Skocz do zawartości

Cyberpunk 2077


Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, qraq_pk napisał:

No teraz klasyczny cd projektowy damage control będzie. Jak poprawią w końcu tą płynność to to będziew końcu dobra gra. Gra do której fajnie by było dodać masę brakujących rzeczy, jak np chociaż głupiego fryzjera. 

To prawda, szczerze w kreatorze postaci nawet nie poświęcałem wiele czasu na brodę czy fryzurę bo pomyślałem sobie, że jak w Wiedźminie był fryzjer to pewnie i tu też xD

Odnośnik do komentarza

Wczoraj pękło 50h i gram dalej, ale mam już kilka przemyśleń i podsumowałem ja w kilkanaście punktów. Gram na XSX z najnowszym patchem.

Bardzo dobre
 

  • Fabuła - tutaj faktycznie czuć że był pomysł jak zrobić angażująca historię pełną ciekawych wydarzeń. Na plus również chain questy, chociaż jest ich za mało i na początku gry prawie ich nie ma, dopiero taksówki są tego jakąś namiastką.
  • Postacie - o matko, ta gra ma zajebiste postacie i to zarówno te z misji pobocznych jak i głównych wydarzeń, mamy tu pełną game różnych freaków i kazdy jest jakiś, jedyne czego zabrakło to trochę więcej skrajnych pojebów 
  • Samo przedstawienie miasta, czuć że to CP, miasto jest monumentalne i duże
  • Model jazdy miło mnie zaskoczył, ok są problemy z kolizjami i samochody nie mają masy, ale jak na grę RPG jeździ się super 
  • Bronie i strzelanie, tu jest naprawdę dobrze, widać ile pracy poszło w ten aspekt, jasne że przeciwnicy to gąbki ale samo strzelanie daje dużo satysfakcji a rodzaje i typy broni to jest dla mnie raj, fajnie też czuć różnice pomiędzy smart, power czy tech
  • Hakowanie ale tylko w dalszym etapie gry, pierwsze 15h nie istniało, potem w miarę odblokowanie skilli i modułów do cyberdeku hakowanie staje się świetne i można spokojnie bez strzelania zabijać 
  • Wszczepy, robią tu faktycznie fajną robotę i czuć rozwój i nowe opcje które dostajemy
  • Ilość smaczków
  • Sposób tworzenia relacji w romansach
  • Kamera FPP i widok kończyn, dale nam to kosmiczną wręcz imersję


W miarę dobre ale z naciskiem na średnie, czyli troche ok a trochę hejtuje.

  • Design miasta, niestety dużo lokacji składa się z tych samych elementów, taki bardzo modułowy jest, dodatkowo jest sporo dzielnic w których nie ma nic
  • Przywiązanie do detali, super że niektóre rzeczy są aż tak szczegółowo zrobione, szkoda że olali podstawy gry
  • Postacie fixerów, w zasadzie są tylko wirtualne
  • Troche za dużo od zera do bohatera, niby jesteśmy chłopakiem z nikąd a tu nagle dzwoni „burmistrz”
  • Samo wytwarzanie jest trochę na doczepkę
  • Cześć NIKO a może kręgle… telefon dzwoni często i jeszcze sms po rozmowie
  • Poziom trudności jest trochę naciągany, gram na hard i ide jak czołg, a jak ginę to raczej przez jakieś głupie bugi typu zaklinowanie się miedzy przeszkodami
  • Rozwój postaci, we wszystko trzeba i tak pakować te punkty dodatkowo gra niby uczy cię co jest za co odpowiedzialne ale też nie 
  • Powiązanie pancerza z ubraniami, więc znowu aby wyglądać dobrze gram słabymi ubrankami 
  • Relacja z Johnym a właściwie sposób jej zawiązania
  • 3 początki fajnie, ale zdecydowanie za mało zróżnicowane, super że można się potem w grze powoływać na swoje pochodzenie ale za mało tego
  • Wybory, są tutaj i są moim zdaniem fajnie zaprojektowane i nie takie chamsko wrzucone, ale jest ich za mało i są czasem aż zbyt subtelne, zobaczymy jeszcze jak to się rozwinie na koniec gry.
  • Czytanie za dużo rzeczy na drzazgach (jeśli chcesz poznać historię), co przy tym interfejsie jest jeszcze bardziej irytujące


