Skocz do zawartości

Właśnie zacząłem...


Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, Square napisał:

Remaster ogrywałeś na Normalu jeżeli dobrze kojarzę? Ja ogrywałem Part 2 po raz pierwszy jakiś czas temu na hardzie i ogólnie nie było jakoś wymagająco. Dwójka oferuje sporo opcji i możesz sobie dostosować poziom poszczególnych rzeczy, np ogólnie na hard, a zasoby na Survival czy Brutalny itp. Osobiście poniżej harda bym nie zaczynał.

Tak jest. Podstawka na Normal, a Left Behind na Survival. 

Odnośnik do komentarza

W przerwie od ciężkawego Metro: Exodus, szukałem gry, która mnie zrelaksuje, ale nie będzie to coś w stylu symulatora chodzenia czy puzzli. No i znalazłem nawet dwie gry.

 

Katamari Damacy Reroll - remaster, który poprawił grafikę i to wystarczyło, bo gra zestarzała się tak dobrze, że w sumie wcale. I po prostu cieszy, a przy okazji jest w pewnym sensie straszna i psychodeliczna. Jest jednocześnie zabawna, radosna i wciągająca. Kulanie kuli bawi tak samo jak zawsze.

 

Ape Escape 2 - klasyk z PS2 dostępny na PS4. Większość pamięta jedynkę z PSOne. Dwójka jest naprawde kolorowa, pomysłowa i przyjemna. W sumie taka gra też dla dzieciaków, ze zbalansowanym poziomem trudności i dziecięcym poczuciem humoru.

 

Póki co dwie gry, a zabawa przednia, zwłaszcza po męczącym dniu pracy, gdy nie ma się ochoty na wymagające zbytnio gry ;)

Odnośnik do komentarza

The Last of Us Part II - dotarłem do Seattle. Gram na Hard i jest bardzo fajnie. Na razie jestem mega zachwycony. To co się wydarzyło w tej grze do tej pory zryło mi beret równo. Póki, co żadne LGBT mi nie przeszkadza, ani nie zauważyłem też specjalnie, aby było to jakoś nachalne. Mechanika fajnie usprawniona. Zainfekowani dają radę, cieszy szczegółowość grafiki. 

 

Jest jednak jeden motyw, który mi się nie podoba, tj. przycisk interakcji. Raz jest to krzyżyk, raz trójkąt a raz kwadrat. WTF? Jeszcze takiej rozbieżności w grach nie widziałem. Kusi mnie, żeby wyłączyć sobie wyświetlanie przycisków na ekranie, gdy jest możliwa interakcja, ale boję się, że wtedy będę się motał, bo nie będę wiedział, którego przycisku teraz gra ode mnie oczekuje. 

 

Co do tempa gry to czytałem pierwszy wypowiedzi forumowiczów po premierze i były narzekania, że wolno się rozkręca, ale mi właśnie takie wole tempo odpowiada idealnie. Nie lubię jak gra mnie popędza, więc spokojnie sobie poznaję historię i odkrywam świat. Co do samej historii to póki, co jestem kupiony. Dzisiaj wieczorem zaczynam Seattle, więc zobaczymy jak to się dalej potoczy. 

 

Tak gra ma w sobie syndrom jeszcze jednej minuty, jeszcze jednej lokacji, a dawno tak mnie miałem. Na razie jestem na TAK. 

  • Plusik 5
Odnośnik do komentarza

Doom: Eternal. Jedynka mi nie podeszła zupełnie, ale chciałem sprawdzić 2 część, bo mega o niej głośno. O dziwo, pograłem wczoraj kilka godzin i póki co jest dobrze, jest spora szansa, że przejdę :). Ogólnie fajna, odstresowująca rozwałka, o pięknej grafice. Mam problem ze ścieżką dźwiękową, bo nie lubię takich klimatów, ale logicznym jest, że w takiej grze nie ma co się spodziewać muzy w klimacie Oriego.

Odnośnik do komentarza

No właśnie, cały czas próbowałem wyczaić czy jest sprint bo zapomniałem, że nie ma, nawet w gorących sytuacjach lewą gałkę wciskałem z przyzwyczajenia, żeby odbiec za róg XD zdziwiłem się jak dobrze się w to gra i sterowanie gałkami na ps2 jest nawet spoko.

 

edit. A i z ciekawości odpaliłem wczoraj na ps3 Plants vs Zombies i multi tam jest nadal żywe. Grę mi znalazło w 5 sekund. Oczywiście byłem pierwszy w ranku, bo kto może teraz w to grac, tylko dzieciaki.

Odnośnik do komentarza
23 godziny temu, krupek napisał:

Był Black z możliwością destrukcji, potem było Bad Company, które dawało więcej swobody i fajny silnik rozwałki. No i w sumie, dało to apetyt i nadzieję, a dziś w tej kwestii raczej bieda. Dziwnie się to potoczyło.

Ja jeszcze szanuje RF guirella które miało bdb system zniszczeń (choć tam fizyka trochę leżała i czasem komicznie te budowle się trzymaly)

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

The Suicide of Rachel Foster - symulator chodzenia z lokacją przypominającą trochę hotel z "Lśnienia" Kubricka. Przyjeżdżamy do hotelu zamkniętego od ponad 10 lat, aby go sprzedać. Rodzice naszej bohaterki byli właścicielami tego przybytku, ale po ich śmierci chcemy się go pozbyć więc wracamy do niego, aby przeprowadzić inspekcję stanu technicznego i podpisać niezbędne papiery. Niestety hotel zlokalizowany po środku niczego zostaje odcięty od reszty świata przez burzę śnieżną a jedynym naszym kompanem jest głos urzędnika organizacji FEMA w radio. Na miejscu zaczynamy doświadczać dziwnych rzeczy, które mogą doprowadzić nas do prawdy stojącej za śmiercią dziewczyny imieniem Rachel Foster, która miała romans z ojcem protagonistki i odebrała sobie życie w 1983 roku. 

 

Co mogę napisać? Gra jest krótka, trochę creepy, platyna łatwa, fajny klimat. Tylko ta słaba interakcja z otoczeniem. Podnoszenie przedmiotów nie służy niczemu innemu jak tylko, aby je obejrzeć z bliska. Po co to? Możemy też skorzystać z kilku rzeczy, ale w interakcje wchodzimy z nimi tylko wtedy, kiedy wymaga tego scenariusz. Gram, bo mi się historia podoba, a i jest nutka chemii między dwójką bohaterów. 

Odnośnik do komentarza

HALO 2: Anniversary :banderas:
W sumie to ledwo co napocząłem, bo przed chwilą widziałem napisy końcowe jedynki (wrażenia opiszę w stosownym temacie, jutro, bo spać trzeba), ale to co zobaczyłem już teraz nastawia mnie mega pozytywnie.
Zapowiada się sequel idealny - kapitalne, intrygujące fabularnie CGI na otwarcie, graficzka ostra jak żyleta, nowe giwery, animacje, MC dostał nogi (strasznie mnie wkurzają FPSy, w których nie widać naszych stóp), Cortana nareszcie nie jest przesadnie ludzka, towarzyszący nam Marines mają fajne mordki, no kuźwa - coś pięknego :fsg:
Nie mogę się doczekać jutrzejszego powrotu z roboty - dawno tak nie miałem - dziękuję Pan Spencer:xboss:

halo-kolekcja-master-chief-(2)_optimized.thumb.png.56e7f4afb21d1e56afda5bff25ef7a27.png

  • Plusik 3
  • Haha 4
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...