Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Opublikowano
  • Autor

swoją drogą oglądam analizę graficzną  Digital Foundry i osobom które nie widzą postępu graficznego względem ostatnich gier Bethesdy polecam zainwestować w jakieś okulary:

 

modele postaci:

Spoiler

4447ekrb.thumb.png.7d0103e0c063ae701415817a37bfc0e2.png

724580972_fallout4.thumb.png.ba084ac1c0bdb186b94c2d95da6ee21e.png

 

wnętrza:

Spoiler

155555fkjze.thumb.png.e1f21aea75852db265f9d54ce319f568.png

2109963556_fallout42.thumb.png.33f391c976f3eee995e5ea418c70ddbe.png

 

tereny otwarte:

Spoiler

950450622_Starfield2.thumb.png.49967f829d6fe27d4ae9af866ae97bff.png2103458104_fallout43jpg.thumb.jpg.29cc664fc074f037df631bc8a1c872d0.jpg

 

  • Odpowiedzi 3,6 tys.
  • Wyświetleń 327,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Trochę pograłem i rzeczywiście w kilku elementach mało Bethesdowa ta gra. - poruszanie się, walka, wszystko mega responsywne, płynne, naprawdę fajnie się strzela, a byłem nastawiony na jakieś dre

  • Strzelanie do NPC    

Opublikowano

Że Ci się jeszcze chce @ASX

Jedynym i głównym zarzutem wobec Starfield jest to, że nie będzie go na PlayStation 5. Reszta to postępowanie w myśl zasady "chcesz uderzyć psa to kij się zawsze znajdzie"

Opublikowano
  • Autor

dokładnie, teraz straszmy downgoradem

Andrea Pichinini on Twitter: "Old narrative: "Owning is better than  renting" "You don't buy a new console to play older games" New narrative:  "Renting older games is better value than new day

Opublikowano

To że wygląda lepiej od gry z 2015 to wiadomo ale pisanie że wszystko wygląda dobrze i nie widać żadnych problemów w tym co zaprezentowali to niezłe odklejenie. Nawet na tej analizie DF praktycznie do każdego zaprezentowanego elementu mieli jakieś 'ale'. A downgoardem nie trzeba straszyć bo w porównaniu do trailera z 2021 już to się stało (filmik DF 6:24 xd

Opublikowano
  • Autor
12 minut temu, łom napisał:

To że wygląda lepiej od gry z 2015 to wiadomo ale pisanie że wszystko wygląda dobrze i nie widać żadnych problemów

Znajdź mi choć jedną osobę, która pisze że nie widać żadnych problemów. Przecież każdy widział problemy z frameratem i nikt ich nie neguje.

Postawiłeś sobie chochoła, nazywając odklejencami ludzi którzy nie widzą żadnych problemów, ale nikt tak nie pisał.

 

 

 

Opublikowano
40 minut temu, dee napisał:

Że Ci się jeszcze chce @ASX

Jedynym i głównym zarzutem wobec Starfield jest to, że nie będzie go na PlayStation 5. Reszta to postępowanie w myśl zasady "chcesz uderzyć psa to kij się zawsze znajdzie"

Ja po prostu pamiętam jak wygladal na starcie ostatni Fallout i za cholere nie potrafie się tym jarac, szczegolnie po tym co pokazali i jak płynnie gra dziala. Widze, że niektorym cw już weszło za mocno.

Opublikowano
19 godzin temu, ASX napisał:

Zdrowe podejście, forum byłoby lepszym miejscem gdy więcej użytkowników miało podobne zasady. 

