Skocz do zawartości

Gran Turismo 7


Rekomendowane odpowiedzi

Jak to jest że mam wyścig z zużyciem opon, i czy wezmę samochód z 1050 koni, czy 750 koni, to paliwa starczy mi na 2 okrążenia ledwo, a pozostałe samochody widać że tankują po 3-4? Bardzo drażniące, szukam w instrukcji gry i nie wyjaśniają jaki jest klucz do mniejszego spalania, czy informacji o zbiorniku.

 

Odnośnik do komentarza

Mi się mega w to brało, a dla mnie dwójeczka to był ostatni GT w którym spędziłęm sporo. I jestem ogólnie wyściwgową lamą i średnio motorozacyjnie. Model jazdy jakoś nie przeszkadzał, bardziej te lotne wyścigi - po co tego tyle?

Jedno z fajniejszych eventów to jak z kumplami na zmianę braliśmy pada i robilismy licencje albo te muzycze zapychacze :D

 

I pewnie grałbym w to więcej i nie wywalił z małego dysku PS5, ale GRIND dla mnie to największa wada tej gry. O ile jeszcze inne głupoty jakoś idzie wybaczyć to to jest dla najgorsze, bo odechciewa się grać, eksprymentować. Tragiczne jest bo psuje dla mnie radość z gry.

Odnośnik do komentarza
7 godzin temu, Rtooj napisał:

Jak to jest że mam wyścig z zużyciem opon, i czy wezmę samochód z 1050 koni, czy 750 koni, to paliwa starczy mi na 2 okrążenia ledwo, a pozostałe samochody widać że tankują po 3-4? Bardzo drażniące, szukam w instrukcji gry i nie wyjaśniają jaki jest klucz do mniejszego spalania, czy informacji o zbiorniku.

 

Bierze się to stąd, że SI oszukuje i dlatego tankują rzadziej  ;) masz możliwość zmienić mapę silnika na bardziej Eco. Prawo na d pad i tam znajdziesz w prawym dolnym rogu hud podczas wyścigu

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
15 godzin temu, Rtooj napisał:

Jak to jest że mam wyścig z zużyciem opon, i czy wezmę samochód z 1050 koni, czy 750 koni, to paliwa starczy mi na 2 okrążenia ledwo, a pozostałe samochody widać że tankują po 3-4? Bardzo drażniące, szukam w instrukcji gry i nie wyjaśniają jaki jest klucz do mniejszego spalania, czy informacji o zbiorniku.

 

Ja też sobie nie przypominam, żeby to było wyjaśnione w samej grze. W głównej kampanii tego nie było. Po raz pierwszy dowiedzialem się o oszczędzaniu paliwa w challengach. I jest tak jak Orion pisze, SI leci w człona, a tak to trzeba w trakcie wyścigu manipulować spalaniem. Jak ustawisz na eco to osiągi spadają drastycznie. Trzeba kombinować. Ale też różne samochody mają różne zbiorniki. Jak kupiłem Mercedesa AMG CLK-LM 98' to jego zbiornik robił różnicę. Np w wyscigu gdzie innym samochodem na eco musiałem tankować co 5 okrążen to ten Mercedes mógł jechać 8-9 okrążeń.

Być może tylko mi się wydaje, ale zmniejszyłem mu balast kosztem mocy silnika, żeby się mieścić w PO 800 to zyskalem na tym pół okrążenia jeśli chodzi o paliwo. Poza tym pewnie też spokojniejsze wciskanie gazu przy wchodzeniu w zakręty może mieć wpływ na spalanie. Tego nie weryfikowałem, bo gram na kontrolerze i zazwyczaj wciskam gaz do dechy i hamując też cisnę ostro paląc opony o wiele szybciej.

Odnośnik do komentarza

Jak miałem przewagę to też starałem się nie jeździć do odciny, wczesna zmiana biegów dużo daje, a najwięcej nie jechanie na pełnym gazie na prostych. Zawsze trzymałem około 3/4 gazu i tutaj była mega oszczędność, no ale też tempo drastycznie spada. Trzeba znaleźć złoty środek, żeby nie tracić zbyt dużo.

Odnośnik do komentarza
18 godzin temu, Rtooj napisał:

A jak jeżdżę na automacie to mam szansę to jakoś zrobić?

 

To odpuszczaj po prostu więcej gazu, Domyślam się, że grasz też na padzie? W takim razie nie ciśnij triggera do samego końca i zobaczysz, że spalanie jest dużo mniejsze. Również przy rozpędzaniu nie pałuj silnika na maxa. Jak już pisałem wcześniej, to wszystko ma wpływ na czas okrążenia, więc trzeba to robić z głową. 

