Opublikowano czwartek o 07:093 dni Wolverine to była jedna z pierwszych gier jakie platynowałem na PS3. Jest sentyment.
Opublikowano czwartek o 07:123 dni 3 minuty temu, Krzysztof93 napisał(a):Data premiery to jest żart czy błąd?W sensie?
Opublikowano czwartek o 07:183 dni 7 minut temu, Badus napisał(a):Wygląda jak solidny rimejk X-Men Origins: Wolverine.Też w sumie takie odczucie. Zobaczymy tylko jak długie to będzie. Aż bym znowu tamtą produkcję ograł.
Opublikowano czwartek o 07:203 dni 9 godzin temu, Shen napisał(a):Jest Omega Red, jeden z moich ulubionych złych, ciekawe kogo tam jeszcze dorzucąSzkoda tylko, że w tym trailerze bez swojej ikonicznej czerwonej opaski nie wygląda jak Omega Red tylko jak jakiś villain z Metal Gear Rising Revengeance 2 :/
Opublikowano czwartek o 07:313 dni 12 minut temu, Krzysztof93 napisał(a):No w takim sensie, że trochę długo im ta robota idzie4 gry w 6 lat to bardzo dobry wynik. Można napisać że ewenement w studiach robiących gry AAA.
Opublikowano czwartek o 07:363 dni 4 minuty temu, PiotrekP napisał(a):A tego Venoma to w końcu też robią czy nie?Wątpię w to. Myślę, że po Volverine cała para pójdzie w SP3.
Opublikowano czwartek o 07:373 dni 20 minut temu, Krzysztof93 napisał(a):No w takim sensie, że trochę długo im ta robota idzieZarówno Rift Apart jak i SM2 by sporo zyskały na dodatkowym roku w produkcji, więc niech robią.
Opublikowano czwartek o 07:383 dni 6 minut temu, PiotrekP napisał(a):A tego Venoma to w końcu też robią czy nie?Niby tak ale większy priorytet położyli na Wolverine'a i Venom wstępnie wypadł na 2027, więc Venom to pewnie będzie coś większego niż rozbudowane DLC a może to tytuł startowy na PS6 jak SM: MM?
Opublikowano czwartek o 07:493 dni 16 minut temu, łom napisał(a):4 gry w 6 lat to bardzo dobry wynik. Można napisać że ewenement w studiach robiących gry AAA.No zarzucanie nieróbstwa Insomniacom to już wyższy poziom odklejki.
Opublikowano czwartek o 08:273 dni Brutalność na duży plus, ale fall 2026. To to już pewnie na ps6 wyjdzie.
Opublikowano czwartek o 08:593 dni PS6 to raczej 2028. Nawet przy premierze PS5 Pro Cerny mówił, że to półmetek dla PS5 (2020-2024-2028).
Opublikowano czwartek o 09:423 dni Przy premierze ps6 to juz zakola nam sie zrobia dwa razy dookola glowy
Opublikowano czwartek o 09:533 dni Nie no ciekawe rzeczy tu czytam, że Wolverine to nie jest jakaś super popularna postać Marvela. Wejdziesz na jakiekolwiek gównozestawienie w internecie i prawie zawsze Wolverine jest na drugim miejscu, zaraz za pajączkiem. W dodatku premiera gry będzie na kilka tygodni przed nowymi Avengers w kinach, na który na pewno, mimo ogólnie słabszej kondycji superbohaterów, będzie spory hajp. Ta gra to prawdopodobnie będzie sprzedażowo jeden z najlepszych ekskluzywów PS5. Będę zdziwiony, jeśli się mylę. Chociaż osobiście wolałbym, żeby to Saros zrobił takie wyniki
Opublikowano czwartek o 10:193 dni Dobrze ten Wolverine się prezentuje, czekam z niecierpliwością!Jest mięsiście i brutalnie!
Opublikowano czwartek o 10:543 dni Hype mi totalnie opadł po tym co zobaczyłem. Wszystko wygląda jakoś strasznie sztucznie i plastikowo, a z ułamków rozgrywki wygląda jak bezmyślne ciachanie przeciwników prostymi combosami. Nie uważam też że w kwestii historii gra nadrobi.
Opublikowano czwartek o 11:463 dni Ale w sumie czego więcej oczekiwać? To ma być krwawa sieczka. Historia pewnie też niczym specjalnym nie powali, ot Logan albo chce kogoś dorwać, albo/i ktoś jego ściga.
Opublikowano czwartek o 11:533 dni Wątpienie w tą grę po tym co dostarcza Insomniac to zwykłe czepialstwo i szukanie dziury w całym. Na tym polega ich kunszt, że te gry są fenomenalne, nawet jak komuś trailer się nie spodoba. Po prostu 100% pewności że dadzą serducho by gra była jak najlepsza.
Opublikowano czwartek o 12:033 dni Z trailera i opisów wynika że to będzie coś między GoW 2018/Ragnarok a Uncharted więc dla mnie ok. Tylko żeby nie zrobili gry zbytnio rozwleczonej. 15h na główny wątek, 25-30 na wymaksowanie w zupełności wystarczy. Ciekawi mnie jak sobie poradzą z poziomem trudności i AI przeciwników bo jeśli będzie szybka regeneracja zdrowia to przeciwnicy też będą musieli być odpowiednio agresywni.
Opublikowano czwartek o 12:153 dni Ja bym widział czas regeneracji zależny od poziomu trudności, albo zrobienie dodatkowo czegoś w stylu "apteczki", jak w SM, że nabijamy atakami jakiś pasek i korzystamy z tego do leczenia.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.