 

Rozumiem raz napisać że się komuś nie podoba jakaś gra i nie jest się nią zainteresowanym. Ale powtarzanie tego kilkukrotne, albo jeszcze gorzej atakowanie innych ludzi którym gra się podoba i ośmielają się o niej pisać pozytywne rzeczy jest bardzo męczące (jak cos to nie do ciebie Czezare, bo szczerze się przyznam że tym razem nie przeczytałem twojego posta, więc no offence :lapka:)

Wchodzenie do tematu i narzekanie na siłę w co 2 poście to jedno (i jakoś nie przeszkadzało to w plusowaniu przez fanbojów xboxa takiego zachowania np. w temacie GT7), a wyrażanie zrównoważonej swojej opinii (zawierającej pozytywy jak i uwagi) to co innego.. jednak jak już wielokrotnie zostało udowodnione w grach na xboxa jest to niemożliwe bo momentalnie zlatują się osobniki widzące wszędzie CW (a raczej obecnie Console + User Wars) i zaczynają robić prywatne podjazdy albo w najlepszym wypadku minusują post itp. Serio zdejmij czasem zielone okulary i zobacz jak to wygląda z boku.

 

Wracając do tematu Starfielda - Oczywiście postęp wizualny względem ich poprzednich gier jest ogromny, ale powiedzmy sobie szczerze - patrząc na te poprzednie gry nie jest to żadne wyzwanie. Tak jak też DF wspomniało (jedyna wyrocznia wśród wielu osób tutaj, które same niespecjalnie mają pojęcie o grafice) downgrade w stosunku do poprzedniego pokazu jest wyraźny, a framerate mimo to jest tragiczny i właśnie to bardziej powinno martwić bo mimo wszystko super grafiki w grze Bety raczej nikt się nie spodziewa, a raczej tego że w grze będzie po prostu więcej tego co fani ich gier lubią.

Opublikowano
54 minuty temu, ASX napisał:

Znajdź mi choć jedną osobę, która pisze że nie widać żadnych problemów. Przecież każdy widział problemy z frameratem i nikt ich nie neguje.

Postawiłeś sobie chochoła, nazywając odklejencami ludzi którzy nie widzą żadnych problemów, ale nikt tak nie pisał.

Ale ja nie piszę tylko o animacji tylko o ogólnym wyglądzie gry. Framerate może jeszcze poprawią ale to co zaprezentowali miejscami wygląda bardzo słabo. Na ten moment ta gra wygląda strasznie nierówno. Z jednej strony design niektórych planet i detale we wnętrzach czy nawet parę ujęć miast wygląda dobrze a z drugiej strzelanie i oświetlenie to miejscami czasy PS360. A tutaj masz swój cytat "co do grafiki, to poza problemami frameratem (mam nadzieje że poradzą sobie z tym do premiery ) i drewnianymi typowymi dla Bethesdy animacjami, nie za bardzo jest się do czego przyczepić. Wygląda elegancko tak jak powinien prezentować się Skyrim w kosmosie" W tym rzecz że jest wiele do których można się przyczepić poza frameratem i animacjami.

Opublikowano
  • Autor

> "Znajdź mi choć jedną osobę, która pisze że nie widać żadnych problemów"

> Łom cytuje mojego posta w którym wymieniam problemy gry jak framerate i drewniane animacje

20220610_160956.jpg.d3c40e4a16579747b8e19c5b7e0f32d7.jpg

48 minut temu, Emet napisał:

Wchodzenie do tematu i narzekanie na siłę w co 2 poście to jedno (i jakoś nie przeszkadzało to w plusowaniu przez fanbojów xboxa takiego zachowania np. w temacie GT7), a wyrażanie zrównoważonej swojej opinii (zawierającej pozytywy jak i uwagi) to co innego.. jednak jak już wielokrotnie zostało udowodnione w grach na xboxa jest to niemożliwe bo momentalnie zlatują się osobniki widzące wszędzie CW (a raczej obecnie Console + User Wars) i zaczynają robić prywatne podjazdy albo w najlepszym wypadku minusują post itp. Serio zdejmij czasem zielone okulary i zobacz jak to wygląda z boku.

takie sytuacje są po obu stronach niestety i sam ich doświadczam, polecam po prostu ignorować takich użytkowników i nie zwracać na nich uwagi, gdy rozdają minusy albo atakują personalnie:lapka: 

Opublikowano

Jeśli będę mógł przejść główny wątek + najważniejsze questy poboczne bez bycia zmuszanym do jakiegoś grindu (w Skyrmie tak nie było, a w Fallouty nie grałem, było tak?), to te 40h powinny być spoko doświadczeniem.
 