Odnośnik do komentarza

Nie wiem. Teraz w trybie sport w wyścigu C jest Nurburgring GP i auta GR3. Tam Porsche 911 jest w mecie. BTW. Mam ranking kierowcy B, Fair Play S i mam taki czas w kwali, że zazwyczaj startuje z TOP3, a mógłbym jeszcze urwać z 4 dychy :notbad: Co do samej gry, to planuje wysmażyć dłuższy post, w każdym bądź razie nostalgia mocno, między innymi dla GT 7 kupię niedługo PS5, obecnie gram na PS4. Graficznie robi większe wrażenie niż FM 7 na Series X, mimo gorszej rozdzielczości itp.. oświetlenie w GT zawsze było TOP. Shadery itp. Nie znam się, @Emet mógłby się wypowiedzieć, lecz moim zdaniem GT 7 zjada dupą modele aut nawet z FH5 na Series X (ja gram na PS4). Żeby nie było, uwielbiam Forze ;-) 

Odnośnik do komentarza
On 1/13/2023 at 3:59 PM, MaZZeo said:

 

Rzeczywiście Nissany są takie OP?

 

 

Tak. Przecież to marka, która silnie wspierała GT Academy. Moglbym tu stworzyć jakąś teorie spiskową ale widać po rankingach że nie muszę :dunno: Problemem gran turismo i robienie sobie przerwy jest zwyczajne znużenie. Mnie wymęczyła pogoń za :platinum: i gdy już ją zdobyłem, osiągnąłem cel i zrezygnowałem. Całkowicie pochłonęła mnie Assetto Corsa :banderas:a obecnie WRC Generations :obama: Do GT7 już chyba nie wrócę nawet jak w kwietniu kupię PS5

Odnośnik do komentarza

@orion50 Odnośnie modeli samochodów to jest to klasa sama w sobie, szczególnie jeśli ktoś zwraca uwagę na detale i interesuje się samochodami nie tylko jako "furką w samochodówce" ;)

Dobrze by było jednak aby w GT8 (zakładając że wyjdzie jeszcze na PS5) podciągnęli też nieco niektóre detale w otoczeniu.. a raczej zachowali wyrównany poziom bo w GT7 różne trasy wciąż potrafią dosyć wyraźnie różnić się poziomem wykonania.

Polecam np. porównania tego gościa: https://twitter.com/emula86/media?ref_src=twsrc^google|twcamp^serp|twgr^author

Okrutny fanboj PS/GT, ale porównania robi bardzo dobre (kiedyś robił też np GT5/GT6 vs GT Sport itp), wykorzystuje najlepsze wersje modeli z danej gry.

Odnośnik do komentarza

Dziś siadłem do licencji S. Po 30 minutach mam 6/10, powinno się udać ogarnąć i potem z górki do platyny. Jeszcze S-9 S, S-10 i koniec. Zostanie zarobienie paru milionów, bzdury typu zdjęcia w scapes i kilkanaście wyścigów w Sport 

 

To Porsche na Spa:obama: Na razie mam srebro. Trzeba jechać idealnie, nie można nawet dotknąć mokrego asfaltu choćby kawałkiem opony.

 

Złoty pucharek wpadł. Czuje lekka satysfakcję choć wiem, że to nie było bardzo trudne zadanie 

Edytowane przez orion50
  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza

Ależ znakomite wideo ktoś zrobił z GTPlanet. Co jakby odtworzyć każde Gran Turismo w jakości GT7?

 

 

 

Nie powiem, mocno wleciała nostalgia, jak zabrzmiała muzyka z menusów GT1 lub ten utwór z GT5 z minuty 5:50 filmu:

 

 

 

Aż przypomniały się licencje i niezliczone wyścigi online, które odbyliśmy ze stałą grupą zaufanych kierowców (których przy okazji pozdrawiam, o ile jeszcze ktokolwiek z nich jeszcze odwiedza to forum).

Edytowane przez Hal Emmerich
  • Plusik 2
  • Lubię! 2
Odnośnik do komentarza

Oj przytuliłbym nowego DriveCluba lub MotorStorma, chociaż na pewno nie zamiast GT, ale dodatkowo dla odmiany.

