Skocz do zawartości

Days Gone


SzczurekPB

Rekomendowane odpowiedzi

11 godzin temu, Pupcio napisał:

Ale ta gra dostała idealne oceny odzwierciedlające jakość tej gry. To że wam mega siadła nie znaczy że jakościowo mocno odbiega od reszty exów sony. Chociaż Dla mnie to i tak lepsza gra niż taki horizon obejszcany 

Jak ja się zgadzam że wszystkim co @Pupcio pisze w tym temacie od kilku dni. Gra nawet po roku kiedy ja w nią grałem i to na PS4 pro daleka była od ideału. Strasznie średnia pozycja i nie dałem rady skończyć a kupiłem w cyfrze i podchodziłem kilka razy. A najwyraźniej nie jestem sam w tej opinii skoro nie powstanie druga część. Jakby się sprzedała to by powstała kontynuacja. Zdarzały się gry nie zrozumiałe przez "złych" recenzentów które i tak się sprzedały. Days gone było dla mnie najbardziej robaczywa gra w jaką grałem w tamtym roku zaraz za cyberpunkiem. Ale cyberbug ma własną kategorie i jest poza konkurencją. XD A jak dla kogoś w 2019 to było goty to w mało gier gra. 

  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza

https://www.videogameschronicle.com/news/director-confirms-days-gone-2-was-pitched-but-wont-verify-sony-rejection-report/amp/?__twitter_impression=true

 

Do całej sprawy odniósł się były dyrektor Days Gone, warto przeczytać cały tekst który podlinkowalem

 

Zdradził on na przykład że chcieli żeby dwójka była grą kooperacyjna we współdzielonym multiplayerowych świecie.

 

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, ASX napisał:

https://www.videogameschronicle.com/news/director-confirms-days-gone-2-was-pitched-but-wont-verify-sony-rejection-report/amp/?__twitter_impression=true

 

Do całej sprawy odniósł się były dyrektor Days Gone, warto przeczytać cały tekst który podlinkowalem

 

Zdradził on na przykład że chcieli żeby dwójka była grą kooperacyjna we współdzielonym multiplayerowych świecie.

 

 

 

tenor-4.gif

Odnośnik do komentarza

Ale to mógłby być sztos:

- nowe paczki motorów i skórek czapek z daszkiem dla Deacona oraz jego drużyny!

- nowe hordy w aktualizacjach

- płatne dodatki 

- levelowanie i klasy postaci

- zbieranie unikatowych broni

- wymóg bycia online ze względu na bardzo rozbudowane statystyki  i progres

- gra usługa wspierana latami aby nie trzeba było wydawać kolejnych gier!

 
 

Spoiler

boze jak dobrze, że ten twór został zakopany  :sick:

 

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, ASX napisał:

https://www.videogameschronicle.com/news/director-confirms-days-gone-2-was-pitched-but-wont-verify-sony-rejection-report/amp/?__twitter_impression=true

 

Do całej sprawy odniósł się były dyrektor Days Gone, warto przeczytać cały tekst który podlinkowalem

 

Zdradził on na przykład że chcieli żeby dwójka była grą kooperacyjna we współdzielonym multiplayerowych świecie.

 

 

Dodane przed 7 rano w  poniedziałek  - @ASX widzę ładny psychofan Days Gone. :obama: 

A co do tego co były dyrektor powiedział, to raczej wspomniał, że w pitchu był element "online co-op shared world", więc to niekoniecznie oznaczało że to byłby całkowity core gry. Może raczej jeden z nowych elementów. 

Odnośnik do komentarza
7 minut temu, Cedric napisał:

Dodane przed 7 rano w  poniedziałek  - @ASX widzę ładny psychofan Days Gone. :obama: 

po prostu wstaje rano i robię sobie prasówkę branżową żeby być w temacie i jeśli widzę coś ciekawego to wrzucam na forumka, z tego co mi wiadomo nie robię nic złego. Nie rozumiem więc jak można się tego czepiać i nazywać mnie psychofanem "Days Gone"...

Odnośnik do komentarza

Na głównej PPE jest już tłumaczenie tego tekstu https://www.ppe.pl/news/156297/days-gone-2-moglo-otrzymac-sieciowa-kooperacje-byly-rezyser-sony-bend-potwierdza-prace-nad-gra.html

Z tekstu wynika, że gra się dobrze sprzedała ale nie wstrzeliła się w wymagany próg rentowności... Pewnie zabrakło mikrotransakcji i bezsensownych dlc. Co dla mnie było dużym plusem ale jak widać nie dla wydawcy. Twórcy też zdawali sobie sprawę z tego, że gra nie jest produktem idealnym jednak wszystko mieli korygować w następnej części. Normalne postępowanie.

