Skocz do zawartości

Resident Evil 2 Remake


Hubert249

Rekomendowane odpowiedzi

5 minut temu, Mani napisał:

ps. jakieś rady na przejście gry bez używania skrzyni? Bo chce niedługo zrobić podejście.

Ja to wbiłem bez problemu na najłatwiejszym poziomi trudności (razem z trofką żeby nie korzystać z przedmiotów leczących, zrobić max 14k kroków podczas przejścia i jeszcze kilkoma pomniejszymi pucharkami)

Edytowane przez Ryo-San
Odnośnik do komentarza
  • 2 miesiące później...

GRam na najwyższym i ammo zawsze mi brakuje, a staram się omijać zombiaki, które dam rade. Z Lickerem w ogóle nie wdawałem w dyskusje jeno spie.przyłem. Mam teraz do rozwalenia

 

Birkina po raz pierwszy

z 50szt ammo w pukawce i 6 w shotgunie. Dwa razy próbowałem i nie daje rady, rozumiem, że nie ma żadnego magicznego sposobu z wybuchającymi beczkami albo jakimś gazem i trzeba

 

strzelać tylko w oko jak się pojawi

?

Edytowane przez Plugawy
Odnośnik do komentarza

@Plugawy Za szopy z tego co kojarzę jest niezniszczalny scyzoryk (czyli taki jak podpowiada logika, bo niby od czego się rozpada?), ale to trzeba by przejść najpierw dwa scenariusze... Albo kup DLC ze wszystkimi broniami - po to właśnie Capcom tak dokręcił stopień trudności aby przeciętny Kowalski zmiękł i wydał swoje ciężko zarobione pieniądze na niewidzialne, nawet nie przedmioty. ;)

Edytowane przez Berion
  • Haha 1
  • Minusik 2
Odnośnik do komentarza
22 godziny temu, Plugawy napisał:

GRam na najwyższym i ammo zawsze mi brakuje, a staram się omijać zombiaki, które dam rade. Z Lickerem w ogóle nie wdawałem w dyskusje jeno spie.przyłem. Mam teraz do rozwalenia

  Pokaż ukrytą zawartość

Birkina po raz pierwszy

z 50szt ammo w pukawce i 6 w shotgunie. Dwa razy próbowałem i nie daje rady, rozumiem, że nie ma żadnego magicznego sposobu z wybuchającymi beczkami albo jakimś gazem i trzeba

  Pokaż ukrytą zawartość

strzelać tylko w oko jak się pojawi

?

zombie to sie nie zabija tylko strzal w glowe i przebiegamy obok

a birkina to glownie sie oglusza granatem i z noza zanim wstanie. nawet na 30fps da sie go zrobic na 2 granaty+2noze

Edytowane przez Gattz
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
23 godziny temu, Plugawy napisał:

 

  Ukryj zawartość

strzelać tylko w oko jak się pojawi

?

dobra bo jak widze ze na pytanie w spoilerze dostajesz odpowiedz "ja nie mialem z nim  problemu" to rece opadaja, wiec jesli nadal to jest na tapecie to 

zeby otworzyc oko ktore jest jego critical pointem musisz strzelac z handguna w glowe. shotgun tylko w oko

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dzieki za tipy, ale juz o 18tej go przeszedlem za drugim razem. Po prostu skupilem sie na

oku. Nie wiedzialem, ze trzeba strzelac w leb zeby sie pokazalo, ale jak juz to bylo to walilem z pukawki i jak ja wystrzelalem to wystarczyly 2szoty z shotguna. Ogolnie walka na hardzie byla bieganiem w kolko i strzelaniem do niego jak macha pałą. Granatow uzywalem jak mnie zlapal.

 

Teraz jestem w momencie jak sie szuka kostek elektrycznych, zeby otworzyc

cele w areszcie. W oryginale Marvin tez sie zamienial w zombiaka w holu? Pamietam, ze mialem tylko plyte z Leonem i raz przeszedlem jeno

.

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Plugawy napisał:

 

  Ukryj zawartość

W oryginale Marvin tez sie zamienial w zombiaka w holu? Pamietam, ze mialem tylko plyte z Leonem i raz przeszedlem jeno

.


W oryginale to był chyba pokój komendanta - to boczne pomieszczenie od tej sali z biurkami, na których są tabliczki z nazwiskami.

