Skocz do zawartości

Noob kupuje telewizor bądź monitor pod PS5/XSX


Antares

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem jakie mają do tego powody poza stricte oszczędnościami, czy to kwestia użycia oddzielnego chipsetu dla tych portów 2.0b i/lub lenistwa co doklepania do tego implementacji, ale technicznie jest to możliwe.
Stoi to nawet w kontraście z tym, że spora części ampli wspierająca eARC ma wszystkie porty HDMI w wersji 2.0b, tak samo sporo ludzi do takiego połączenia używa kabli 2.0b (ja mam to też spięte w taki sposób).

Odnośnik do komentarza
W dniu 26.10.2022 o 09:45, easye napisał:

Ja teraz przy każdym zakupie przedłużam gwarancje w autoryzowanym serwisie do 4-5 lat. Kosztuje to grosze (w porównaniu z zakupem TV - ok 500 zł) i jest znacznie lepsze niż jakieś ubezpieczenie ze sklepu.

Tylko nie każdy producent i nie do każdej linii produktów oferuje taką gwarancję. Sklepowa przedłużona gwarancja? Za C1 dałem niecałe 4,5k, a propozycja rozszerzonej gwarancji prawie 1,5k :yao:

Odnośnik do komentarza

a nie mylisz rozszerzonej gwarancji z ubezpieczeniem?

Załatwiasz - kupiłeś telewizor LG - dzwonisz do autoryzowanego serwisu LG i prosisz o wycenę dodatkowych lat gwrancji.

Sklep twierdził? Bardzo dziwne, bo żaden autoryzowany serwis w Polsce jeszcze jakiś czas temu nie dawał dodatkowo nawet roku na wypalenia. Wszystkie elementy mechaniczne, ale nie wypalenia. 

 

Jedynie topowe modele mają w cenie 5 lat gwarancji - G oraz Z. Tylko te dwa.

Odnośnik do komentarza

Wiem, bo sam szukałem dla kumpla i dzwoniłem do LG - dlatego można sobie samemu odpowiedzieć na pytanie, czy nowe modele się nie wypalają.

No tak się nie wypalają, że nawet gwarancji na matryce przedłużyć nie można, bo żaden serwis nie chce chce dopłacać... 

 

A z ubezpieczeniem też jest inaczej, każdy sklep ma inne warunki, ale z reguły zawsze kończy się np. zwrotem części pieniędzy, a nie całości. 

No i z wiadomych przyczyn jest to znacznie droższe niż dodatkowa gwarancja - stąd pewnie kwota 1500 zł.

Czy zapłaciłbym za ubezpieczenie 35% wartości kupowanego sprzętu? no raczej nie...

Odnośnik do komentarza

Osobiście bym się nie sugerował tym co Pan w sklepie 5 razy powtarza, bo oni mówią wszystko by sprzedać dodatkowe ubezpieczenie, tylko sam weź umowę i przeczytaj. 

Jeżeli jest tak że Euro obecnie daje takie ubezpieczenie to super, tylko na ile i za ile, bo jak znowu to ma być 30-40% zakupu na dodatkowy rok, to nadal słabo.

 

Odnośnik do komentarza
Just now, easye said:

Osobiście bym się nie sugerował tym co Pan w sklepie 5 razy powtarza, bo oni mówią wszystko by sprzedać dodatkowe ubezpieczenie, tylko sam weź umowę i przeczytaj. 

 

Wiem dlatego nie brałem, po prostu byłem ciekaw co powie. Przy poprzednim TV żona się uparła na dodatkowe ubezpieczenie (TV za 2500, ubezpieczenie za 1000 :kekw:), jak młody porysował TV pensetą to przy zgłoszeniu powiedzieli, żebym się pałował bo to uszkodzenie mechaniczne zewnętrzne :kaz:

Odnośnik do komentarza

No właśnie - dlatego mowie, że te ubezpieczenia sklepowe są chuja warte, a weź to jeszcze porównaj do dodatkowej gwarancji producenta, za którą płacisz 500 zł...

Problem w tym, że Oledów to nie dotyczy. Tutaj trzeba zawierzyć producentowi, kolegom z forum i szanować markę.  

Odnośnik do komentarza
W dniu 26.10.2022 o 12:03, Bartg napisał:

 

1. Kup produkt promocyjny u jednego z naszych autoryzowanych partnerów z listy poniżej:

 

• RTV EURO AGD 

• Media Markt

• Neonet

• Media Expert

• Komputronik

• Philips Strefa Marek Allegro na www.allegro.pl

• electro.pl

• oleole.pl

• avans.pl

• Sklep Philips na www.philips.pl/sklep

• al.to

• Maxelektro

• Kakto

• zadowolenie.pl

 

2. Wejdź na stronę www.philips.pl/myphilips.

 

3. Zarejestruj produkt w ciągu 30 dni wybierając produkt z listy lub wpisując kod produktu (pamiętaj o załączeniu skanu lub zdjęcia dowodu zakupu oraz oznaczeniu zgody na komunikację drogą elektroniczną).*

 

4. W mailu zwrotnym otrzymasz potwierdzenie przedłużenia gwarancji

 

5. Liczba lat dodatkowej gwarancji zależy od zakupionego produktu.

dziwne to, nie musiałem podawać żadnego kodu produktu tylko model, dodałem dowód zakupu i tyle. ciekawe czy przyjdzie ten mail z potwierdzeniem przedłużenia gwary, bo od wczoraj nic 

Odnośnik do komentarza

Ale zrozumcie wreszcie że ubezpieczenie to nie to samo co przedłużona gwarancja.

@mario10 - chciałeś wycenę dodatkowej gwarancji to powinieneś kontaktować się z Sony Centre. Jak nie minęło 12 miesięcy od zakupu to nadal możesz to zrobić.

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Pewnie nooberskie pytanie, ale skoro zaczęliście temat złączy:  zapewne pod TV z hdmi 2.1 trzeba tez amplituner ze złączami hdmi 2.1 najnowszy brać? Jeśli chce korzystać z dźwięku z tego samego kanału.

 

Są jeszcze kable optyczne ale obie konsole nie maja wyjść optycznego

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, MaZZeo napisał:

Pewnie nooberskie pytanie, ale skoro zaczęliście temat złączy:  zapewne pod TV z hdmi 2.1 trzeba tez amplituner ze złączami hdmi 2.1 najnowszy brać? Jeśli chce korzystać z dźwięku z tego samego kanału.

 

Są jeszcze kable optyczne ale obie konsole nie maja wyjść optycznego

Ja mam starszy amplitunera, z 2.0. 

Nie musisz brać najnowszego, po prostu przepustowość będziesz miał mniejsza.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...