 

Zainteresował mnie fragment wywiadu:

 

Cytat

(...) ponieważ Sony nie ma takiej gotówki jak Microsoft i muszą wydawać ją bardzo rozsądnie, skupiając się także na zróżnicowanym portfolio

 

Nie pogniewałbym się gdyby druga część pojawiła się na sprzęcie od M$ ;) Pewnie to marzenia ściętej głowy przez umowy licencyjne i prawa do marki w ręku Sony. A Sony gry teraz nie wyda ani nie odda tanio praw do marki. Chociaż może weźmie pod uwagę oburzenie graczy i da zielone światło dla produkcji. Z drugiej strony to jakaś wskazówka dla producentów gier, że z oryginalnymi i niesprawdzonymi pomysłami prędzej można dogadać się z M$ niż z Sony. 

 

Wczoraj ponownie ukończyłem wątek główny. Jak dla mnie bardzo dobra gra. Lubię tematy zoombie więc czekałem na nią od pierwszej zapowiedzi. Kupiłem jednak rok po premierze jak już była odpowiednio połatana. Zacząłem grać w trybie przetrwania 2 na nowej grze+ ale miałem już dość i wrażenie, że jest za łatwo przez przejście całego ekwipunku ze mną. Poza tym to już mniejszy fun kiedy nie zdobywamy dodatkowego doświadczenia. Z ciekawości sprawdziłem angielską wersję językową z napisami ale mi nie podeszło. Zdecydowanie wolę polskie tłumaczenia od Sony. 

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Elitesse napisał:

Z tekstu wynika, że gra się dobrze sprzedała ale nie wstrzeliła się w wymagany próg rentowności... Pewnie zabrakło mikrotransakcji i bezsensownych dlc. Co dla mnie było dużym plusem ale jak widać nie dla wydawcy.


Próg rentowności jest ważny w każdym produkcie. Przed wypuszczeniem robione są dokładne analizy, po premierze także. Days Gone 2 raczej nie uratowałoby dlc i mikrotranskacje - bo problem rentowności to nie tylko pieniądze, ale i szacowanie tego jaki potencjał sprzedażowy może mieć kontynuacja, jaki wpływ kulturowy ma dana produkcja (w przypadku przemysłu rozrywkowego) oraz możliwe kontynuacje. Penetracja rynku, to w końcu nie tylko sprzedaż, ale zestawienie wszystkiego: liczba sprzedanych kopii, player engagement, oceny krytyków, oceny graczy, mnóstwo dokładnych danych uśrednionych na każdego z nas (bo, mam nadzieje, że wiecie - ale developer i wydawca, mają DOKŁADNE dane telemetryczne z każdego tytułu, który wydają).

Z całym szacunkiem dla fanów Days Gone - mówimy o tytule, który został przeciętnie przyjęty i przez graczy, i przez rynek jako taki. Dopiero z czasem zyskując przychylną opinię i stałą sprzedaż. Pitch odbył się w czasie, w którym ogólna opinia o grze nie zmieniła się.

Jest wiele średnio ocenianych gier, które lubię, a nie doczekały się kontynuacji, są wybitne gry, których kontynuacji nie ujrzymy - każda z nich na pewno otrzymała pitch na kolejną część, niektóre pewnie wielokrotnie. Taka jest natura tej branży. Dla pocieszania - Sony nie inwestowałoby dalej w Days Gone, gdyby całkowicie skreślili IP (wersja na PC, umieszczenie w Now, PS+, PS Collection to też inwestycja btw.), to nie The Order 1886.

 

1 godzinę temu, Cedric napisał:

A co do tego co były dyrektor powiedział, to raczej wspomniał, że w pitchu był element "online co-op shared world"


Nie takie rzeczy w pitchach są, życie, budżet, czas i wew. testowanie weryfikują każdy pomysł (Horizon też miał mieć co-op w swoim pierwotnym kształcie np.)
 

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

No, ale jakie plotki? Jason nie operuje na plotkach, a Jeff, wie co pitchowali (fun fact: już w pierwszym Days Gone miał być co-op, ale to było za duże wyzwanie dla Bend). Btw. - Bend ma oczywiście już nowych leadów, według ofert pracy następna ich gra jest największym projektem w historii studia, więc raczej zobaczymy go w okolicach 2024, tak myślę, na pewno nie prędzej.

Odnośnik do komentarza

W grach, tak jak w filmach, IP jest martwe, dopóki nie jest martwe - dość prosta kalkulacja, ale tak - Days Gone ma większe szanse na kontynuację niż wiele innych IP, które wydało Sony w poprzedniej generacji. Chociaż jeśli nowa gra Bend okaże się dużym sukcesem (czego życzę im), to Days Gone poczeka dłużej w kostnicy.

Odnośnik do komentarza

 

 

jakie zwroty akcji:xboss:

 

Days Gone’s Director recently said that the sequel was still in development before he left in a live interview with David Jaffe the Days Gone Director Jeff Ross stated, “I did not leave because of tensions with Sony (that was stated in the article in Bloomberg), something that I will miss in Sony is their non-intervention in the AAA (in reference to the freedom of the developer)”. He also stated that Days Gone 2 was still in development while he left the Studio. this does not co-relate with Jason Schrier’s latest article, which stated that Bend Studios tried to pitch a sequel to Sony the same year that Days Gone came out, and Sony rejected it even though the first game was profitable the development was lengthy, and the critical reception was not that good.
 
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...