20inchDT 3 361 Opublikowano 12 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2021 Najlepiej do blantmanów, bo fabula jest tak samo niezrozumiała jak nazwa tamtego działu. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Rozi Opublikowano 12 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2021 16 minut temu, mozi napisał: No nie from to zrobi rogalika. A czemu Sekiro nie jest w tamtym dziale? Przecież też od FROM jest. Czemu? Powiedz mi? Cytuj Odnośnik do komentarza
Metoda 1 323 Opublikowano 12 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2021 13 minut temu, 20inchDT napisał: Najlepiej do blantmanów, bo fabula jest tak samo niezrozumiała jak nazwa tamtego działu. To kolega nie zna forumowego L. O. R E Cytuj Odnośnik do komentarza
mozi 1 946 Opublikowano 12 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2021 23 minuty temu, Rozi napisał: A czemu Sekiro nie jest w tamtym dziale? Przecież też od FROM jest. Czemu? Powiedz mi? Dobrze założyłem ze elden ring będzie grą souls like a sekiro nią nie jest. Okej? Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Rozi Opublikowano 12 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2021 To może poczekajmy czym gra będzie, a dopiero potem będzie można przenosić tematy. Cytuj Odnośnik do komentarza
messer88 5 887 Opublikowano 12 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2021 jak to czym? grą życia Cytuj Odnośnik do komentarza
Dr.Czekolada 4 175 Opublikowano 12 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2021 2 godziny temu, Nyu napisał: Wiele souls-like'ów albo pokrewnych jest poza tym działem i odwrotnie. To forum ma po prostu problem ze zbyt dużą ilością działów i poddziałów xD W takim razie te działy powinny być wyrzucone wpizdu a tematy przeniesione skoro wszyscy zaczęli teraz wrzucać rpgi do multiplatform. Burdel jest jeszcze większy. Cytuj Odnośnik do komentarza
Pure Bladestone 148 Opublikowano 12 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2021 Technikalia to początek PS4 z dodatkiem 60 fps, ale mnie zastanawia czy wielki otwarty świat nie rozwodni tej gry. W Soulsach czy Bloodborne gdzie świat nie był za duży warto było odwiedzić prawie każdy zakamarek i gra nie dłużyła się za bardzo. Tutaj może być nudna sraka na 100 godzin. Wyjdzie w praniu czy warto było iść w duży świat. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Rozi Opublikowano 12 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2021 Ale wiecie, że otwarty świat wcale nie musi oznaczać, że gra będzie trwała 100 godzin? Cytuj Odnośnik do komentarza
messer88 5 887 Opublikowano 12 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2021 Zrobią dużą mapę z przejmowaniem ognisk to się nabije godziny Cytuj Odnośnik do komentarza
McDrive 2 973 Opublikowano 12 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2021 Tu zwiastun bez kompresji: https://www.gamersyde.com/video_elden_ring_gameplay_reveal_trailer-45858_en.html Cytuj Odnośnik do komentarza
Czezare 1 414 Opublikowano 12 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2021 Czuć na kilometr to specyficzne fromsoftware`owe "drewienko". Nie zmienia to faktu, że każdy kto mieni się graczem powinien w to zagrać. Bardzo wiele obiecuję sobie po udziale George`a R.R. Martina. Jeśli to on nakreślił fabułę to jedyna kiepska strona gier FS, czyli fabuła właśnie (to moje zdanie) to tym razem mogę być o ten aspekt spokojny, gdyż Martina uważam za wybitnego pisarza i uwielbiam wszystkie jego dokonania. Cytuj Odnośnik do komentarza