Moje zmartwienie obecnie to jak będzie wyglądała mapa poza miastami: gdzie będzie się kończyła granica pomiędzy światem zaprojektowanym przez dewelopera a światem wygenerowanym proceduralnie. Czy to będzie to wyglądało jak wyspy w Risenie 3 + plus ogromny teren wygenerowany losowo? Kolejnym zmartwieniem jest oczywiście framerate. W tej generacji na pewno nie zniosę niczego co będzie ciągle dropić do 20 klatek. Styl graficzny mi się podoba - nie za kolorowy, na tej pokazywanej planecie widać brud i szarość. 

Edytowane przez Lukas_AT

Opublikowano
  • Autor
1 minutę temu, Lukas_AT napisał:

Jeśli będę mógł przejść główny wątek + najważniejsze questy poboczne bez bycia zmuszanym to jakiegoś grindu (w Skyrmie tak nie było, a w Fallouty nie grałem, było tak?), to te 40h powinno być spoko doświadczeniem.

w Falloucie nie było żadnego grindu, w Starfieldzie tez się nie zapowiada. Todd mówił, że wątek główny ma być dłuższy niż w ich ostatnich grach i ma starczać  na jakieś 30-40h.

 

3 minuty temu, Lukas_AT napisał:

Moje zmartwienie obecnie to jak będzie wyglądała mapa poza miastami: gdzie będzie się kończyła granica pomiędzy światem zaprojektowanym przez dewelopera a światem wygenerowanym proceduralnie.

Wszystkie współczesne gry wykorzystują proceduralnie generowane światy, do pomocy w modelowaniu terenów. Nie ma sztywnej granicy między lokacją A która została zaprojektowana przez człowieka i lokacją B, którą wygenerował komputer. 

popatrz jak wyglądało to w Halo. Współczesne gry są zbyt ogromne by modelować wszystko ręcznie i ustawiać każdy kamień, drzewo, krzak osobno. Dlatego przygotowuje się przygotowuje się  zestaw narzędzi, jakiś podstawowy model terenu, ustala się parametry, a resztę generuje się proceduralnie. Taki workflow jest dzisiaj standardem i każda duże studio z czegoś takiego korzysta.  

Opublikowano
9 minut temu, ASX napisał:

popatrz jak wyglądało to w Halo. Współczesne gry są zbyt ogromne by modelować wszystko ręcznie i ustawiać każdy kamień, drzewo, krzak osobno. Dlatego przygotowuje się przygotowuje się  zestaw narzędzi, jakiś podstawowy model terenu, ustala się parametry, a resztę generuje się proceduralnie. Taki workflow jest dzisiaj standardem i każda duże studio z czegoś takiego korzysta.  

Zdaję sobie z tego sprawę. Ktoś gdzieś wrzucał jakiś filmik o tym. Niemniej, nawet jeśli mniejszy teren jest projektowany przy użyciu takich narzędzi to deweloper ma nad nim kontrolę i może sam pozmieniać co chce by mapa nie była nudna - miała unikatowe miejscówki, jakieś bazy,  jaskinie, itp. A więc nadal jest to pytanie otwarte, gdzie będzie się kończyła ta granica.

Opublikowano
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.
14 godzin temu, dee napisał:

Jedynym i głównym zarzutem wobec Starfield jest to, że nie będzie go na PlayStation 5.


