko wspomogło ten proces to wielkie oburzenie. Jak się nie podoba to nie korzystaj, ja tam jestem wdzięczny, że jak się na plecki w fajnej furze przewrócę to mogę ją jeszcze jakoś odzyskać.

Fakt. Po co wydać kasę na auto które można stracić w pierwszym zderzeniu. Teraz auta są bardziej wytrzymałe i jest sens je "picować" chyba większy niż w IV.

Odnośnik do komentarza

Z abstrakcyjnych problemów to nie podoba mi się ten czarno biały filtr wskazujący na sekundę w momencie gdy kogoś ustrzelimy. Gdyby to się pojawiała tylko w czasie headshotów, to jeszcze miałoby jakiś sens, a tak to myślę, że jak postać przestaje się ruszać, to jest jednak dostateczny wskaźnik tego, że nie żyje.

Odnośnik do komentarza

Z abstrakcyjnych problemów to nie podoba mi się ten czarno biały filtr wskazujący na sekundę w momencie gdy kogoś ustrzelimy. Gdyby to się pojawiała tylko w czasie headshotów, to jeszcze miałoby jakiś sens, a tak to myślę, że jak postać przestaje się ruszać, to jest jednak dostateczny wskaźnik tego, że nie żyje.

 

Doskonale wiem czemu to wprowadzili, w czwórce jak ostatnio grałem to nie raz byłem zaskoczony jak typek po serii sobie wstawał dalej, tutaj ten krótki błysk przynajmniej daje pewność że nie wstanie.

Edytowane przez MaZZeo
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

mi się nie podoba jak po wyjściu z samochodu muzyka przestaje grac na jakąś odległość powinna być słyszalna przynajmniej w kabrioletach w 4 tak było

 

nie jest to prawda. Nie wiem od czego to zależy, ale czasem słychać muzykę za auta. 

 

 

edit. ku'rwa dzieki za minusa kretynie, jak mówie, że słychać to słychać ku'rwa.

Edytowane przez _Be_
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...