Skocz do zawartości

Ghost of Tsushima

Featured Replies

Opublikowano

Rozi, ale uspokój się i nie odpisuj na każdego posta, bo ktoś ma inną opinię i Ci grę obrażają.

  • Odpowiedzi 2,9 tys.
  • Wyświetleń 306,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Powinni usuną ten photo mode, bo to straszny pożeracz czasu. Podobno druga czesc wyspy z jeszcze lepszymi widokami. Kilka moich fotek.  

  • Po jakiś 4h spędzonych z grą napiszę krótko jak dla mnie obecnie to najlepsza gra na PS4, gram oczywiście po Japońsku z PL napisami z gry wylewa się klimat na każdym kroku a pierwsza jazda na koniu, g

  • Pewnie chcą szybko umrzeć od tego polskiego duba co żeś wybrał.

Opublikowano
9 minut temu, Bielik napisał:

Ten ragdoll wrogów po strzale z łuku xD jakby go kula armatnia trafiła xD hype opadł, można się rozejść.

 

Też to zauważyłem, co to ma byc? Wygladało jak jakiś bug. Nawet Ubi w ostatnich AC potrafiło zrobić mięsiste headshoty z łuku, aż sie chciało strzelać.

 

Poza tym wyglada jak najlepszy AC w świetnym settingu, na pewno sprawdze. Ale jak ktoś liczył na coś innego to może czuć sie zawiedziony. Osobiscie bym wolał Tenchu z otwartym światem, a nie reskin AC, ale te ostatnie AC sa całkiem fajne.

 

Na miejscu Ubi to bym pozew rozważał, nie dość że cały szkielet z AC (klientow Valhalli kradno) to niektóre elementy skopiowane 1 do 1, jak te znaczniki z ktorej strony wróg cie zaczyna dostrzega.

 

I jeszcze te roslinki do zrywania co kilka krokow z Horizona skopiowali, a to juz top 3 niepotrzebnych elementow gameplayu w historii open worldów.

Opublikowano
2 minuty temu, Kmiot napisał:

No widzisz. Ty poczekasz na recenzje, a jak będą przeciętne to zrezygnujesz? Ja mimo wszystko chcę to ocenić sam. Polecam taki styl życia.

Wtedy zrezygnuje, bo grajac na wszystkich 3 sprzetach niestety nie ma sie czasu na przecietnosc, tylko na bdb produkcje. Takie zycie :reggie:

 

Opublikowano
Teraz, MYSZa7 napisał:

Rozi, ale uspokój się i nie odpisuj na każdego posta, bo ktoś ma inną opinię i Ci grę obrażają.

Sam się uspokój, Bocie.

 

 

Opublikowano

Ubigame w feudalnej Japonii, fajny setting. System walki jednak mógłby być bardziej wyszukany. Coś jak w Sekiro. Graficznie jest downgrade ale można zdążą kilka rzeczy poprawić. Liczyłem jednak na coś bardziej nowatorskiego bo to sugerowały zwiastuny i zapowiedzi.

Opublikowano

Przecież ta gra śmierdzi Horizonem Zero Dawn, czyli ładna grafika, niezły klimat i design ale cała reszta to generyczność znana już od czasów X360/PS3

 

mechaniki niektóre to jestem pewien że sobie te studia Sony przesyłają mailem

Opublikowano
17 minut temu, 20inchDT napisał:

Skradanie było fajne, ale ten samuraj to wyglądał na samograja. Ta "walka" przed bramą z 3 postaciami to było ukryte qte?

 

Może to działa jak w Batmanie, gdzie po naladowaniu 'paska' strachu można załatwić kilku typów w odstepstwie kilku sekund. 

Opublikowano

Rozi musisz zawsze odstawiać roziego jak ludziom nie podoba się pokaż gierki?  :/ za każdym razem to samo

Opublikowano

Ja mam takie pytanie i nie chodzi w nim oto że SONY GRE OBRAZAJO- czego spodziewają się ludzie po open worldzie nowatorskiego? Serio pytanie bo mnie to co raz częściej zastanawia.

Edytowane przez XM.

Opublikowano
4 minuty temu, Rozi napisał:

Sam się uspokój, Bocie.

:gayos: 

 

 

Opublikowano

Mi się podobało.

Przede wszystkim klimat, styl graficzny, stealth oraz japoński dubbing.

 

Co do porównania do Ubi to jedyne co ostatnio to na chwilę grałem w Odyseję.

I może mi się wydawać, ale postacie tutaj wyglądają jakoś tak, bo ja wiem, klimatycznie?

 

Cudów nie oczekuję, ale fajnej gierki w pasujących mi bardzo klimatach - tak.

 

No i idealna data - razem z Paper Mario :)

Opublikowano

Ta walka też mocno kontekstowo wygląda, @Bansai pewni będzie walił konia do strzepywania krwi z miecza.

Opublikowano
Przecież ta gra śmierdzi Horizonem Zero Dawn, czyli ładna grafika, niezły klimat i design ale cała reszta to generyczność znana już od czasów X360/PS3

 

mechaniki niektóre to jestem pewien że sobie te studia Sony przesyłają mailem

W horizon chociaż super prezentowała się walka z dinusiami (oprócz w zwarciu, bo to było zrobione na wylewce), cała reszta moim zdaniem nie była taka dobra jak to się zwykło na forumku mówić. Tutaj zaś gra wygląda jak reskin asasynów i nic szczególnego ją nie wyróżnia. W pokazie walki ghostem jin narobił więcej rabanu niż w podejściu samuraja xD

Swoje się nagadałem, ale pewnie i tak wezmę na premierę.