A z GT7 w Plusie to jednak bym się nie nastawiał. Do tej pory żadne GT nie trafiło do Plusa (mieli 4 okazje od GT5: Prologue do GT: Sport). Niestety w PS Store nie ma nawet żadnego klasycznego GT :/

Edytowane przez Emet
  • This 2
Odnośnik do komentarza

Dziś chce skończyć Cafe, zostały mi chyba 2 menu. Dokoncze tory żeby odlozyc kase na legendarne auta. Zostały mi pierdoły typu 100 okrążeń w próbie czasowej, 500 mil na owalu (Tomahawk szybko pomoże załatwić sprawę), zdjęcia w scapes no i będzie już autostrada do platyny, tylko czekać aż furki pojawia się u Hagertyego.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Są już pierwsze wrażenia osób, które zagrały w Gran Turismo 7, korzystając z gogli PlayStation VR2. Bardzo pozytywne. Pisze się o tym, że znakomity tytuł stał się jeszcze lepszy, a także o jednym z najlepszych doświadczeń, jakie można przeżyć w grach wyścigowych. Tak jak było mówione wcześniej, całość GT7 jest dostępna w VR - każdy wyścig, tor, samochód, licencje, kariera, a nawet online. To wielki krok w przód w stosunku do tego, co oferowało GT Sport.

 

Gra działa w 120 fpsach. Po aktualizacji VR dostępny będzie też nowy tryb - VR Showroom, w którym będzie można przyjrzeć się samochodom z bliska. Wszystkie materiały, z których wykonany jest pojazd, każdy najdrobniejszy detal, przycisk czy zegar, wszystko to dzięki niesamowitej jakości, w jakiej renderowane są pojazdy, będzie możliwy do szczegółowego wglądu gracza w rzeczywistości wirtualnej.

 

 

 

 

 

 

 

 

Cytat

 

By James Stavrinides, SIE

 

While Gran Turismo Sport offered a tantalizing taste of the GT experience using the original PlayStation VR, letting users don the headset for a limited slice of the game, Gran Turismo 7 supports PS VR2 with no such compromises. The cars, tracks, races, and license tests are all here (with the exception of split-screen support), and playing the game again with the new headset and DualSense controller is nothing short of revelatory—even as someone who logged more than 200 hours on the track throughout 2022.

Here are four reasons to be excited about buckling up for GT7 in PlayStation VR2.

 

 

Big surprise—it looks amazing

 

Gran Turismo 7 is a stunner, but I assumed the conversion to PS VR 2 might entail some obvious (but understandable) compromises. That said, I’m pleased to report that my concerns were unfounded, as the game looks marvelous in its VR conversion. Image quality and clarity are dramatically improved over those of GT Sport, and I never felt myself weighing the pros and cons of the visuals compared to simply playing on a “flat” TV display. In short, the game looks great and really highlights the virtues of PS VR2.

 

 

Ogle your all-time favorite cars in the VR Showroom

 

Players can now look around any of the 450+ cars in the game using the VR Showroom, which is accessible from your Garage. This feels like the natural culmination of Polyphony’s incredible efforts in bringing each car to life; the plastics, wood paneling, leather, vinyl, and plastics are now viewable at your leisure. Getting up close and personal with various stereo systems, dashboards, and dials is (weirdly) one of the things I’m most looking forward to once I have a PS VR2 at home. The novelty of peering around the back seats of each car can’t be understated.

 

 

Head tracking is a game changer

 

While it may sound unremarkable on paper, being able to freely look around during a race—with your view untethered from the front of your car—provides tangible benefits, both in terms of performance and presence within the virtual world. For example, while driving into a sharp corner, it’s possible to look beyond the immediate turn to the rest of the track and plan your next move. This is one of those intuitive “real life” driving behaviors that feels somewhat uncanny to experience in a game.

 

 

A newfound sense of scale and speed

 

Another upshot of the “I’m actually driving a Mazda 787B” feeling is a newfound sense of…claustrophobia and danger (in a good way!). Motorsport can be quite dangerous, and those of us with no personal experience can get a better sense of that in VR: the increased tangibility of a race car’s purpose-built, rough-and-ready interior, along with real limitations on visibility (narrower windshields, roll-bars, etc.), dramatically heightens the sense of speed and intensity of a race.

On the opposite end of the spectrum, PS VR2 offers a new perspective on the track environments themselves. For example, the mountain range at Dragon Tail feels genuinely huge and imposing, and the desert at Willow Springs somehow feels, well, more desert-like—the vast emptiness of this Southern California expanse is perceptibly vast and empty. It’s a sensation I’ve never had in a game before and it made tearing around the arid landscape feel liberating.

 

 

 

Wiem, że Gran Turismo 7 ma już niemal rok, ale szykuje się jedno z najciekawszych przeżyć growych w 2023 roku. Zazdro dla szczęśliwców, którzy właśnie tak doświadczą tytułu Polypholy.

Edytowane przez Hal Emmerich
  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza

Byłem przekonany że to znowu popierdółka będzie a nie pełna kompatybilność, a tu jednak można robić wszystko w grze w VR...

 

Wygląda na to że PS5 i VR2 to najtańsza opcja by pojeździć w wyścigi w wirtualnej rzeczywistości i to na dodatek w grze która była od początku do tego projektowana. 

 

Normalnie system seller jak się patrzy.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...