Opublikowano 18 stycznia 20232 l Ograłem guardiansow na 65 calach oled w 60 fps i gra wyglądała ładnie i nic nie było rozmazane …
Opublikowano 18 stycznia 20232 l Nikt nie twierdzi ze się nie da. Ja do oglądania z tak bliska to nie wiem czy mam taki zakres fov ale @PiPoLiNiOma racje chociaż bardziej podoba mi się ten wykres gdzie jest to zakres i z tym się zgadzam. To ze strony rtings.com a oni się chyba znają
Opublikowano 18 stycznia 20232 l Nie no, jaj sobie nie róbcie, 1080p to jest ostre, ale na monitorze 20kilka cali, nie na TV powyżej 50", odległość siedzenia nie ma tu nic do rzeczy, chyba, że mówimy o 5+ metrów. Zresztą siedzenie dalej nie sprawia, że coś jest ostrzejsze, po prostu coraz bardziej huja widać, stąd takie wrażenie.
Opublikowano 18 stycznia 20232 l Aż ściągnąłem i odpaliłem Guardians na ps5. Mimo 1080p w trybie wydajności w ruchu wygląda to w chuj lepiej niż w trybie jakości. Gdy nie ruszasz kamera oczywiście jest na odwrót, no ale w grę się gra, nie patrzy na nią tak więc wybór jest tylko jeden. A i dodam, że w trybie wydajności nadal to wygląda bardzo dobrze. Dziękuję za uwagę i przepraszam za off top. A jak już jestem w temacie to mocno kusi giereczka patrząc na trailerki. Oryginał przechodziłem 2 lata temu i wygląda to dużo lepiej. Edytowane 19 stycznia 20232 l przez creatinfreak
Opublikowano 19 stycznia 20232 l Premiera za 8 dni, a recenzji brak. Brak też info o embargo. No cóż ja poczekam na przynajmniej analizy Digital Foundry z wyborem wersji (raczej PS5, chyba, że tryb wydajności będzie kupą) i w ogóle opcji kupna, bo w promo też Callisto jak coś, które jeszcze na mnie czeka :D.
Opublikowano 19 stycznia 20232 l Z ciekawości zajrzałem na MC i gracze oraz redaktorzy wyżej ocenili DS2.
Opublikowano 20 stycznia 20232 l Jak sytuacja na Xboxie będzie wyglądać? Będzie można do Nowej Zelandii?
Opublikowano 21 stycznia 20232 l Trofiki:https://www.truetrophies.com/game/Dead-Space/trophiesBędzie trzeba przejść na Impossible + na NG+, co mnie bardzo cieszy. Co mnie trochę mniej cieszy to dowalili jeszcze więcej znajdziek niż w oryginale (tam było 100, tu 150).
Opublikowano 21 stycznia 20232 l I chyba nie ma tego dziadostwa za strzelanie do meteorytów, co z kolei mnie cieszy [emoji16]
Opublikowano 22 stycznia 20232 l i bardzo dobrze. motyw nic nie wnosil do gry. wlasnie takie guvna sie powinno wycinac jesli sie robi rimejki.
Opublikowano 22 stycznia 20232 l To co się ludziom nie podobało wywalić, ale też zaryzykować i dodać coś od siebie, tak jak to zrobił RE1Remake, nie dość, że fajne zmiany to jeszcze trochę nowych miejscówek, wierzę że tak będzie z Dead Space i kolejnymi remakami.
Opublikowano 23 stycznia 20232 l Nie wiem, co ludzie mają do tego strzelania w meteoryty Motyw "nic nie wnosił do gry"? Przygotowywał do walki z bossem dokładnie w takim samym stylu np. No i dodawał trochę zróżnicowania gameplayowego, co też jest ważne w kontekście wkradającej się nudy i monotonii. W dniu 21.01.2023 o 07:58, Patricko napisał: Będzie trzeba przejść na Impossible + na NG+, co mnie bardzo cieszy. Co mnie trochę mniej cieszy to dowalili jeszcze więcej znajdziek niż w oryginale (tam było 100, tu 150). W oryginale logów też jest 150 - niedawno dwa razy przechodziłem to mam na świeżo Są też pucharki za wyrywanie kończyn i przybijanie nimi nekromorfów, a taką umiejętność Isaac nabywał dopiero w drugiej części.
Opublikowano 23 stycznia 20232 l W dniu 21.01.2023 o 08:51, KOMARZYSKO napisał: I chyba nie ma tego dziadostwa za strzelanie do meteorytów, co z kolei mnie cieszy 10 godzin temu, Najtmer napisał: i bardzo dobrze. motyw nic nie wnosil do gry. wlasnie takie guvna sie powinno wycinac jesli sie robi rimejki. Właśnie miałem o tym napomknąć, bo było to jakieś takie z dupy. Cieszy zatem, jeżeli to wywalili.
Opublikowano 23 stycznia 20232 l Czyli ma być tylko łażenie i pif paf? Zero urozmaicenia? Czy NIER byłby lepszą grą, gdyby Yoko Taro nie bawił się konwencją? Jak dla mnie to mogliby wywalić wszystkie bronie oprócz Plasma Cuttera, bo granie nimi (nawet tylko pod trofea/acziki) to męczarnia - zwłaszcza miotacz ognia, który jest totalnie bezużyteczny.
Opublikowano 23 stycznia 20232 l 18 godzin temu, Wredny napisał: Nie wiem, co ludzie mają do tego strzelania w meteoryty odsączal gre z klimatu horroru jak ssak do liposukcji. zasadniczo to byla sumulacja Asteroids 3D w survival horrorze. Sztuczne wydluzanie gry, bo wiekszosc graczy powtarzala ten etap, a jakos nikt specjalnie nie wspomina w recenzjach ze byl to dobry etap i ciesza sie, ze zostali przygotowani do walki z bossem i urozmaicilo im to rozgrywke. tylko ty.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.