Opublikowano 27 listopada 20222 l Ale mnie guzik obchodzi czy dla dużych czy nie. kto obmyślił system parowania/blokowania na milisekundy?! Jeszcze pod tym klawiszem idą inne czynności które częściej wchodzą i obrywamy? A same uniki przewroty i podskoki niestety. Nie zawsze ratują. Mogliby ułatwienie dać przy przewrocie podskoku, że unika demagu a nie ze robi przewrót i obrywa i tak. Paranoja Ten system walki jest irytujący. Nie musza być to proste walki, ale mnie irytujące przez takie drobnostki jeszcze na normalu. Dlaczego w Horizon czegoś takiego nigdy nie uświadczyłem a wykonywałem choć na Normal trudne chellenge? Jeszcze sam system zapisu i wczytywania jest w takim miejscu, że pewne animacje musze po X razy oglądać lub coś wykonywać. Grafika śliczna. Ale sama walka to mi przypomina gry z kadridży Contra jak nic z powtarzaniem od nowa i od nowa. My mamy 2022 już rok niż 80 ubiegłego wieku. Jeszcze ataki i uniki to są do 1 pixeli by się uchroni. Paranoja. Takie rzeczy odbierają przyjemność. Niestety ale ja stary jestem na tłuczenie w gry, które wymagają 1000% skupienia, precyzji, refleksji jak Bogowie Olimpu i cierpliwości by 100 razy jedna rzecz powtarzać
Opublikowano 27 listopada 20222 l Skill issue. Pod L1 masz tylko blok i parowanie. Uniku nie rób za wcześnie.
Opublikowano 27 listopada 20222 l Pokonałem w koncu tego przeciwnika. Za 10 prawie razem licząc dzisiejsze uruchomienie. Ledwo. Pixelek życia, mrugał Parowanie to tak rzadko wchodziło, tylko obrywałem przy tym. To nie na moje nerwy
Opublikowano 29 listopada 20222 l Przeszedłem na mistrzowskim poziomie piękna gra prawie tak samo trudna jak soulsy i niohy . Świetna oprawa graficzna , system walki prosty ale bardzo intuicyjny w tego rodzaju grach unikam bloków wolę fikać czy odskakiwać i tak właśnie przeszedłem tą świetną giereczkę
Opublikowano 29 listopada 20222 l Bez parowania się raczej nie obeszło, bo jakoś nie chce mi się wierzyć, że bossów na najwyższym poziomie rozpykałeś tylko dzięki unikom/odskokom.
Opublikowano 29 listopada 20222 l Od czasu Sekiro parowanie jest podstawą wielu gier z walką w zwarciu - Star Wars Jedi Fallen Order, God of War Ragnarok czy KENA właśnie.
Opublikowano 30 listopada 20222 l Bez przesady. Parry było używane i istotne w grach dużo wcześniej niż od 2019 O.O
Opublikowano 30 listopada 20222 l 8 godzin temu, malin1976 napisał: Przeszedłem na mistrzowskim poziomie piękna gra prawie tak samo trudna jak soulsy i niohy . Świetna oprawa graficzna , system walki prosty ale bardzo intuicyjny w tego rodzaju grach unikam bloków wolę fikać czy odskakiwać i tak właśnie przeszedłem tą świetną giereczkę No ja też zdecydowanie wolę odskakiwać i robić fikoły w gierkach zamiast parować. Ofc czasami jest to wymagane i robię, ale tak to głównie uniki.
Opublikowano 30 listopada 20222 l Seikiro przede mną dopiero . Grałem u kolegi chwilę i nie dało się w to grać hehe . Tarcze nie dla mnie - lekka zbroja i jazda !!!
Opublikowano 30 listopada 20222 l 6 godzin temu, giger_andrus napisał: Bez przesady. Parry było używane i istotne w grach dużo wcześniej niż od 2019 O.O Np w God of War 2 z 2007.
Opublikowano 23 grudnia 20222 l Wydawało mi się, że Kena jest w ps plus extra a nie ma ale chyba coś pomieszałem Edytowane 23 grudnia 20222 l przez mario10
Opublikowano 23 grudnia 20222 l Kena była w plusie? Kiedy, mam ps+ extra od premiery w Polsce i nigdy nie zauważyłem o_O W comiesiecznych grach też nie kojarzę od czasu premiery pudełka.
Opublikowano 7 stycznia 20232 l Fantastyczny tytuł, kolorowy, wymagający przy bossach, z fajnym światem. Czuć flow gierek z ery gdzie gameplay był na pierwszym miejscu. Kudosy że to stworzyła tak mała ekipa
Opublikowano 7 stycznia 20232 l Trudno się zgodzić. Kolorowy i ładny świat na pewno a reszta zjadliwa dla tego mikrona co to się podniecają przejściem Sekiro bez hita. Gra przede wszystkim powinna być przyjemna a tu jest frustrująca, nie dla każdego i tak sobie myślę, że pierwotnie po jej przejściu autorzy stwierdzili, że niczym nie zaskakuje i doyebali jakieś wkurwiajace motywy to przynajmniej ludzie zapamietają grę z powodu poziomu trudności. Mocne 6+/10 Edytowane 7 stycznia 20232 l przez addhoc
Opublikowano 7 stycznia 20232 l Jest wymagająca przy bossach to fakt ale zdecydowanie nie lubię bardzo trudnych gierek, fanem soulslikow nigdy nie byłem i jakoś nie widzę w tej gierce jakiś przegietych momentów, parę prób i płynnie do przodu. Nic mnie nie irytowało, a właśnie irytacji wystrzegam się w grach
Opublikowano 30 stycznia 20232 l Jak coś to Kena obecnie w promce na storze za 90 zł. Chyba łyknę, jak tak każdy chwali i akurat umili mi czas przed Hogwartem. Edit: Pograłem wczoraj chwilę w Kenę, pierwsze co się rzuca w uszy to soundtrack, jest geeeenialny! Strasznie czuję podobny vibe muzyki do Ni no Kuni. Edytowane 31 stycznia 20232 l przez Faranell
Opublikowano 29 kwietnia 20231 r Dali w plusie to testuje. Kurczę jaka ta gra ładna, kolory takie żywe, lokacje mi się z Fable kojarzą,w sensie takie jakieś baśniowe. Animacja postaci-coś pięknego. Animacje rotow tez rozczulające,rozczulające 40sto letniego chłopa . Tytuł naprawdę bardzo ładnie wyglada i jak ogarnę Rage 2 do końca siadam od razu do Keny
Opublikowano 29 kwietnia 20231 r Świetny tytuł im wyszedł, zwłaszcza, że to ich pierwsza gra. Ciekawe co teraz tworzą.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.