November 2, 20231 yr Idzie gdzieś dorwać pudełko? Niby dzisiaj premiera a tu zonk. Patrzę po sklepach online a tam nowa data na 13.11.
November 2, 20231 yr " userid="2818"] Bardziej się jaram tym niż tymi gierkami AAA Ja też, te gierki AAA to taka rzemieślnicza robota.Za dużo idzie w grafikę a za mało wkładają serducha w gameplay i klimat.Tu czuć że jest coś ciekawego i nie banalnego.No i jeszcze takiej gierko z robocopem nie było.Aż chcę się zagrać a nie że 8 assasin 3 spajer czy 8 farkraj.
November 3, 20231 yr Wydaje mi się, że w metrze przegapiłem jedno słowo mocy. Dopiero jak wyszedłem z lokacji to mnie olśniło, że pewnie trzeba było strzelić w dyktę, która je przysłaniała. No cóż, new game + to już pewniak. Edited November 3, 20231 yr by LukeSpidey
November 3, 20231 yr No tak, strzelić w dyktę... Dykto, pójdziesz ze mną, żywa lub martwa Ja się skusiłem na giereczkę, tak trochę w ciemno w sumie. Jakimś wielkim fanem Robo nie jestem, film (jedynkę) wspominam dobrze, a że głosy na temat gry są raczej pochlebne (w większości, na steam nawet bardzo), to czemu by nie. W demko nie grałem, bo jakoś kompletnie mi ten wątek umknął w czasie gdy było ono dostępne. Po 2h wrażenia bardzo OK. Fajny filing strzelania, oprawa też spoko (pomijając ryjce w przerywnikach i dialogach). Po AW2 chciałem spróbować czegoś lżejszego i - póki co - nie zawiodłem się. Tym bardziej, że gierkę na PC spokojnie idzie wyrwać za 140zł - w takiej kwocie to jest absolutnie złoty deal. Tak więc podsumowując: mało grałem i mało widziałem, jednak pierwsze wrażenie jest pozytywne. Naprawdę miła odskocznia od otwartych światów (seria FC), żołnierzyków pędzących jak na wrotkach (COD), przesadnej epickości (znów COD). Grając w Robo wskakuje mi vibe Condemned czy The Darkness, które to ogrywałem lata temu na X360 i które do tej pory uwielbiam. Zresztą mam ogromny sentyment do tamtych tytułów (do X360 ogólnie) i tamtych czasów, więc Robo wchodzi tutaj idealnie. Ten staroszkolny sznyt zaliczam mu zdecydowanie na plus. Edit: gierka skończona, 15h na budziku. Ciężko mi jednoznacznie ocenić ten tytuł. Samo strzelanie cymesik, fabuła zjadliwa, a oprawa nie straszy aż tak bardzo (fajne zrobiono np. destrukcję otoczenia), jednak podchodząc do tego tytułu trzeba mieć świadomość, że gra pachnie erą X360/PS3 (dotyczy to także rozgrywki). Dla mnie to taka mieszanka Rainbow Six Vegas (niskie tempo działań), The Darkness (konstrukcja miasta), FEAR (slow-mo i rozpiernicz) i Condemned. Jeśli pamiętacie ślamazarność ww. gier i nie przeraża Was ona w żadnym stopniu to jest spora szansa, że przy Robo będziecie się dobrze bawić. Wyznawców RoboCopa z 1987 zachęcać zdecydowanie nie trzeba, ci odnajdą się tutaj bez problemu (wiedząc jednocześnie czego należy się spodziewać). Reszta natomiast - nie mówię tak, nie mówię nie, musicie zaryzykować po prostu. Jednak najlepiej nie za pełną kwotę (mimo wszystko). Sam skończyłem grę z przyjemnością i chwilowo robię sobie od niej przerwę. Jeśli jednak dodadzą NG+ (nad brakiem której szczerze ubolewam) to z miłą chęcią do niej wrócę. Edited November 4, 20231 yr by Amer
November 14, 20231 yr Popular Post Cóż za cisza, koledzy zagrajmerzy! Dostałem do recenzji RoboCopa i czuję obowiązek bycia ambasadorem marki Teyon. To jest blast from the past pod każdym względem - fabuły, narracji, przejść między scenami, questów. Wszystko jest z poprzedniej epoki i bardzo dobrze, bo robi to idealnie. Albo się to drewno lubi, albo nie. Ja uwielbiam. Feeling broni cymesik, rozwałka cymesik, bezrefleksyjne NPC wchodzące pod lufę cymesik, plansze cymesik, bronie cymesik, beczki z wybuchem cymesik, głupkowate side-questy cymesik, czerstwe