Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Małe smaczki/mechaniki które tarmoszą siusiaka

Featured Replies

Opublikowano

Ach ten parkour. :obama:

Szkoda, że nowe Asasyny bardzo uprościły te mechaniki. Mogę zrozumieć, że zabudowany Origins czy Odyssey nie pozwala na takie wygibasym, ale Unity robiło to cudowanie. :banderas:

  • 3 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 312
  • Wyświetleń 54 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Piękna sprawa jak urokliwy nadal jest Metroid Prime i jak wspaniała jest rozgrywka gdzie trzeba wysilić szare komórki. Niestety dzisiaj jedynym smaczkiem w tych gówno gierkach pokroju Horizon, Ra

  • Ja poproszę w kolejnej części Donkey Konga niech Retro zamrozi zdrowego i kazuyoshi, moga być w jednej bryle lodu.

  • temat troszeczkę przycichł więc pozwólcie że podzielę się kolejnym małym detalem o którym chyba mało kto wie     otóż w Sea of Thieves każdy przedmiot począwszy od kubków, przez łopaty, broń

Opublikowano
  • Autor

Odpalam cudo RE2make po raz pierwszy i od razu smaczek który siura obraca w majtkach. Podoba mi sie ze postać pokazuje ból i cierpienie zwiazane z małą ilością HP, no kurde podoba mi się to

 

Opublikowano

poziom grafiki w tej grze jest absurdalny 

 

człowiek patrzy na te wszystkie gry na pierwsze, drugie czy nawet trzecie playstation i nie może wyjść z podziwu, jak dobrze wyglądają 'dzisiejsze' gry 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Źle to zabrzmi ale zwierzęta w tej grze to potrafią wytarmosić siusiaczka  :) ale nie ma mrówek jak w jedynce więc beka z tych rockstarów trochę  :/

Opublikowano

Czy w RDR2 możesz rozpyerdolić niedźwiedzia z bazooki? NIE

Wniosek jest prosty: Far Cry 5> RDR2 :dafuq:

Opublikowano

Jestem po ograniu Quantum Break i wszystkie wizualne aspekty związane z 'czasem' to małe mistrzostwo świata. 

56658964_7bb812ba-10b5-46ea-844f-77c98edc2e02-min(1).thumb.png.c062a6950ed500887320d5c0a0ed02c0.png

 

:obama:

Opublikowano

Też mam ochotę zagrać tylko jakoś ten serial mnie tak odciąga. 

U mnie z ostatnich gierek to QR w Gearsach i Gnusher. No jaka to jest kozacka animacja :banderas:

 

Opublikowano

Nie jest aż tak strasznie z tym serialem, mi się akurat podobała taka odskocznia. Inna sprawa, że chyba można pominąć te odcinki. 

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

r/halo - A while ago I saw a post about how all the main characters in ODST had there blood type on their armor but recently I was replaying Reach when I noticed that all of the odst’s, most of the marines, and Jorge all had their blood types on their armor.

 

malutki smaczek, w Halo 3: ODST i Halo Reach wszyscy żołnierze mają na zbrojach napisaną grupę krwi

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

fajny detal z TLoU part 2

 

 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Pomyśleć, że UBISOFT to kiedyś była firma, która wprowadzała rzeczy wcześniej w grach niespotykane... :frog:
Ten Splinter Cell to był tytuł, wyprzedzający swoje czasy pod wieloma względami.
 

 

Opublikowano

 

Granat antygrawitacyjny w The Ascent, super smaczek kiedy przeciwnicy lecą w górą razem z elementami otoczenia i kończy to się pięknym pierdolnięciem z równie cudownym efektem dźwiękowym dla ucha  :banderas:

Po zrobieniu gierki na 100% czasami sobie odpalam żeby porzucać tym granatem i mielić wrogów na 1000 kawałeczków.

  • 5 tygodni później...
Opublikowano

w Halo Infinite można tworzyć obwody elektryczne  

  • 2 miesiące temu...
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

The Lost World: Jurassic Park

 

Miałem wtedy mocną fazę na Park Jurajski, a tę grę kupili mi - z zaskoczenia - rodzice na urodziny, więc sentymencik jest do dzisiaj. No i wiecie, to uczucie, że czwarta, CZWARTA do kolekcji (MOJA!) oryginalna gra na PSX.:ohboy:

Był klimacik filmu, licencja, różne gatunki dinusiów, różne gameplayowo grywalne "postacie" (dinozaury + myśliwy), muzyczka, no i te wstawki z dinozaurami podczas loadingów... :banderas: Tarnanowanie i pożeranie T-Rexem, skakanie na ludzi raptorem:banderas: Gierka średnia, ale dla samych tych elementów lubiłem odpalać.

 

No i tyle lat minęło, a przekaz doktora Iama Malcolma po ukończeniu gry wciąż tak samo wymowny i aktualny :kekw:

 

 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

W Halo Infinite widać w cutscenkach broń którą trzymaliśmy w trakcie gameplayu, co jest fajnym smaczkiem. Nie widziałem tego w innych grach. 

 

Halo Infinite] In cutscenes where Master Chief visibly holds a weapon, he  will be holding whatever primary weapon you had equipped, rather than a  preset one for the scene. : r/GamingDetails

Halo Infinite] In cutscenes where Master Chief visibly holds a weapon, he  will be holding whatever primary weapon you had equipped, rather than a  preset one for the scene. : r/GamingDetails

 

 

 

Opublikowano
2 godziny temu, ASX napisał:

W Halo Infinite widać w cutscenkach broń którą trzymaliśmy w trakcie gameplayu, co jest fajnym smaczkiem. Nie widziałem tego w innych grach. 

Halo Infinite] In cutscenes where Master Chief visibly holds a weapon, he  will be holding whatever primary weapon you had equipped, rather than a  preset one for the scene. : r/GamingDetails

Halo Infinite] In cutscenes where Master Chief visibly holds a weapon, he  will be holding whatever primary weapon you had equipped, rather than a  preset one for the scene. : r/GamingDetails

 

 

 

 

fajna rzecz, ale kurcze widzialem to gdzies juz wczesniej, ale no od kilku minut nie moge sobie przypomniec gdzie

 

rzadkie to, ale musialo to juz byc wczesniej

Opublikowano

A która gierka mająca scenki na silniku gry tego nie ma? W tą stronę będzie łatwiej. 

 

Eldenik to ma, Wieźmin 3 to ma, raczej obecnie standard. 

 

 

 

Opublikowano

Bez kitu przecież to jest STANDARD a nie tarmoszenie siura

Opublikowano

No dokładnie, tylko prerendery siłą rzeczy mają odgórnie narzucone modele 3D (przez co jest wytrącenie z immersji gdy nagle nosimy inny strój itp.) ale w realtime to przecież normalne, że postać trzyma w łapach wszystko co jej założyliśmy.

Opublikowano
11 minut temu, Ukukuki napisał:

Eldenik to ma, Wieźmin 3 to ma, raczej obecnie standard. 

 

w Eldenika nie grałem jeszcze, ale Wiedźminie co prawda widać nasz rynsztunek czy zbroje, ale nasz ekwipunek z tego co pamiętam w żaden sposób nie wpływa na animację Geralta w trakcie cutscenek. W Infinite, w zależności jaką broń trzymasz masz też inny setting animacji, bo Master Chief jest inaczej animowany gdy np.  trzyma jakiś karabin, a inaczej gdy ma młot grawitacyjny. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.