Poniżej masz porównanie:
 

Spoiler

 

 

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza

generalnie tak jak w rimejku poprawili niby postac marvina i dali mu wiecej screen timeu, to nie poswiecili mu zadnej cutscenki z przemiany. ot po prostu juz nie jest npc tylko zombie, a zabraklo nawet najbardziej klasycznego ujecia zza plecow i niczym follow up do 1 obrotu glowy o 90 st.

mnie koniec koncow ta gra troche rozczarowala pod katem narracji. mapa jest kozacka, ale w designie potworow brakuje czegos, jakiegos takiego prawdziwego wzdrygajacego brudu i gore (birkiny wygladaja nieco plastikowo przez glare (choc glowa G3 robi robote), lickery tez jakby jakies takie mniejsze sa od pierwowzorow przez co wygladaja mniej groznie). Mimo wszystko styl narracji rimejku 1 byl bardziej powazny i o wiele bardziej dawal do myslenia niz rimejk 2. cos tu nie pyklo, zastosowano bardzo duzo uproszczen ktore w obliczu chcacej do uzyskania dramaturgii po prostu nie zadzialaly

 

(epizod z Kenzo. mial jakis tam sensowny ladunek, ale nadal bylo to rozpisane na 2 minuty).



Osobiscie zabraklo mi wiekszej ilosci wyrezyserowanych starc, np. z pojedynczym lickerem ktory by z przegranych potyczek uciekal i ewoluowal. taki enhancing fabuly oryginalu dodajacy glebii, niczym watek Lisy. zamiast tego naladowali gre bullet sponge'ami ktore trzeba wymijac i gdzies tu troche klimat ucieka. lepiej byloby zmusic do mniejszej ilosci bardziej efektownych i opakowanych fajnymi cutscenkami walk

Edytowane przez Najtmer
Odnośnik do komentarza

No właśnie na Hardcorze to niezłe gąbki z zombiaków nie mówiąc o Lickerze, w którego wpadkowałem 7 strzałów z podstawowego shotguna i jeszcze stał :/ No i Kapelusznik pier.dolony potrafi napsuć nerwów, ale dzięki niemu tez czuje się na plecach ten dreszczyk emocji. Mimo wszystko nie chciałbym grac na normalu bo na pewno by było zbyt łatwo, póki co czuję ten klimat zaszczucia.

Edytowane przez Plugawy
Odnośnik do komentarza

Powinni też zgarnąć nagrodę za najlepszego developera, bo niby jakie inne studio wypuściło w ciągu jednego roku tyle dobrego softu takiego kalibru (RE2, DMCV i potężne rozszerzenie do Monster Hunter World)?  Wyróżnienie dla Epic w tej kategorii to jakiś mało zabawny żart. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
W dniu 16.11.2019 o 21:45, SlimShady napisał:

Nie żebym bronił rozbijania rimejku siódemki na kawałki, ale w RE2 nie było za bardzo czego dzielić, a w FF7 jest wprost przeciwnie.

 

W FF7 też nie ma czego dzielić. Sumarycznie jest tam około 20 lokacji, które jak widzieliśmy na trailerze będą zrobione na wzór MMO (czyli jak wszystkie "nowoczesne jRPG": duże, sterylne i puste przestrzenie złożone z kilku puzzli na krzyż...). Widocznie cienko u nich już z kasą skoro jeszcze dzielą taki paździerz na kilka części (ewentualnie wiara w to, że za każdy "rozdział" "gracze" zapłacą pełną cenę...).

Odnośnik do komentarza
W dniu 16.11.2019 o 22:10, Plugawy napisał:

Jakby byli łasi na kase to by płyte z Claire wydali za rok i drugie tyle zarobili a fani by klaskali mosznami jak przy FF7.

Branża gier komputerowych/wideo jest bardzo kosztowna.Koszty produkcji gier rosną, wypromować nową serię?Przykład Okami pokazuje, że gry dla krytyków i recenzentów są niszowe.Masowy odbiorca podchodzi do tego inaczej.Rozumiem jak Capcom tym ,,adaptacyjnym poziomem trudności,, starało się lawirować pomiędzy fanami a nowymi graczami z ery smartfona. Twórcy odwaliłi kawał świetnej roboty tak powinno robić się REMEKE !Szczerze to powinni przenieść wiernie oba scenariusze z oryginału.Bo Pan Kapelusznik mnie irytuje goniąc po Komisariacie sztucznie skróca mi to grę.

Edytowane przez bartez85
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.