 

Opublikowano
6 minut temu, XM. napisał:

Ja mam takie pytanie i nie chodzi w nim oto że SONY GRE OBRAZAJO- czego spodziewają się ludzie po open worldzie nowatorskiego? Serio pytanie bo mnie to co raz częściej zastanawia.

 

Właśnie dlatego jest o jedna z najlepiej opłacanych branż gdyż płaci się ludziom za dobre pomysły, nowatorskie podejście, przekonstruowanie czegoś znanego doskonale w takich sposób, by wydawało się niespotykanym.

 

 

Edytowane przez da$io

Opublikowano

Czy Sucker Punch mnie kiedyś zawiódł? Nie ;) ta gra, pokaz, czekałem od pierwszych teaserów i jestem mega podjarany. Klimat jest mocny, muzyka, setting. Nawet znaczniki w formie lisów, wiatru czy ptaków, które prowadzą do sekretów, celi to świetny pomysł. Widać sporo też napracowali się z systemem walki, duel, Ghosts czy 4 postawy (coś jak w NiOh). Fabularnie będzie zapewne kosa ale już teraz jestem zadowolony zbytego co zobaczyłem a jest to ułamek góry lodowej bo SP potrafią dowalić do pieca, końcówka generacji i kolejny hit. Czekam na kolejne wieści, OST w tej grze to również mocny punkt i zakończenie pokazu tylko mnie w tym utrzymuje.

Opublikowano

Tym razem nie porwała mnie gra, spodziewałem się innego gatunku, a nie AC + wiedzmin.

Pewnie nie będzie tym razem day1.

Opublikowano
Teraz, da$io napisał:

Właśnie dlatego jest o jedna z najlepiej opłacanych branż


Nie jest, szczególnie w stosunku do kwalifikacji.

Opublikowano

Szczerze? Liczyłem na grę bardziej ambitną bo tak kreowano ją w materiałach na długo przed premierą. Wcale nie chciałem open-worldza. Dużo bardziej wolę gdyby to była konstrukcja świata jak w God of War. Z dopracowanym i solidnym systemem walki i trudnymi do przewidzenia przeciwnikami, sposobem skradania jak w Tenchu i skupieniem na historii i bohaterach. Bez tych wszystkich zbieractw, oznaczeń wrogów i podświetlania wszystkiego wartego uwagi. Jest dobrze a powinno być ścięcie. Na to właśnie liczyłem.

Opublikowano

Bielik na każdym kroku psioczy na szaszimi, a potem chodu do tematu mafii i zachwalanie crapiastej trojki. 

 

Utylizowac graczy, to mało powiedziane.

4 minuty temu, Nemesis napisał:

Szczerze? Liczyłem na grę bardziej ambitną bo tak kreowano ją w materiałach na długo przed premierą. 

Nigdy na nic takiego tej gry nie kreowano. Ba! W jednym z wywiadów sprzed 2 lat gość z SP mówił że ma nadzieję że Ubisoft nie zapowie AC w Japonii bo taka ich gra właśnie będzie.

Opublikowano
Bielik na każdym kroku psioczy na szaszimi, a potem chodu do tematu mafii i zachwalanie crapiastej trojki. 
 
Utylizowac graczy, to mało powiedziane.
Po prostu miałem trochę inne oczekiwania co do gry, a w mafii na nic wielkiego się nie nastawiałem i nie nazwałbym tej gry crapem ale co kto lubi
Opublikowano

Setting i dobra fabuła mogą spowodować, że przymknie się  oko na niektóre rzeczy. Na premierę nie biorę. A miało być inaczej. Kiedyś się ogra.

Opublikowano

Nie przypominam sobie, aby kreowaną tę grę na coś innego czym jest: zapowiedziano ją jako open-world action-adventure w  czasach najazdu Mongołów na wyspę Tsushima, zapowiadano osobne podejście do samurajskiej walki i rozwój stylu "ghost" i dokładnie to pokazali (i tak jak z Bansaiem myśleliśmy, okazuje się stance/parry based w przypadku samurajskiej wersji), obiecali brak waypointów i dotrzymali słowa (swoją drogą wykorzystanie wiatru to fajny pomysł, zważywszy jak ważny jest - z historycznego i "mitologicznego" punktu - w kontekście do najazdu Tsushimy i losów wyspy).

Mam czasami wrażenie, że część osób nie może się powstrzymać przed kreowaniem swojej wizji danej gry, mimo, że jest w kontrze do dostępnych danych :v  

Opublikowano

No tak i nie ma nic w tym złego, ale oczekiwania chyba muszą być na czymś oparte, czyż nie?

Opublikowano

Może oczekiwania czas zmienić? Gra jest skupiona na elementach, które powinny być zawarte choćby w podejściu do walki, to nie jest tytuł gdzie samuraj leci 100 metrów i liczba cięć wynosi 1000, ma być jedno ale zabójcze. Walka mieczem już po wyjęciu z pochwy ma zakończyć się jak najszybciej, tutaj widać i pokazali jak się na tym skupili. Otwarty świat wcale nie musi być nudny a sposób jego przedstawienia może wciągnąć na długo. Fabuły i bohaterów za bardzo nie przedstawili więc bez celowo to oceniać i obrzucać gó.wnem.

 

ostatnio modne się zrobiło porównywanie do AC i jechanie z miejsca a te same osoby zagrywają się i jarają kolejnym Assassynem pakując kabzę ubi. Jak wspomniał Hendrix, motyw wiatru czy zwierząt to ciekawy pomysł i to przykuwa uwagę. Oglądając state of play akurat znaczników to wielu nie zauważyłem i napewno nie są tak nachalne

Edytowane przez Wesker

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.