Żałosne są te twoje CW podjazdy w odpowiedzi na każdą krytykę (drugi nagminny to te "Uncharted w kosmosie").
Czyli złego słowa nie można powiedzieć na grę Bethesdy bo teraz, gdy są w XGS to święte krowy, a każdy, kto się ośmieli to fanboj Sony?
No i pisanie z taką wyższością, jakby te ich gry były jakoś wybitnie skomplikowane i nie były od lat częścią mainstreamu :yao:

Opublikowano
15 godzin temu, ASX napisał:

swoją drogą oglądam analizę graficzną  Digital Foundry i osobom które nie widzą postępu graficznego względem ostatnich gier Bethesdy polecam zainwestować w jakieś okulary:

 

modele postaci:

  Pokaż ukrytą zawartość

4447ekrb.thumb.png.7d0103e0c063ae701415817a37bfc0e2.png

724580972_fallout4.thumb.png.ba084ac1c0bdb186b94c2d95da6ee21e.png

 

wnętrza:

  Pokaż ukrytą zawartość

155555fkjze.thumb.png.e1f21aea75852db265f9d54ce319f568.png

2109963556_fallout42.thumb.png.33f391c976f3eee995e5ea418c70ddbe.png

 

tereny otwarte:

  Pokaż ukrytą zawartość

950450622_Starfield2.thumb.png.49967f829d6fe27d4ae9af866ae97bff.png2103458104_fallout43jpg.thumb.jpg.29cc664fc074f037df631bc8a1c872d0.jpg

 

Dla mnie F4 na KOXie dalej wygląda ładnie ale jeśli ST wygląda znacznie lepiej to :banderas: a jakieś gryzienie po kostkach niebieskich fanboyów  xD

 

 

https://gfycat.com/pl/giddymildarthropods-starfield-boosters-jetpack-combat

https://gfycat.com/officiallinedargali

 

:obama:

Opublikowano

Wytrzepcie buty po wyjściu z cw bo zaczyna śmierdzieć.

Opublikowano
  • Autor

jeszcze jedno porównanie tym razem z Falloutem 76

nvx3azh3lz591.jpg

 no jest minimalna poprawa, nareszcie postaci wyglądają jak ludzie, co w przypadku Bethesdy jest wielkim sukcesem 

Opublikowano
39 minut temu, ASX napisał:

no jest minimalna poprawa, nareszcie postaci wyglądają jak ludzie, co w przypadku Bethesdy jest wielkim sukcesem 

Nie, nie wyglądają w ruchu. Na jakiś pojedynczych kontekstowych fotkach może tak, w ruchu dalej kukły (mimika twarzy, wzrok). Czy te oczy mogą kłamać…?

 

 

Opublikowano
  • Autor

no animacje są drewniane i dalej mają typowy dla gier wzrok bez duszy (choć i tu jest poprawa względem ostatnich gier), ale same modele tak jak pisałem są o wiele lepsze i postaci nareszcie przypominają ludzi. 

Opublikowano

No są gry gdzie wzrok jest naprawdę okey, a postacie nie przypominają kukieł, a ludzi. 
Sam czekam na gierkę, ale postacie to typowe drewno Bethesdy, tyle że w sosie roku 2022. 
 

Opublikowano

Ja tam czekam i ostatnio jak czytam o grze/oglądam filmiki to znowu się zaczynam mocno jarać. 

Opublikowano
7 minut temu, XM. napisał:

Ja tam czekam i ostatnio jak czytam o grze/oglądam filmiki to znowu się zaczynam mocno jarać. 

Same here. Na początku byłem rozczarowany, głównie chyba całym pokazem xa. Plus opóźnieniem. Ale teraz liczę na poziom skyrima, w którego wbilem tonę godzin. Jeszcze modziki na PC potem (dobra steam deck tez jak pójdzie). Mogliby i na xa dać mody.

Opublikowano
Godzinę temu, ASX napisał:

jeszcze jedno porównanie tym razem z Falloutem 76

nvx3azh3lz591.jpg

 no jest minimalna poprawa, nareszcie postaci wyglądają jak ludzie, co w przypadku Bethesdy jest wielkim sukcesem 

 

No jest. Fallout ma modele na poziomie jak słabe gierki z 360/PS3, a tutaj na statycznym screenie Starfield wygląda nawet nawet nawet jak na poprzednią generację.

 

No ale w ruchu wygląda nadal tragicznie ta mimika, pusty wzrok i betonowe włosy.

 

Reasumując nadal gówno tylko opakowane w ładniejszy papierek.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.