McDrive 2 973 Opublikowano 12 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2021 24 minuty temu, Czezare napisał: Czuć na kilometr to specyficzne fromsoftware`owe "drewienko". Nie zmienia to faktu, że każdy kto mieni się graczem powinien w to zagrać. Bardzo wiele obiecuję sobie po udziale George`a R.R. Martina. Jeśli to on nakreślił fabułę to jedyna kiepska strona gier FS, czyli fabuła właśnie (to moje zdanie) to tym razem mogę być o ten aspekt spokojny, gdyż Martina uważam za wybitnego pisarza i uwielbiam wszystkie jego dokonania. Raczej nie robiłbym sobie wielkich nadziei na super fabułę. Podejrzewam, prowadzenie jak w Sekiro, a szczegóły w opisach przedmiotów. Mam tylko nadzieję, że świat będzie po prostu lepiej rozrysowany i wytłumaczony, bo sama "mitologia" DS była fatalnie wytłumaczona. Cytuj Odnośnik do komentarza
McDrive 2 973 Opublikowano 12 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2021 Co mi się rzuciło w oczy na zwiastunie, to to, że przeszkody terenowe pokonujemy na wierzchowcu. Trochę to będzie dziwnie wyglądać takie skakanie po górach i wolałbym aby można było też wspinać się jak w BOTW, a nie tylko hasać aż do porzygu. Cytuj Odnośnik do komentarza
Figuś 20 201 Opublikowano 14 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2021 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Cedric 1 312 Opublikowano 14 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2021 Tak coś przeczuwałem podobną strukturę po tym zwiastunie - soulsowe "drzewo życia" pośrodku krainy jako hub, a wokół tego różne krainy luźno bazujące na różnych mitologiach/klimatach. Na zwiastunie dało się dopatrzyć choćby elementy mitologii nordyckiej, także coś przypominało wierzenia celtyckie czy mity arturiańskie, jak i bardziej klasyczne soulsowe klimaty. Tłumaczyło by to wtedy ten designersko-wizualny miszmasz. Cytuj Odnośnik do komentarza
Bigby 4 735 Opublikowano 14 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2021 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Figuś 20 201 Opublikowano 14 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2021 Cytuj Odnośnik do komentarza
messer88 5 887 Opublikowano 14 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2021 Weapon artsy z 3 to jak dla mnie była raczej ciekawostka, najbardziej ciekawi mnie krafting co nam tu zaserwują. Cytuj Odnośnik do komentarza
XM. 10 408 Opublikowano 14 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2021 Dla takiego otwarte świata to przewiduje legancką liczbę dlc. I oby - przy Sekiro dali ostro pysdy pod tym względem. Cytuj Odnośnik do komentarza
McDrive 2 973 Opublikowano 14 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2021 15 minut temu, XM. napisał: Dla takiego otwarte świata to przewiduje legancką liczbę dlc. I oby - przy Sekiro dali ostro pysdy pod tym względem. Wydawcą Sekiro było Activision i może mieli umowę na grę bez dlc, a później jak pojawił się pomysł, to nie mogli dogadać się z podziałem zysku... Cytuj Odnośnik do komentarza
Ukukuki 5 973 Opublikowano 14 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2021 (edytowane) Może to i dobrze, jakby poziom trudności znowu miał skoczyć to bym nad jednym bossem 3 dni siedział w Sekiro Edytowane 14 Czerwca 2021 przez Ukukuki Cytuj Odnośnik do komentarza
SlimShady 3 149 Opublikowano 14 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2021 2 godziny temu, messer88 napisał: Weapon artsy z 3 to jak dla mnie była raczej ciekawostka, najbardziej ciekawi mnie krafting co nam tu zaserwują. Grając w trójkę szybko zapomniałem o ich istnieniu. Nie wiem, czy to kwestia przyzwyczajenia, czy były zwyczajnie niepraktyczne w boju. Cytuj Odnośnik do komentarza
Ukukuki 5 973 Opublikowano 14 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2021 Bronie tworzone z dusz bossów miały w miarę sensowne weapon arts. Cytuj Odnośnik do komentarza
messer88 5 887 Opublikowano 17 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2021 chciałbym się mylić ale ten ss sugeruje że tutaj będzie też skradanie w trawie a la Sekiro. Z tym że w Sekiro to pasuje do gry a tutaj do rycerzyków tak trochę mniej. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.