Skocz do zawartości

Konsolowa Tęcza


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

30 minut temu, XM. napisał:

A tak w ogóle jestem ciekaw waszego zdania - jak wyobrażacie sobie walkę w nowym SH? Jak oddać dobry system z nieporecznoscia głównego bohatera?

 

Dopracować system walki z Homecoming. Oczywiście samym ciosom nadać pewnej nieporadności + niszczący się sprzęt (aby walka była raczej opcją niż sposobem na przejście gry).

20 minut temu, Ma_niek napisał:

Bluber zrobi silent hilla bez walki. Będzie trzymanie przez prawie całą grę gałki do przodu jak w medium i naciśnięcie przycisku jak będzie cię ktoś atakowal.

 

Wyszedłby z tego bardzo ciepło przyjęcy Shattered Memories. ;) 

Odnośnik do komentarza
Cytat

Rok temu studio zapowiedziało nową strategię, zgodnie z którą chce tworzyć gry z segmentu AAA. Krakusi zamierzają postawić na perspektywę TPP i dodać do nowych produkcji mechanizmy. (Warto zresztą zwrócić uwagę, że wczoraj ruszyli oni z rekrutacją; szukają m.in. combat designera i combat programmera).

 

reszta tutaj

https://polskigamedev.pl/bloober-team-i-konami-nawiazaly-partnerstwo-strategiczne-zastanowmy-sie-co-to-znaczy/

Odnośnik do komentarza
16 minut temu, Ma_niek napisał:

Jaka kasę te gamonie z konami muszą trzepać z tego pachinko i innych pierdol że może sobie porzucić takie marki na których się ludzie wychowali.

 

Nom, obchodzi ich z pewnością te potężne 8.8 mln które jest szacowaną sprzedażą wszystkich gier z serii. xdd

Odnośnik do komentarza

Team Silent byli niesamowici - stworzyli serię, której bycie fanem jest horrorem samym w sobie.

 

Nie no, jeśli Bloober robi remake jedynki, to raczej nie będzie turbo tragedii. A może jakieś remastery 2 i 3 (i 4) tylko tym razem nie chujowe? Chociaż do tego ostatniego raczej wystarczył by QLOC czy coś, a nie jeden z n a j p o t ę ż n i e j s z y c h developerów z Polski.

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, eskopado napisał:

A może jakieś remastery 2 i 3 (i 4) tylko tym razem nie chujowe? Chociaż do tego ostatniego raczej wystarczył by QLOC czy coś, a nie jeden z n a j p o t ę ż n i e j s z y c h developerów z Polski.

Z tego co pamiętam to całe HD Collection było padaką bo Konami posiało ostateczny kod źródłowy/build i ludzie którzy tworzyli remastera bazowali na jakiejś starszej zabugowanej wersji i próbowali ją jakoś załatać. Może być słabo z remasterem. Z drugiej strony community całkiem nieźle załatało/zmodowało SH2 na PC.

Odnośnik do komentarza

Oj tak, +1 jak nic. Pierwotna trylogia najlepiej czuje się na PC:

- jedynka na najlepszym emulatorze PSX jaki istniał, Duckstation, z korektą geometrii i opcjonalnymi 60fps? Paanie

- dwójka w wersji Enhanced Edition? Nie umiałbym inaczej grać w SH2, nawet oryginal z PS2 przy niej blednie

- trójkę wystarczy naprawić... plikiem ini, i pyk - wersja HD jak ta lala

 

Ogrywam sobie te gierki tak raz na rok i powiem Wam to samo, co zawsze - SH HD Collection to najgorzej wydane 30zł w moim życiu. Ogrywanko tej zacnej serii powinno być w 2021 prawnie dozwolone tylko na kąkuterach klasy PeCe.

  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...