teksty i infantylne cutscenki cymesik. W tej grze wszystko się zgadza i jest kwintesencją shootera. Nawet rozwój postaci oraz broni są fajne i satysfakcjonujące. Podczas ogrywania wróciłem do pierwszej i drugiej części filmów, by sobie je przypomnieć. Po ich obejrzeniu jeszcze mocniej wpadłem w sidła gry, bo z ogromnym szacunkiem traktuje tę markę. Mordki odwzorowali idealnie, komenda top, scena wyjazdu radioli z garażu top, nawet easter-eggi i kuriozalny, przesadzony humor z filmów przemycili. To jest pełnoprawna adaptacja w uniwersum robo-gliny. W dodatku całkiem ładna. O ile we wnętrzach gra wygląda średnio, o tyle miasto prezentuje się naprawdę efektownie, nawet w trybie performance. Ja patrzę na to przez pryzmat budżetu - to nie jest AAA, ale widać, że starali się, jak mogli. Otoczenie jest pełne detali i rozmaitych pierdół. Wygląda po prostu autentyczne. Jestem chyba jakoś pod koniec gry i co mogę powiedzieć - tak dobrze nie bawiłem się w szczelance, odkąd ogrywałem Ion Fury. Alan Wake 2 poszedł w odstawkę na rzecz robota. Teyon, z którego darłem łacha (słusznie) po premierze Rambo, teraz zyskał w moich oczach i życzę im jak najlepiej. Edited November 14, 20231 yr by ProstyHeker
November 14, 20231 yr Też już prawie kończę i jako Robo czuję się jak w filmie klimat mi odpowiada mimo AA
November 14, 20231 yr @ProstyHeker, brzmi trochę, jakbyś w ich Terminatora nie grał, skoro wspominasz o Rambo. To wszystko, o czym tu piszesz, było już w ich poprzedniej grze (szacunek do materiału źródłowego itp), więc jeśli ominąłeś to zdecydowanie polecam - też takie 6/10, ale i tak lepsze niż wszystko to, co marka Terminator ma do zaoferowania po dwóch pierwszych częściach filmu.
November 14, 20231 yr 2 minuty temu, Wredny napisał: @ProstyHeker, brzmi trochę, jakbyś w ich Terminatora nie grał, skoro wspominasz o Rambo. To wszystko, o czym tu piszesz, było już w ich poprzedniej grze (szacunek do materiału źródłowego itp), więc jeśli ominąłeś to zdecydowanie polecam - też takie 6/10, ale i tak lepsze niż wszystko to, co marka Terminator ma do zaoferowania po dwóch pierwszych częściach filmu. Dokładnie, na Terminatora nabrałem ochotę po Robocopie. Na pewno sprawdzę
November 14, 20231 yr No jak komuś się podobał Terminator, to tutaj też się odnajdzie. Gra się trochę inaczej, nie ma chowania za osłonami, za do dużo tutaj intensywnych wymian ognia, bo jesteśmy jebanym czołgiem na dwóch nogach. Nie jesteśmy niezniszczalni, ale potrafimy dużo znieść, więc przez większość czasu idziemy przed siebie (rail shooter, ale bez szyn) rozdając headshoty, miażdżące proste z pięści i rzucając przeciwnikami jak szmatami, jednym w drugiego, albo przez okno, fruuu. Jest brutalnie, krwawo, wjazdy z bara do pomieszczenia, slow motion i zaskoczeni wrogowie, głowy pękają jak arbuzy, otoczenie potrafi się sypać, tynk odpadać od filarów, a strzelanie jest soczyste (ikoniczna broń szalenie miła w obsłudze). A po rozpierdolu pora na chwilę oddechu, można się poszlajać po komisariacie (zrobić uroczo proste side questy) i wreszcie udać na miasto. Tam albo popchnąć fabułę, albo znów: poszperać po kątach, zrobić już nieco bardziej rozbudowane side questy (śledztwa), trzymać się litery prawa i rozdać kilka mandatów za pierdoły, albo przymknąć oko i udzielić tylko pouczenia, nasza decyzja. No i Robo jest uroczy w tych swoich uzasadnieniach czy dialogach ogólnie. A powiedzmy, że to tylko wrażenia po godzinie-dwóch. Gra technicznie potrzebuje dopieszczenia, ale wstydu nie ma. Oprawa ładna, szczegółowa, tylko pojawiają się problemy z teksturami i drobne bugi. Nic, co zepsuje zabawę, raczej sprawi, że się dodatkowo uśmiechniecie.
