Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, Nyu napisał:

Wiele souls-like'ów albo pokrewnych jest poza tym działem i odwrotnie. To forum ma po prostu problem ze zbyt dużą ilością działów i poddziałów xD

W takim razie te działy powinny być wyrzucone wpizdu a tematy przeniesione skoro wszyscy zaczęli teraz wrzucać rpgi do multiplatform. Burdel jest jeszcze większy.

Odnośnik do komentarza

Technikalia to początek PS4 z dodatkiem 60 fps, ale mnie zastanawia czy wielki otwarty świat nie rozwodni tej gry. W Soulsach czy Bloodborne gdzie świat nie był za duży warto było odwiedzić prawie  każdy zakamarek i gra nie dłużyła się za bardzo. Tutaj może być nudna sraka na 100 godzin. Wyjdzie w praniu czy warto było iść w duży świat.

Odnośnik do komentarza

Czuć na kilometr to specyficzne fromsoftware`owe "drewienko". Nie zmienia to faktu, że każdy kto mieni się graczem powinien w to zagrać. Bardzo wiele obiecuję sobie po udziale George`a R.R. Martina. Jeśli to on nakreślił fabułę to jedyna kiepska strona gier FS, czyli fabuła właśnie (to moje zdanie) to tym razem mogę być o ten aspekt spokojny, gdyż Martina uważam za wybitnego pisarza i uwielbiam wszystkie jego dokonania.

Odnośnik do komentarza
24 minuty temu, Czezare napisał:

Czuć na kilometr to specyficzne fromsoftware`owe "drewienko". Nie zmienia to faktu, że każdy kto mieni się graczem powinien w to zagrać. Bardzo wiele obiecuję sobie po udziale George`a R.R. Martina. Jeśli to on nakreślił fabułę to jedyna kiepska strona gier FS, czyli fabuła właśnie (to moje zdanie) to tym razem mogę być o ten aspekt spokojny, gdyż Martina uważam za wybitnego pisarza i uwielbiam wszystkie jego dokonania.

Raczej nie robiłbym sobie wielkich nadziei na super fabułę. Podejrzewam, prowadzenie jak w Sekiro, a szczegóły w opisach przedmiotów. 

Mam tylko nadzieję, że świat będzie po prostu lepiej rozrysowany i wytłumaczony, bo sama "mitologia" DS była fatalnie wytłumaczona.

Odnośnik do komentarza

Tak coś przeczuwałem podobną strukturę po tym zwiastunie -  soulsowe "drzewo życia" pośrodku krainy jako hub, a wokół tego różne krainy luźno bazujące na różnych mitologiach/klimatach. Na zwiastunie dało się dopatrzyć choćby elementy mitologii nordyckiej, także coś przypominało wierzenia celtyckie czy mity arturiańskie, jak i bardziej klasyczne soulsowe klimaty.

 

Tłumaczyło by to wtedy ten designersko-wizualny miszmasz. 

 

 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...