Złe 

  • Grafika na XSX, ma swoje momenty, ale generalnie wygląda paskudnie ta gra (wiem ze to BC, ale wciąż gra wyglada mega biednie, po patchu 1.04 jest touche ostrzej ale to sprawiło że postacie wyglądają gorzej)
  • Oszukana prędkość - czy to 100 czy 190 pojazdy poruszają się tak samo
  • Rubberbanding - możesz nie ruszyć ze startu wyścigu a i tak na ciebie zaczekają, jak ich wyprzedzisz będą się spawnować za tobą
  • Ogólna liczba błędów i burdel techniczny,
  • Interfejs i jego skomplikowanie 
  • Walka wręcz - detekcja ciosów to jest jakiś bullshit
  • Brak jakiegokolwiek życia w tym mieście, nie można prawie z nikim zagadać, wszyscy chodzą bez ładu i składu, masz sklepy gdzie słyszysz tylko spierdalaj
  • Zbieractwo śmieci tylko po to żeby je sprzedać lub rozmontować, ja wiem że to w każdym jpg, ale tu po misji lecimy jak sprzątaczka
  • Odwrotne menu na XSX i ogólne sterowanie a właściwie przypisanie klawiszy to akcji


Skandaliczne

  • Wybijające z imersji bugi w GŁÓWNYCH cutscenach misji fabularnych, nawet w pierwszej misji
  • Popsuty HDR - w grze nie ma koloru czarnego
  • Brak jakiegokolwiek AI dla NPC i mówię tu zarówno o walce jak i po prostu w mieście
  • Skrywtowane pościgi w misjach - wszyscy jadą się z prędkością 30km/h i wszystko dzieje się jak w slowmo
  • Policja, jest dodana na kolanie



Podsumowując dostaliśmy dobrego fallout night city w wersji early access, czy żałuje że kupiłem, nie. Mimo irytacji niektórymi rzeczami, po 50h wciąż czerpie z tej gry radość. Jedyne czym czuje się oszukany to ocenami 10/10, bo nawet na pc gdzie graficznie ta gra rozpierdala uważam że taka ocena to po prostu kłamstwo.

  • Plusik 5
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, PiotrekP napisał:

Tu nawet nie chodzi jak ta gra wygląda i działa na ps4/xone, ale całą listę innych problemów które są na wszystkich platformach. 

 

 

O to to, gdyby nie głupie bugi, kolizje tekstur, czy idiotyczne AI cywili i policji to grając na PS5 byłbym w zupełności usatysfakcjonowany.

Odnośnik do komentarza

Tak reddit cyberpunka to w tej chwili fenomenalne miejsce, na przemian płaczesz ze śmiechu i płaczesz ze smutku. Polecam odwiedzić chociaż raz dziennie.

 

 

Bunny hopping <3 

 

 
 

No i tutaj filmik, który obrazuje pięknie problemy z tą grą - ktoś poświęcił mnóstwo czasu, zeby jakiś typek grał idealnie na gitarze, podczas gdy za rogiem jakiś npc własnie wszedł w ścianę i nie może wyjść.

 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Zawsze bawi jak wielkie CORPO wchodzi w tryb underdoga z dobrymi intencjami. "KURDE BELE no faktycznie mogliśmy to lepiej zrobić i więcej pokazać" xd No nie wiem, może wystarczyłoby np. nie robić fikołków z embargiem na recenzje PS4/XO? Brzmi jak zerowy wysiłek - o ile się chce dobrze.

Odnośnik do komentarza
41 minut temu, MYSZa7 napisał:

Trochę późno, ale z drugiej strony uczciwe podejście do sprawy. No i nigdy nie widziałem w oficjalnym oświadczeniu, że jak się nie podoba dany produkt to go zwróć.

No trzeba im przyznać, że potrafią posypać głowę popiołem. Dla porównania wystarczy sobie przypomnieć bethesdę i kłamczuszka Todda, którzy się tłumaczyli, że recenzenci i gracze po prostu nie zrozumieli F76 i stąd takie niskie oceny :pawel:

 

Jedyne co mnie martwi to to, że nic nie napisali o wersji na next-geny, więc pewnie faktycznie poczekamy sobie do drugiej połowy przyszłego roku, skoro teraz priorytetem są past-geny (i PC). 

Odnośnik do komentarza
Teraz, Faka napisał:

Większość devów, to by nie potrafiła się przyznać i przeprosić za swe zachowanie, ale CDP? No, tutaj ładnie się kajają i przepraszają, jeszcze można nawet grę zwrócić.

 

Pewnie liczą, że większość graczy pomyśli między innymi tak jak ja i zostawi gierkę pod kątem upgrade'u sprzętu na next gen zamiast ją zwracać. :D

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...