November 21, 20231 yr Author https://www.gamespress.com/en-US/-ROBOCOP-ROGUE-CITY-NACONS-BEST-EVER-LAUNCH
November 21, 20231 yr 58 minut temu, Figuś napisał: https://www.gamespress.com/en-US/-ROBOCOP-ROGUE-CITY-NACONS-BEST-EVER-LAUNCH 92% na Steam no no ładnie.
November 25, 20231 yr Gierka momentami pokazuje, że devsi zdecydowanie potrafią w graficzkę (choć ogólnie gra jest bardzo nierówna pod tym względem, wiadomka).
November 25, 20231 yr Author Ja bym raczej napisał że to co takie studio jak Teyon wyciągnęło z tego silnika napawa optymizmem bo teraz większość idzie w UE5, liczniejsze i bardziej "zdolne" studia mogą naprawdę nas w przyszłości zadziwić. Nowy Wiesław czy CP choćby.
November 25, 20231 yr Zdecydowanie tak. Słyszałem głosy ze UE5 to obecne przekleństwo branży (bo wymagania), jednak sam jestem zdecydowanie na tak i wypatruję wszelkich gierek opartych o ten silnik. Przy czym nawet nie o tekstury i efekty tu chodzi co raczej... animacje. Weźmy np. takie LUTO (póki co zapowiedziane chyba tylko na PC) - ograłem demko wielokrotnie i ogólnie jaranko jak cholera. Obczajcie trailer, nawet nie cały a ostatnie kilka sekund (ten "sprint"). Szalenie naturalny i przerażający w sumie. A to gierka robiona przez studio rzędu "5 osób max". Więc faktycznie strach pomyśleć co będą w stanie wyciągnąć z tego większe, utalentowane ekipy. Horrory (które uwielbiam) będą miały na UE5 zdrowe używanie. Choć nie tylko one rzecz jasna. Ot chociażby... Ale żeby nie było że offtop: Robo bardzo spoko gierka, czekam na NG+ Edited November 25, 20231 yr by Amer
November 25, 20231 yr Przed chwilą obejrzałem sobie ponownie Dredda (tego z Karlem) i uważam że ta marka byłaby idealną pozycją na kolejną grę od tego studia. Fani Dredda nie byli rozpieszczani, są wygłodniali już od wielu lat i taka pozycja mogłaby narobić trochę szumu. Mamy tutaj świetne miasto w postaci Mega City, giwera z wieloma trybami, motorek, zabawa w sędziego i kata, sam Dredd, no potencjał ogromny. Jakby to dobrze wykorzystać to na pewno dobrze by się sprzedało.
November 26, 20231 yr 23 godziny temu, Amer napisał: Gierka momentami pokazuje, że devsi zdecydowanie potrafią w graficzkę (choć ogólnie gra jest bardzo nierówna pod tym względem, wiadomka). O kurde to jest Robocop? Wygląda jak CP albo Matrix.
November 26, 20231 yr Gra ogólnie mocno zaskakuje rozbudowaniem i zawartością. Spodziewałem raczej liniowego shootera, gdzie skaczemy od kill roomu do kill roomu, a tutaj mamy mniejsze huby na wzór tych z Deus Ex'a HR i bardzo dużo aktywności do odhaczenia w ich obrębach. Tutaj jakiś quest poboczny, tutaj jakiś mandacik do wystawienia, a tutaj inny sekret do odkrycia. Naprawdę widać, że chłopaki z Teyona włożyli sporo serducha w tę produkcję pomimo ograniczeń budżetowych.
November 27, 20231 yr Czyli dokładnie jak w Terminatorze. Cieszy, że sie rozwijają z każdym kolejnym tytułem. Ja to bym chciał DIE HARD od nich z takim w pełni licencjonowanym Bruce'm w brudnym podkoszulku
November 27, 20231 yr 10 minut temu, Wredny napisał: Czyli dokładnie jak w Terminatorze. Cieszy, że sie rozwijają z każdym kolejnym tytułem. Ja to bym chciał DIE HARD od nich z takim w pełni licencjonowanym Bruce'm w brudnym podkoszulku Kupione , jakieś hinty jak grać? Moja pierwsza gierka od nich. Robocopy obejrzane :).
November 27, 20231 yr Die Hard trilogy demo na lotnisku ryło beret swego czasu na PSX. Ile razy się to przechodziło z jezorem na wierzchu
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.